Gisteravond wilde ik Kissy een snack geven ik pak iets waar er nog maar 1 van inzit
Heb het in m'n handen en denk dat gaat het niet worden , keihard geworden door te lang laten liggen .ik wil het weggooien maar het valt uiteen handen , hap denkt Kissy dat is van mij . Ze merkt dat ik het wil afpakken en verdwijnt achter de bank. Nadat ik haar daar eindelijk achter vandaan heb en het uit haar bekkie haal zie ik dat ze er toch een stuk van heeft afgekregen .
Later geeft ze dikke slijm over 2x , ga nog een plasrondje doen en daarna naar bed.
Word ik rond half 2 wakker , Kissy huilend en hijgend naast m'n bed .
Ik de spoed kliniek in Nieuwegein gebeld , diegene die ik aan de lijn had dacht dat het geen spoed was en zei dat ik beter kon wachten tot de gewone dierenarts praktijken zouden opengaan . Even later komt Marije binnen , had ik gebeld voor vervoer, en die dacht hetzelfde als ik , er zit iets vast in haar keel .
Zei heeft haar dierenarts gebeld en we konden komen.
Eerst nog natuurlijk het verhaal over narcose en oudere hond
Maar er moest iets gedaan worden , dus een licht roesje en daarna in de keel kijken en ja hoor daar zat een stuk snack vast in haar keel , ze kon het er gelukkig zo uittrekken , geen operatie nodig .
Het duurde wel wat lang voordat ze uit de narcose kwam
Tegen 5 uur weer thuis.
Ik loop nog te bibberen op de benen , niet geslapen
Kissy eet gelukkig wel weer , eerst alleen zacht voer later met wat brokjes er doorheen.
Gelukkig goed afgelopen .