Mijn grote kleine vriend
Mijn grote kleine vriend
Karel moet eigenlijk naar de trimmer. Hij is een keer geweest voor zijn nagels, de trimster was een ervaren en lieve trimster. Maar toch had Karel daarna last van zijn achterpoot-heup-rug. (een eerder overgebleven probleem wat er altijd is, maar zolang hij goed beweegt geen last.) Lag absoluut niet aan de trimster die was erg voorzichtig. Maar nu moet hij eigenlijk weer voor alles, maar iets houd me tegen. Een dilemma dus.

Re: Mijn grote kleine vriend
Hij ziet er net zo mooi uit als nichtje.
Maar die mag volgende week weer.
Dan is het weer lelijk kort, maar die klitten he.
Mag je er niet bij blijven?
Maar die mag volgende week weer.
Dan is het weer lelijk kort, maar die klitten he.
Mag je er niet bij blijven?

-
Lise
Misschien twee of drie afspraken maken, zodat Karel in fases getrimd wordt. Het duurt dan niet zo lang.
misschien eerst zelf wassen, de dag erna knippen bij de trimsalon, denk niet dat je Kareltje
echt kort wil
en dan later de nagels of andersom
snap dat het moeilijk is als hij na de behandeling last kan krijgen van z´n rug
en dan later de nagels of andersom
snap dat het moeilijk is als hij na de behandeling last kan krijgen van z´n rug

Ik deed het altijd zelf maar het gaat niet meer jammer genoeg. Superkort red ik nog wel de tondeuse die doet dan het meeste werk. Die pauzetjes inlassen is een goed idee met een stukje lopen tussendoorLoraine schreef: ↑05 dec 2020, 12:30Kun je het niet zelf gaan doen?
Zal mss niet zo netjes worden maar dan heb je wel de tijd om het in etappes aan te pakken.
Of de trimster vragen of ze hem gewoon recht toe recht aan superkort wil zetten en/of pauzetjes kan inlassen zodat Kareltje af en toe ff een stukje kan lopen?

Luna en Zyna zien er altijd mooi uit. Als je geen klitten wil moet je kort en dan nog is borstelen en kammen nodig. Hoop vacht hebben ze.
Ja ik mag er wel bij blijven maar ik weet niet of ik dan van alles kan zeggen, sommige stellen dat niet op prijs.
Ben benieuwd naar de meisjes als ze weer geknipt zijn

Ja en dat is niet zomaar last van zijn rug. Dat kan makkelijk zomaar dat alles weer mis gaat, en er kan helemaal niets meer aangedaan worden. Al het mogelijke is al gedaan.

Meis, je moet doen wat goed voelt. Je kan met haar in overleg gaan, jij weet wat Kareltje wel en niet kan en zij niet dus dan is het denk ik fijn als je er bij blijft en daar aanwijzingen over geeft.
Ook in meerdere keren is een goed idee.
Nageltjes kun je zelf doen met de elektrische vijl. Heb het dit weekend weer bij mijn meisjes gedaan. Lekker op de bank, zij liggen danen ik met mijn benen om hen heen en eerst ff lekker aaien en relaxen en dan de nageltjes vijlen. Terwijl ik ze prijs en even stop als nodig is, maar is met die elektrische vijl zo klaar.
Ook in meerdere keren is een goed idee.
Nageltjes kun je zelf doen met de elektrische vijl. Heb het dit weekend weer bij mijn meisjes gedaan. Lekker op de bank, zij liggen danen ik met mijn benen om hen heen en eerst ff lekker aaien en relaxen en dan de nageltjes vijlen. Terwijl ik ze prijs en even stop als nodig is, maar is met die elektrische vijl zo klaar.
Moeilijk Jo-Anne :cry:
Kun je het zelf niet meer? En ook niet als je het zelf verspreid over een paar dagen? (Sorry weeet niet waarom je niet meer kunt
)
Ik merk ook aan juicy als ik te kang met haar bezig ben dat ze last krijgt en mank gaat lopen. Dus met karel is het helemaal link inderdaad
Kun je het zelf niet meer? En ook niet als je het zelf verspreid over een paar dagen? (Sorry weeet niet waarom je niet meer kunt
Ik merk ook aan juicy als ik te kang met haar bezig ben dat ze last krijgt en mank gaat lopen. Dus met karel is het helemaal link inderdaad

