Het aparte is, vind ik, dat bij een klit in de staart je gewoon over, langs, door de knoop moet blijven borstelen, zachtjes en het langzaam maar zeker helemaal glad wordt, klit eruit, zonder trekken en bossen haar eruit en zonder pijn. Ben er blij mee . En na het borstelen heb ik een wolkje van een hond, zo mooi glad en zacht,
Activet borstel
Re: Activet borstel
Ja, bevalt veel beter dan de activet, Ike vindt het ook heerlijk.
Het aparte is, vind ik, dat bij een klit in de staart je gewoon over, langs, door de knoop moet blijven borstelen, zachtjes en het langzaam maar zeker helemaal glad wordt, klit eruit, zonder trekken en bossen haar eruit en zonder pijn. Ben er blij mee . En na het borstelen heb ik een wolkje van een hond, zo mooi glad en zacht,
Ben ik nu zo lomp?
Inmiddels 1 pin helemaal verdwenen uit de borstel en eentje afgebroken.
Inmiddels 1 pin helemaal verdwenen uit de borstel en eentje afgebroken.
Wat? zo dat is niet normaal, afgebroken? Je hebt toch nog garantie erop of niet?

Geen idee die garantie.
Maar waardeloos is het wel. Ik borstel ettelijke keren in de week, nooit een echte klittenbaal, doe voorzichtig en toch liep Diki laatst met een uitgevallen pin in haar bekje kon hem er nog net uithalen. En nee, ze had niet op de borstel liggen kluiven. En vanmorgen zag ik dus eentje half afgebroken. Waar de andere helft is weet ik niet.
Maar waardeloos is het wel. Ik borstel ettelijke keren in de week, nooit een echte klittenbaal, doe voorzichtig en toch liep Diki laatst met een uitgevallen pin in haar bekje kon hem er nog net uithalen. En nee, ze had niet op de borstel liggen kluiven. En vanmorgen zag ik dus eentje half afgebroken. Waar de andere helft is weet ik niet.
Ook de haren uit de borstel halen doe ik niet met iets scherpse of op een ruwe manier.
wat een pech, heb de borstel niet dus weet er verder ook niets van
slimme Diki
had dus een pin gevonden, gelukkig zag je dat
slimme Diki

Zou toch eens nagaan of je nog een bon hebt want dit is niet normaalIentje schreef: ↑06 sep 2020, 15:22Geen idee die garantie.

Denk toch mijn eigen schuld. Laatste keer dat ik Diki geknipt heb....heb ik de haren van de vloerbedekking geborsteld, met de verkeerde borstel, doe dat altijd met metalen pinnenborstel, dus deze keer met deze borstel en daar is tie niet voor. Toch goed om te weten. Dom eigen schuld dus.