Lotus is gisteren naar de da geweest voor anaalkliercontrolle, de da is er af gebleven omdat het momenteel goed

Ik heb zelf haar broek geknipt maar ik ben niet in de wieg gelegd voor hondenkapper, het is wat hakketak werk geworden maar het voldoet wel.
Weer thuis gekomen bleek Balou die s'morgens al niet wilde eten weer darmkrampen te hebben. Het is mij gelukt om hem krampwerende medicijnen te geven maar later in de middag werden de krampen erger en ging hij gal spugen, hij ging zelfs janken wat echt niets voor Balou is. Gelukkig werden de krampen tegen de avond minder en heb ik hem een handje brokjes gegeven zodat hij iets in zijn maag had. Vanmorgen blafte hij om kwart over zes om uit te gaan, hij bleek gelukkig weer in orde.
Ik geef hem al geen vlees meer maar ik had hem eergisteren wel een beetje gekookte groenten (gemengde wortelen, geel, oranje en gewone en een soort sperziebonen) gegeven en s avonds heeft hij nog een heel klein stukje meloen gehad. Ik dacht dat dit omdat het lichtverteerbaar is wel zal kunnen maar misschien heeft dit toch de pijn veroorzaakt. Ik voel mij zo machteloos als hij zoveel pijn heeft en de medicijnen niet snel helpen.
Morgen moet ik met kat Nemo naar de dierenarts voor het knippen van zijn nagels en zijn enting, dan heb ik het gelijk even met de dierenarts over Balou.

Nog moe na een pijnvolle dag.