Diki geknipt

Verzorging huid, haar en nagels. Wil je iets kwijt over halsbanden, manden, voerbakken etc.? Kom binnen!
Plaats reactie
Ientje

Diki geknipt

Bericht door Ientje » 01 mar 2020, 21:23

Eindelijk is Diki geknipt. Nog lekker lang want het is toch best frisjes.

Snor is scheef, dat laat ze nog steeds lastig toe. Ieder knipje steekt ze meteen haar tong uit en over het neusje, haartjes weer in haar bek.

Afbeelding

Corrie

Re: Diki geknipt

Bericht door Corrie » 02 mar 2020, 09:09

wat sta je daar mooi Diki :love
heeft vrouwtje goed gedaan :top
Afbeelding

Jo-Anne
Site Admin

Bericht door Jo-Anne » 02 mar 2020, 10:44

Mooi ben je geworden Diki :top :love
Ik zag laatst een filmpje daar pakte ze de snor kamde allebei de delen naar voren dan dubbel tussen je vingers en een half maantje knippen. Heb je ook je hand voor het tongetje.
Afbeelding

Ientje

Bericht door Ientje » 02 mar 2020, 13:07

Jo-Anne schreef:
02 mar 2020, 10:44
Mooi ben je geworden Diki :top :love
Ik zag laatst een filmpje daar pakte ze de snor kamde allebei de delen naar voren dan dubbel tussen je vingers en een half maantje knippen. Heb je ook je hand voor het tongetje.
Dat snap ik, aan de zijkanten is het geen probleem. Maar er groeien ook haartjes aan de voorkant, onder het neusje zeg maar. En die likt ze haar bekje in, en die vindt ze heel vervelend om te knippen. Ik moet het uit haar bek halen, minimale haartjes, maar wel lang. Dan houd ik ze tussen mijn vingers en probeer ze af te knippen. Aan zo,n mini plukje haar heb je weinig houvast . Wat dan wel weer leuk is, als het er af is komt het zwarte velletje weer naar voren, heeft ze weer een donkere snuit.

Jo-Anne
Site Admin

Bericht door Jo-Anne » 02 mar 2020, 15:38

Dat ze dat zo vervelend vind is normaal het is daar heel gevoelig zeg maar. Je kunt proberen met een babykammetje of snorrenkammetje en een schaartje met kort blad kammetje erin zetten iets omhoog en afknippen wil hier wel werken. Wist je dat ze kauwen op die haren ze kunnen ze er zelf afbijten dat heeft gevolgen voor het gebitje, mij ooit verteld door een trimster en fokster van Shih-Tzu`s.
Afbeelding

Truus

Bericht door Truus » 03 mar 2020, 16:01

Je er prachtig uit Diki :love :xlove
Afbeelding

Plaats reactie