Nieuw tuigje Diki
Nieuw tuigje Diki
Ik heb deze week een nieuw tuigje voor diki gekocht, om meer contact met haar te hebben in de winkel, tip van de trainer. Mercuti, een y tuig. Net aangedaan en afgesteld,
Ze loopt er mee of ze nooit anders heeft gedaan. Veel plekken verstelbaar met vier ringen, twee op de schouders, die heb ik er afgeknipt, geen idee waarvoor die waren, maar Diki vond dat gebengel aan de zijkant niet fijn. Ik ben dan zeer rigoureus, weg er mee. Een ring bovenop voor de riem en een ring aan de voorkant, ook voor de riem, dat zou trekken tegengaan. Tja diki trekt grwoon door hoor, uiteraard even uitgeprobeerd.
Riempje tussen de poten nam ze in haar bek, dus die moest nog korter. Maar nu zit het alsof het voor haar gemaakt is,
Trekken jullie tuigje ook wat scheef als de hond trekt?
Ze loopt er mee of ze nooit anders heeft gedaan. Veel plekken verstelbaar met vier ringen, twee op de schouders, die heb ik er afgeknipt, geen idee waarvoor die waren, maar Diki vond dat gebengel aan de zijkant niet fijn. Ik ben dan zeer rigoureus, weg er mee. Een ring bovenop voor de riem en een ring aan de voorkant, ook voor de riem, dat zou trekken tegengaan. Tja diki trekt grwoon door hoor, uiteraard even uitgeprobeerd.
Riempje tussen de poten nam ze in haar bek, dus die moest nog korter. Maar nu zit het alsof het voor haar gemaakt is,
Trekken jullie tuigje ook wat scheef als de hond trekt?
Re: Nieuw tuigje Diki
Foto graag
Heb niet het idee dat de tuigjes van de dames scheef trekken
Ze moeten ook nieuwe , als er 1 plotseling stilstaat en ik het niet merk omdat de voorste ( Kissy ) haast heeft en trekt schiet soms de sluiting los
Heb niet het idee dat de tuigjes van de dames scheef trekken
Ze moeten ook nieuwe , als er 1 plotseling stilstaat en ik het niet merk omdat de voorste ( Kissy ) haast heeft en trekt schiet soms de sluiting los

Zal een foto maken, het is overigens mekuti tuig, en bijna uit de handel, maar in de aanbieding bij dogsfysion.
Nee, zitten als gegoten die van Zyna en Luna.
Heten niet voor niks perfect fit

Heten niet voor niks perfect fit

Ja, ze loopt er goed mee, valt me alles mee.