Mijn zorgenkindje

Help mijn hond is ziek! Voor gezondheidskwesties en behandelmethoden. Bij twijfel altijd naar de dierenarts!
Plaats reactie
Noa en Lindi

Mijn zorgenkindje

Bericht door Noa en Lindi » 27 sep 2020, 14:03

Afgelopen nacht was Noa erg onrustig, Steeds heen en weer lopen en af en toe een blaf, dit betekend dat ze er uit moet, .Ze had ook wat gespuugd en leek misselijk.Ik was om 10 uur geweest voor de laatste plas ronde , en het was half één, dus weer naar buiten , het goot van de regen en harde wind, dan loop je daar in het donker :grin: maar ik heb er voor over hoor, en Lindi moest natuurlijk ook mee!!
Noa moest nodig plassen en dit deed ze een paar keer dus snel weer naar binnen met twee natte hondjes.
Gauw weer slapen.Om een uur of vijf werd ze wakker en wilde gaan staan maar dit lukte niet ze keek zo wezenloos,leek het wel en viel om. Ik schrok me rot,ik dacht dit is het einde !!!
Na een paar minuten herstelde ze zich weer.Toch weer even naar buiten dit ging weer aardig,wel heel rustig aan gedaan natuurlijk
En haar medicijnen gegeven met een stukje vlees dit ging maar net aan.Na een uur heeft ze haar brokjes opgegeten en ging weer slapen
Ja Noa blijft mijn zorgen hondenkindje :love :ziek
Wil, Noa :love en Lindi :dogwalk en Lisa :woefwoef

Corrie

Re: Mijn zorgenkindje

Bericht door Corrie » 27 sep 2020, 15:30

ohhh dit is toch wel schrikken, arme lieverd
zou toch contact opnemen met de dierenarts en het hartje verder laten onderzoeken
beterschap voor Noa en knuff voor beide meisjes :love

ps
Gertruida heeft cavaliertjes gefokt en weet er aardig wat van af
ik zelf hartproblemen gehad bij 2 cavaliertjes, die kregen fortekor
één kreeg later vochtafdrijvers er bij en is op 13 jarige leeftijd overleden aan hart(moeten laten inslapen)
de andere is 14 jaar geworden niet overleden door hartproblemen maar achterhand werd steeds slechter moesten haar steeds vasthouden bij ontlasting, later ook bij plassen
dat was geen doen meer op het laatst
Afbeelding

Plaats reactie