Blaasontsteking.
-
Noa en Lindi
Re: Blaasontsteking.
Marga, ook jij al een tijdje tobben met Lotus, hoop ook dat het snel beter gaat met hem 
Wil, Noa
en Lindi
en Lisa 
In het verleden heeft ze het er ook goed op gedaan, dus afwachten maar weer.
Iedere keer blaasontsteking is zeker zielig voor haar omdat ze er ook last van lijkt te hebben, ze is anders dan normaal en heeft zeker buikpijn.
Klopt dit duurt al even, al langer als een jaar heeft ze regelmatig blaasontstekingen. Toen ze jonger was had ze het ook wel maar nu veel vaker.Noa en Lindi schreef: ↑06 jan 2023, 19:17Marga, ook jij al een tijdje tobben met Lotus, hoop ook dat het snel beter gaat met hem![]()
Eindelijk maar toch een goed bericht over Lotus. Het gaat zo goed op de urinary dat ze haar enting eergisteren heeft gehad, die mocht ze eerder door de blaasontstekingen niet hebben.
Het gaat goed, de ph is normaal en mijn test strips geven ook geen bloed aan. Ze drinkt en plast wel heel veel door de brokjes maar dit is alleen maar goed, zo spoelt de blaas lekker door. Hopelijk blijft het nu zo gaan.
Het gaat goed, de ph is normaal en mijn test strips geven ook geen bloed aan. Ze drinkt en plast wel heel veel door de brokjes maar dit is alleen maar goed, zo spoelt de blaas lekker door. Hopelijk blijft het nu zo gaan.
Wat fijn Marga!
Ik heb goede hoop dat het zo blijft. Als pup van een half jaar oud heeft ze ook urinary gehad en toen ging het goed, tot ze last van haar a***lklieren kreeg en de voeding veranderd is, toen is de ellende begonnen.
Ik heb helaas te vroeg gejuicht, Lotus heeft weer blaasontsteking. Ze doet steeds, soms om de tien minuten kleine plasjes en likt zichzelf hierna uitgebreid schoon. Ze heeft dus last van doorlopende aandrang en irritatie net als bij ons het geval kan zijn als we blaasontsteking hebben. Ze krijgt Metacam en urogeni van Puur dit zuivert de urine, het is te hopen dat ze het dit keer zonder antibiotica red. Ze is er gelukkig niet ziek van.
Hoe gaat het met Lotus?Marga. schreef: ↑10 feb 2023, 12:27Ik heb helaas te vroeg gejuicht, Lotus heeft weer blaasontsteking. Ze doet steeds, soms om de tien minuten kleine plasjes en likt zichzelf hierna uitgebreid schoon. Ze heeft dus last van doorlopende aandrang en irritatie net als bij ons het geval kan zijn als we blaasontsteking hebben. Ze krijgt Metacam en urogeni van Puur dit zuivert de urine, het is te hopen dat ze het dit keer zonder antibiotica red. Ze is er gelukkig niet ziek van.

Het gaat weer prima, gelukkig geen antibiotica nodig gehad.Jo-Anne schreef: ↑18 feb 2023, 11:40Hoe gaat het met Lotus?Marga. schreef: ↑10 feb 2023, 12:27Ik heb helaas te vroeg gejuicht, Lotus heeft weer blaasontsteking. Ze doet steeds, soms om de tien minuten kleine plasjes en likt zichzelf hierna uitgebreid schoon. Ze heeft dus last van doorlopende aandrang en irritatie net als bij ons het geval kan zijn als we blaasontsteking hebben. Ze krijgt Metacam en urogeni van Puur dit zuivert de urine, het is te hopen dat ze het dit keer zonder antibiotica red. Ze is er gelukkig niet ziek van.![]()