Max

Help mijn hond is ziek! Voor gezondheidskwesties en behandelmethoden. Bij twijfel altijd naar de dierenarts!
Plaats reactie
Lise

Max

Bericht door Lise » 24 mar 2021, 09:05

Max is aan zijn einde. Om 10.00 uur heb ik een afspraak bij de DA om hem in te laten slapen.
Door Corona komen ze niet aan huis.
Voel me rot en verdrietig. Twister en Pepper zijn ook van slag en heel erg rustig.

Jo-Anne
Site Admin

Re: Max

Bericht door Jo-Anne » 24 mar 2021, 09:23

Ach meis toch. Ik stuur je kracht en liefde, denk aan Max :love en jou :love
Afbeelding

Corrie

Bericht door Corrie » 24 mar 2021, 09:43

ach Lise wat verdrietig :cry:
sterkte voor jou :love en in gedachten bij jullie
rust zacht lieve Max :love

Afbeelding
Afbeelding

Jolanda

Bericht door Jolanda » 24 mar 2021, 10:01

Och meis, wat vreselijk.
Het is de moeilijkste beslissing om te maken, maar wel èèn die je neemt uit liefde voor Max.
Heel erg veel sterkte, kracht en liefde :love

Lieve Max, rust zacht en speel maar fijn met onze lieverds bij de regenboogbrug :love
Afbeelding

Lise

Bericht door Lise » 24 mar 2021, 13:08

Omdat ik te vroeg bij de DA was, ben ik in de auto blijven wachten tot het 10.00 uur zou zijn.
Een paar minuten voor tien heeft Max bij mij in de auto zijn oogjes voorgoed gesloten. Ik ben nog wel bij de DA naar binnen gegaan en de DA constateerde ook dat Max overleden was. Hoewel ik me behoorlijk beroerd voel, geeft het toch troost dat Max naast mij in de auto overleden is en niet op de behandeltafel bij de DA.

Ik heb Max mee naar huis genomen, zodat Twister en Pepper afscheid konden nemen.
Morgenochtend om 10.00 uur breng ik Max naar het dierencrematorium. Max ligt nu op een koelmatje in de douche.

Truus

Bericht door Truus » 24 mar 2021, 14:30

Ach Lise schrik ervan
Ben er stil van
Wens je veel sterkte morgen
Rust zacht Lieve Max :love :love
Afbeelding

Corrie

Bericht door Corrie » 24 mar 2021, 15:22

Lise schreef:
24 mar 2021, 13:08
Omdat ik te vroeg bij de DA was, ben ik in de auto blijven wachten tot het 10.00 uur zou zijn.
Een paar minuten voor tien heeft Max bij mij in de auto zijn oogjes voorgoed gesloten. Ik ben nog wel bij de DA naar binnen gegaan en de DA constateerde ook dat Max overleden was. Hoewel ik me behoorlijk beroerd voel, geeft het toch troost dat Max naast mij in de auto overleden is en niet op de behandeltafel bij de DA.

Ik heb Max mee naar huis genomen, zodat Twister en Pepper afscheid konden nemen.
Morgenochtend om 10.00 uur breng ik Max naar het dierencrematorium. Max ligt nu op een koelmatje in de douche.
kan me voorstellen dat het je troost bied zoals het is gegaan, zo saampjes
ik had ze altijd op hun eigen ligkussen op schoot, ook als het bij de dierenarts moest
fijn dat Twister en Pepper zo afscheid konden nemen, volgens mij voelen ze het dan beter aan en blijven ze daarna niet zo lang zoeken waar hun maatje gebleven is
sterkte met het verwerken van het verlies van Max, je hebt een mooie tijd met hem gehad en koester de fijne herinneringen
Afbeelding

Yvonne

Bericht door Yvonne » 24 mar 2021, 15:31

Ach wat een verdriet Lise.
Hij is toch uit zichzelf gegaan. :cry:
Heel veel sterkte.

Jolanda

Bericht door Jolanda » 24 mar 2021, 18:22

Het verdriet is er niet minder om, maar toch fijn dat hij uit zichzelf gegaan is. Lekker rustig bij jou in de auto.
Nogmaals heel veel sterkte

Jo-Anne
Site Admin

Bericht door Jo-Anne » 25 mar 2021, 15:50

Lise schreef:
24 mar 2021, 13:08

Hoe gaat het Lise met jou, Twister en Pepper nu? :dogpet :love
Afbeelding

Lise

Bericht door Lise » 26 mar 2021, 09:30

Het gaat beter met me. Gisterenochtend heb ik heel de ochtend gejankt.

Ik ben heel tevreden over het dierencrematorium Alblasserdam. Ik kreeg alle tijd om in een kamertje voorgoed afscheid te nemen van Max. Mooi muziekje op de achtergrond, tissues binnen handbereik en mooie teksten aan de muur.

Max rende vorige week nog achter een loops teefje aan en is nog mee geweest naar de polder.
Afgelopen maandag liep hij wat wankel rond. Hij at en dronk nog wel. Dinsdag wilde hij niet meer eten en wist ik eigenlijk genoeg.
's Nachts lag hij naast mij in bed en was regelmatig aan het schokken. Woensdagochtend heb ik om 08.00 uur de DA gebeld en een afspraak gemaakt voor euthanasie.
Het geeft me toch een goed gevoel dat Max bij mij in de auto zijn laatste adem heeft uitgeblazen.

Twister en Pepper hebben aan Max gesnuffeld en zijn niet aan het zoeken. Aan Twister merk ik niet veel, maar Pepper is toch wat timide.
Vanmiddag ben ik vrij en ga de polder in met ze. Ik wilde eerst naar het strand, maar voel me nog een tikkie zwak (bijna niet gegeten de afgelopen twee dagen).
Niet verstandig om dan in de auto te stappen en naar het strand te rijden. Ik ga nu aanstaande dinsdag uitwaaien aan het strand.

Corrie

Bericht door Corrie » 26 mar 2021, 09:57

Janken is goed Lise :cry: en mooi zo'n plek om op je gemak afscheid te kunnen nemen
Eigenlijk heb je nog een soort van bonus tijd gehad toch met Max :love
Nu goed voor jezelf zorgen en straks lopen met Twister en Pepper :dogwalk zal je goed doen
Voor dinsdag is de weersverwachting super :zun
Afbeelding

Truus

Bericht door Truus » 26 mar 2021, 14:39

Mooi geregeld in het dierencrematorium
Begrijp dat je verdriet heeft,nu uitwaaien met Twister en Pepper :lopen
Goed dat je niet ben gaan auto rijden.
Afbeelding

Ientje

Bericht door Ientje » 27 mar 2021, 08:10

Och Lise, wat schrik ik hier van. Heel veel sterkte. Wat mooi dat Max zelf zijn tijd heeft gekozen, geen dierenarts met toch wat stress meer nodig heeft gehad.
Heel veel sterkte.

Marga.

Bericht door Marga. » 27 mar 2021, 10:44

Heel veel sterkte met het verlies van Max.

Zynaluna

Bericht door Zynaluna » 27 mar 2021, 10:47

Ow ik lees dit nu pas.
Gecondoleerd met het verlies
Sterkte :blommetje
Afbeelding

Kelly

Bericht door Kelly » 31 mar 2021, 13:14

Nog gecondoleerd Lise :love
Fijn dat max uiteindelijk toch zelf de keuze heeft gemaakt