Moly kan uitkijken naar 7 nov, nu de oogjes vrij zijn :lol:
Ben benieuwd naar de foto’s
Iig de poedellook sjoe model die ik onlangs postte gaat het bij luna nooit worden
Te veel onderhoud volgens de trimster.
Dan laat maar

met die staartjes 

:lol:

fijn dat jij nog voor de kerst terecht kan met MahduLoraine schreef: ↑10 okt 2019, 18:02Kale neet is mijn koosnaampje voor hem als hij net terug is vd trimsalon. :mrgreen:
En klopt, Dívka zat erachter te klieren. :lol:
Hij is op 7mm gegaan en iets korter op de snuit omdat hij toch best wat klitten had.
Combinatie van vorige keer net wat langer getrimd en wat meer tijd tussen de trimbeurten, dan lukt het mij niet meer om het goed bij te houden.
Nu dus weer de standaard lengte en normale aantal weken voor de volgende trimbeurt, de vrijdag voor kerst is hij weer aan de beurt zodat hij de feestdagen netjes ingaat.![]()

Super leuk die korte coupe. Lekker pittig.Mollyranomi schreef: ↑07 nov 2019, 20:39Molly heeft haar eerste echte trim gehad,dametje heeft zich prima gedragen en vond alles wel primaliet zich lekker in de watten leggen.
We zijn toch voor wat korter gegaan mede omdat Molly erg graag door het hoge gras en modderplassen rent nam ze nogal wat ongedierte mee in haar vacht.
Molly voor na een wandeling met onstuimig weer![]()
En Molly nu![]()