Lotus haar gebit word gereinigd.
Lotus haar gebit word gereinigd.
Ik heb Lotus voor een gebitsreiniging bij de dierenarts achter gelaten (ik heb daar een abonnement). Ik heb haar bloed eerst laten nakijken, de meeste waarden waren goed, één was iets verhoogd maar dit had te maken met haar medicijngebruik. Zo blij dat de nier waarden goed zijn, het bloed in de urine heeft dus niet met de nieren te maken. Omdat Lotus een canule voor de bloedafname in haar ader had konden ze hier ook het slaapmiddel door geven en was ze binnen een minuut in slaap.
Nu wachten op het telefoontje dat alles goed gegaan is.
Nu wachten op het telefoontje dat alles goed gegaan is.
Re: Lotus haar gebit word gereinigd.
Hihi Marga zo iets als een 10 rittenkaart ,fijn dat de bloedwaarden voor de nieren goed zijn
Nog even en je kan Lotus ophalen met een schoon gebitje
Nog even en je kan Lotus ophalen met een schoon gebitje

Ik kon Lotus om half twaalf al weer ophalen. Er is één grote kies getrokken en haar gebit is gereinigd, ze heeft even aan een vochtinfuus gelegen dus moet nu extra plassen. Ze mag anders dan de vorige keer nu haar normale brokjes eten, de vorige keer moest ze recovery voer. Ze wil haar brokjes alleen geweekt hebben wat ook geen probleem is, ze heeft hechtingen dus het zal wel gevoelig zijn. Morgen zal ze zich veel beter voelen.
Blij dat we dit achter de rug hebben, ik vind het toch altijd spannend als één van mijn dieren onder narcose moet.
Blij dat we dit achter de rug hebben, ik vind het toch altijd spannend als één van mijn dieren onder narcose moet.
Het gaat heel goed met Lotus, net of er nooit iets gebeurd is. Ik heb haar gisteravond toen ik naar bed ging voor de zekerheid in een bench van Balou naast mijn bed neer gezet. Maar het was net of ik een gluurder had, ze zat mij doorlopend aan te kijken en ging maar niet liggen uiteindelijk heb ik haar in haar eigen ren gezet waar ze in haar mand ging liggen slapen. Ik ben iedere keer als ik wakker werd (en dat waren best veel keren) bij haar gaan kijken. Lotus ligt duidelijk nergens liever dan in haar eigen ren.
De dierenarts had vanmorgen een mail gestuurd waarin werd gevraagd hoe het met Lotus ging, wel netjes.
Dit hebben we weer achter de rug nu over een twee week toch maar weer gaan proberen om Lotus haar tanden te poetsen. Het is niet dat ze niet lief is, ze werkt gewoon niet mee maar ik wil alles proberen om een nieuwe gebitsreiniging en vooral narcose te voorkomen.
De dierenarts had vanmorgen een mail gestuurd waarin werd gevraagd hoe het met Lotus ging, wel netjes.
Dit hebben we weer achter de rug nu over een twee week toch maar weer gaan proberen om Lotus haar tanden te poetsen. Het is niet dat ze niet lief is, ze werkt gewoon niet mee maar ik wil alles proberen om een nieuwe gebitsreiniging en vooral narcose te voorkomen.
Fijn dat het goed gaat met Lotus.
Fijn dat alles goed is gegaan! Altijd eng zo'n narcose.
Tandenpoetsen lukt hier ook niet
ze willen dat gewoon niet.
Tandenpoetsen lukt hier ook niet

Leuk om te zien, Lotus als wildebras
Tandenpoetsen lukt hier ook niet bij de dames
De Cavaliertjes vroeger waren wat makkelijker, ik gebruikte toen iets wat op de vinger paste ,zo had ik er goed controle over
Tandenpoetsen lukt hier ook niet bij de dames
De Cavaliertjes vroeger waren wat makkelijker, ik gebruikte toen iets wat op de vinger paste ,zo had ik er goed controle over

Ik heb ook een vingertandenborstel maar die is toch nog groot voor Lotus.
We wachten nu op de taxi, de hechtingen worden vandaag gecontroleerd omdat die in de bek nog wel eens willen gaan ontsteken.
Alles goed met de hechtingen bij Lotus ?
Al iets gehoord over de punctie bij jezelf, kreeg je vandaag toch
Al iets gehoord over de punctie bij jezelf, kreeg je vandaag toch

Ik dacht dat ik hier al had neer gezet dat alles goed was maar vergeten dus.
Alles ziet er prima uit en Lotus mag stoppen met de Metacam.
Ze hebben haar even nagekeken in de gebitsreinigingsruimte, deze is nieuw en Lotus is de eerste patiënt die er behandeld is dus ze wilden de ruimte even laten zien.
De punctie heb ik vorige week woensdag gehad en die is alles meegevallen, ik ben niet duizelig geweest.
Nu wachten op de uitslag, die krijg ik maandag. Het wachten duurt nu echt wel lang dus ik houd mijzelf bezig als afleiding nog even doorbijten.
Nu wachten op de uitslag, die krijg ik maandag. Het wachten duurt nu echt wel lang dus ik houd mijzelf bezig als afleiding nog even doorbijten.
Ja wist dat je de punctie had gehad maar dacht dat je gisteren de uitslag zou krijgen, dus niet maar maandag

Je moet altijd zo lang wachten op de uitslag
Jammer Marga hoop een goede uitslag voor je maandag.
Leuke foto,s lekker rennen door het huis

Jammer Marga hoop een goede uitslag voor je maandag.
Leuke foto,s lekker rennen door het huis

Wachten duurt altijd lang. Ik hoop in ieder geval dat er meer duidelijkheid door de punctie is gekomen.
Gelukkig is Lotus een stuk rustiger en rent ze niet meer als een raket het huis door, onvermoeibaar was ze.