Nou Daisy miste de dierenarts geloof ik pffff.
Ze heeft last van haar oogjes... tranen, dicht knijpen en met haar pootje krabben en wrijven. Daarbij loopt ze nu ook af en toe wat mank en stram. Dus ach dan gaan we toch gezellie naar de dierenarts.
Nou ja Daisy dan want ik moest buiten blijven brrrr. Meegeven om te wegen vind ik èèn ding maar vond het nu toch moeilijker. Gelukkig bracht de dierenarts Daisy zelf bij me terug, stelde nog wat vragen en nam haar weer mee om nog ff verder te kijken.
Oogjes was niks aan te zien anders dan dat ze geirriteerd zijn en de huis er omheen ook. Dus waarschijnlijk ook door de pollen. Ze krabt ook veel meer. Dus ff kijlen of het zo gaat (heb natuurlijke oogdruppels gekregen) en anders helaas toch ff pred er bij geven.
Pootjes was ook niks geks aan te voelen en we waren het er samen over eens dat we geen chemische pijnstilling wilden gebruiken (ik heb nog ampullen traumeel in huis als het nodig is) en dus heeft ze ook iets natuurlijks voor stijve ed gewrichtjes.
Dus dat viel gelukkig mee, ff kijken hoe het zal gaan.
Oogjes en achterpootjes
Re: Oogjes en achterpootjes
Nou gezelli weer inderdaad. Er zijn ontzettend veel pollen al.. Karel heeft er ook last van.
Het zal niet maar kunnen die zere oogjes niet van de shampoo of zo van de spadag? heb ikzelf weleens 

Ik heb ook veel last van die pollen.
Nee die oogjes heeft ze al iets langer, maar sinds een paar dagen echt wrijven en krabben bij dr oogjes.
Nee die oogjes heeft ze al iets langer, maar sinds een paar dagen echt wrijven en krabben bij dr oogjes.
arme Daisy, weer naar de dierenarts
waardeloos als je er niet zelf bij kan zijn, als je de dierenarts al langer kent valt het misschien nog mee
hier nog geen band, praktijk met meerdere dierenartsen en nog maar 2x geweest
wist niet dat honden ook kunnen reageren op pollen, traan oogjes
waardeloos als je er niet zelf bij kan zijn, als je de dierenarts al langer kent valt het misschien nog mee
hier nog geen band, praktijk met meerdere dierenartsen en nog maar 2x geweest
wist niet dat honden ook kunnen reageren op pollen, traan oogjes

Gelukkig vind Daisy het fantastisch whaha. Wordt helemaal hieperdepieper als we daar bijna zijn.
Ik vond het moeilijk omdat je normaal meteen de bevindingen hoort en kunt uitleggen hoe en wat en eventuele vragen meteen stellen.
De assistente was die doos die zo zat te klooien met Daisy wegen afgelopen dinsdag dus daar was ik ook niet zo happy mee.
De dierenarts heb ik goed vertrouwen in. Wat heel wat zegt want dankzij onze vorige dierenarts was het vertrouwen in dierenartsen wel weg bij mij. Maar deze vrouw is superben doet het echt met liefde en hart voor de dieren.
Ja honden kunnen zeker reageren op pollen. Dat is de reden waarom Daisy nu weer zo krabt. Dankzij de chinese kruiden al veel minder maar momenteel is het best weer heftig. Ik heb zelf ook erg veel last momenteel. Alleen haar oogjes is weer nieuw er bij gekomen helaas.
Ik vond het moeilijk omdat je normaal meteen de bevindingen hoort en kunt uitleggen hoe en wat en eventuele vragen meteen stellen.
De assistente was die doos die zo zat te klooien met Daisy wegen afgelopen dinsdag dus daar was ik ook niet zo happy mee.
De dierenarts heb ik goed vertrouwen in. Wat heel wat zegt want dankzij onze vorige dierenarts was het vertrouwen in dierenartsen wel weg bij mij. Maar deze vrouw is superben doet het echt met liefde en hart voor de dieren.
Ja honden kunnen zeker reageren op pollen. Dat is de reden waarom Daisy nu weer zo krabt. Dankzij de chinese kruiden al veel minder maar momenteel is het best weer heftig. Ik heb zelf ook erg veel last momenteel. Alleen haar oogjes is weer nieuw er bij gekomen helaas.
De druppels helpen gelukkig. Het orde om haar oogjes is weg en ook het krabben enzo bij haar oogjes doet ze niet veel meer.
Helemaal weg gaat niet door alle pollen helaas.
Haar pootjes gaan ook goed. Ik moest een filmpje maken van haar als ze mank liep...nou dat ik de oplossing hoor want jullie raden het al...niet meer mank gelopen :lol:
Ze heeft de tabletjes bijna op dus even kijken hoe het dan gaat.
Helemaal weg gaat niet door alle pollen helaas.
Haar pootjes gaan ook goed. Ik moest een filmpje maken van haar als ze mank liep...nou dat ik de oplossing hoor want jullie raden het al...niet meer mank gelopen :lol:
Ze heeft de tabletjes bijna op dus even kijken hoe het dan gaat.