Met een hernia een trappetje gebruiken?
Mahdu, *benchrust over!*
Re: Mahdu, denk rugproblemen
Mooi trapje. Heb het balanskussen besteld.
Dat is best groot 1,7 x 1 m, is die ren nu al zo groot?
Hoe gaat het vandaag?
Ik heb hier ook een trapje bij de bank staan. Echt ideaal.
Ik heb hier ook een trapje bij de bank staan. Echt ideaal.
Ook na herstel van een hernia zou ik geen trapje gebruiken. Maar misschien gaat het wel goed. Aangeraden door onze orthopeed was een loopplank wegens nodig blijvende ontlasting van zijn rug na het herstel.Loraine schreef: ↑18 jun 2020, 23:13De ren is 125x80cm oppervlakte, best groot al dus en groter wordt gewoon lastig met de deur, kast etc.
Mijn kleine bench past er ong 4x in iig.Niet nu, voor na zijn herstel zodat hij niet meer hoeft te springen om op de bank of het bed te komen.![]()

ahhh gossie, dat was afzien voor Mahdu, niet ff de visite begroeten en knuffelen
snap dat je moe bent, zal niet alleen lichamelijk zijn denk ik maar ook psychisch
je hebt de laatste tijd heel wat te verweken gehad
gewoon doen waar je zin in hebt de komende dagen
snap dat je moe bent, zal niet alleen lichamelijk zijn denk ik maar ook psychisch
je hebt de laatste tijd heel wat te verweken gehad
gewoon doen waar je zin in hebt de komende dagen

Hij mag geen snuffelmat met brokjes, dat hij even afleiding heeft? Ook nelemaal niet rustig lopen aan de lijn? Al is het maar door de tuin of een stukje straat?
Och wat zal hij zich vervelen, wat een opgave.
Maar fijn dat er geen extra medicatie meer nodig was.
Och wat zal hij zich vervelen, wat een opgave.
Maar fijn dat er geen extra medicatie meer nodig was.
Fijn dat hij geen extra medicatie heeft nodig gehad maar wel moeilijk dat jij hem zo beperkt moet houden. Beterschap voor Mahdu.
Gelukkig mag en kan Mahdu nog een stukje lopen
, dat was hier met Karel zijn hernia niet het geval.

gelukkig dat Mahdu
geen extra medicijnen nodig heeft
valt allemaal niet mee voor jullie allebei, gelukkig wel even naar buiten, voor Mahdu even wat anders te zien
sterkte hoor
valt allemaal niet mee voor jullie allebei, gelukkig wel even naar buiten, voor Mahdu even wat anders te zien
sterkte hoor

Sorry domme opmerkingen van mij dus.
Dank je wel
Ja jammer genoeg was Karel er erger aan toe, maar ben blij dat het bij Mahdu tot nu toe meevalt, nou ja het is verrot moeilijk om te laten helen allemaal weer ook al is er niet zo`n ernstige vorm van een hernia. Dat zijn mooie bakjes Loraine en die kun je mooi op hoogte hangen.Loraine schreef: ↑22 jun 2020, 11:40Karel was er ook wel iets erger aan toe kon ik opmaken uit je eerdere berichten (gillen, poot niet meewerken etc).
Mahdu is een behoorlijk mild geval, hij kreunt, piept, rilt, is onrustig en kan niet tegen aanraking op de rug als hij geen medicatie krijgt, verder heeft hij heel licht uitvalsverschijnselen in zijn rechterachterpoot maar meer in dat hij die 'vergeet' mee te nemen als hij rennend de bocht door gaat, ietsje minder balans heeft achter en met het op de tenen zetten zet hij hem niet goed terug of pas na eventjes.
Oh en 'bukken' om dingen van de grond te eten gaat lastiger momenteel maar ook hoger reiken om te drinken uit de drinkfontein lukt niet zo goed.
Ik heb daarom van die bakjes gekocht die je aan de spijlen bevestigd:
https://www.bitiba.nl/shop/overige_dier ... ken/579882
De grootste maat.

ahh gossie toch Mahdu, valt niet mee om niet te kunnen doen wat je wil
hij begint netjes, zwaaiend staartje dan een brommetje en dan kwaad
moeilijk omdat vol te houden Loraine, jij weet dat het voor z´n bestwil is maar Mahdu niet
hij begint netjes, zwaaiend staartje dan een brommetje en dan kwaad
moeilijk omdat vol te houden Loraine, jij weet dat het voor z´n bestwil is maar Mahdu niet

Dat is heel fijn voor jullie alletwee.
Tja wij begrijpen dat wel lieve Mahdu, maar het moet nou eenmaal en zoals al gezegd dat kun jij niet begrijpen hè och arm ding. Jij denkt wat doet die baas nu met mij
Wanneer moet je weer naar de dierenarts met Mahdu?

Geen idee of het een mogelijkheid is. Mijn spets vroeger geopereerd aan zijn knie. Hij had veel pijn en moest in de bench, of in ieder geval rust houden. In een bench was geen optie, daar was hij niet blij in en dus niet rustig.
Ik heb toen een schapenvachtje bij de bank neegelegd, de hond aangelijnd en ben rustig gaan zitten op de bank, met een heerlijk relaxte hond naast mij.
Hij was bij mij in de buurt. Als ik naar de keuken of noem maar op moest hobbelde hij of rustig mee of hij bleef netjes liggen, bakje water en de brokjes er natuurlijk ook bij.
Ik heb toen een schapenvachtje bij de bank neegelegd, de hond aangelijnd en ben rustig gaan zitten op de bank, met een heerlijk relaxte hond naast mij.
Hij was bij mij in de buurt. Als ik naar de keuken of noem maar op moest hobbelde hij of rustig mee of hij bleef netjes liggen, bakje water en de brokjes er natuurlijk ook bij.