Ja hartstikke moeilijk. Kareltje heeft ook nog stents bij zijn luchtpijp. Dus stress en druk maken mag niet want dan heeft hij een ademprobleem. Karel kan ook niet meer normaal onder narcose bijv. anders zou je erover kunnen denken het met een roes te doen allemaal.Kelly schreef: ↑08 dec 2020, 18:54Moeilijk Jo-Anne :cry:
Kun je het zelf niet meer? En ook niet als je het zelf verspreid over een paar dagen? (Sorry weeet niet waarom je niet meer kunt)
Nee zelf gaat helaas niet meer. Wij deden dat altijd met alle liefde samen

Aah oke Jo-Anne ik snap nu waarom het niet meer gaat als je alleen bent
En inderdaad met kareltje is het zooo moeilijk dan nu om dat soort dingen te doen. Echt vreselijk.
Op zo’n moment is het echt heel erg jammer dat ons ras langharig is en je dus echt verplicht bent om elke dag te kammen of hem te trimmen wat dus allebei een opgave is voor karel en zijn gezondheid. Ik lees dat je superkort wel zou kunnen met de tondeuse? Dan zou ik dat lekker proberen, en misschien voor zijn kop een afspraak bij de trimster dat je het misschien samen kan doen, dat je zelf ziet wat er met je beessie gebeurd en je dus op tijd kan stoppen.
Juicy bijt sinds dat mijn mama overleden is. Ze wil echt niet meer gekamd worden en word echt heel boos. Echt raar, dus het is voor mij op het moment ook wel een heel stuk moeilijker om haar mooi te houden.
En inderdaad met kareltje is het zooo moeilijk dan nu om dat soort dingen te doen. Echt vreselijk.
Op zo’n moment is het echt heel erg jammer dat ons ras langharig is en je dus echt verplicht bent om elke dag te kammen of hem te trimmen wat dus allebei een opgave is voor karel en zijn gezondheid. Ik lees dat je superkort wel zou kunnen met de tondeuse? Dan zou ik dat lekker proberen, en misschien voor zijn kop een afspraak bij de trimster dat je het misschien samen kan doen, dat je zelf ziet wat er met je beessie gebeurd en je dus op tijd kan stoppen.
Juicy bijt sinds dat mijn mama overleden is. Ze wil echt niet meer gekamd worden en word echt heel boos. Echt raar, dus het is voor mij op het moment ook wel een heel stuk moeilijker om haar mooi te houden.

Ja het is heel erg lastig geworden. Meestal doe ik niet alles met de tondeuse maar ik heb wel een goeie, toen dezelfde gekocht als jou mama. Ik wilde ook die set opzetkammen maar toen zei koop alleen die en die maar los, want er zitten van die hele lange in waar je niets aan het in die setKelly schreef: ↑09 dec 2020, 13:05Aah oke Jo-Anne ik snap nu waarom het niet meer gaat als je alleen bent![]()
![]()
Kareltje heeft dat ook gehad, het bijten. Ging ook steeds anders zitten terwijl hij anders altijd ligt. ik moest tijdens het borstelen pauze inlassen en kroelen en dan zei ik kan er ook niets aan doen zoals het nu is. als het ware weer helemaal opnieuw begonnen. Bij de trimster toen voor zijn duimnagel moest hij een snuitje op, ik schrok ervan.

Ach lieve Kareltje
val niet mee voor je als last heeft van het knippen van je rugje
Jo-Anne kan je geen raad geven.
Hoop dat je een oplosing kan vinden.
Jo-Anne kan je geen raad geven.
Hoop dat je een oplosing kan vinden.

Ja sommige opzetkammen zijn echt mega langJo-Anne schreef: ↑10 dec 2020, 14:30Ja het is heel erg lastig geworden. Meestal doe ik niet alles met de tondeuse maar ik heb wel een goeie, toen dezelfde gekocht als jou mama. Ik wilde ook die set opzetkammen maar toen zei koop alleen die en die maar los, want er zitten van die hele lange in waar je niets aan het in die setKelly schreef: ↑09 dec 2020, 13:05Aah oke Jo-Anne ik snap nu waarom het niet meer gaat als je alleen bent![]()
![]()
Juicy bijt sinds dat mijn mama overleden is. Ze wil echt niet meer gekamd worden en word echt heel boos. Echt raar, dus het is voor mij op het moment ook wel een heel stuk moeilijker om haar mooi te houden.![]()
Kareltje heeft dat ook gehad, het bijten. Ging ook steeds anders zitten terwijl hij anders altijd ligt. ik moest tijdens het borstelen pauze inlassen en kroelen en dan zei ik kan er ook niets aan doen zoals het nu is. als het ware weer helemaal opnieuw begonnen. Bij de trimster toen voor zijn duimnagel moest hij een snuitje op, ik schrok ervan.
Vreemd dat kareltje dus ook zo reageerd. Stom he :cry:
Dankjewel dat je juicy mooi vind