Gebitsreiniging Lotus.

Help mijn hond is ziek! Voor gezondheidskwesties en behandelmethoden. Bij twijfel altijd naar de dierenarts!
Marga.

Re: Gebitsreiniging Lotus.

Bericht door Marga. » 25 aug 2021, 14:00

Jo-Anne schreef:
24 aug 2021, 09:40
Oh kijk daar ben je weer Lotus :love Het is ook niet niks narcose. Als je de serie dierenkliniek UK volgt spreekt deze dierenarts die niets anders doet als honden en katten opereren dat narcose toedienen altijd 1 van de zwaarste dingen is voor de beesten om daar weer goed uit te komen. Maar helaas is er nog niets anders als dit.
Dat geloof ik graag. Het is ook niet voor niets dat narcose bij Balou met zijn hartproblemen voorkomen moet worden. Gelukkig is de gasnarcose redelijk veilig al is geen enkele narcose echt 100% veilig. Ik vrees dat het ook nog wel een tijdje gaat duren voor er iets veiliger als de narcose is.

Marga.

Re: Gebitsreiniging Lotus.

Bericht door Marga. » 25 aug 2021, 14:06

Lotus is weer de oude, ze heeft vandaag de laatste tablet gehad en liep alweer met een speeltje in haar bek rond dus de pijn zal ook grotendeels over zijn. Dit heeft ze gehad en kunnen we achter ons laten, ik vraag aan mijn dochter hoe lang het duurt voor het bekje helemaal genezen is pas dan ga ik proberen de tanden te poetsen.

Plaats reactie