toen ik weg wou gaan glipte Kissy gauw voor me de deur uit
die dacht "ik neem de benen voordat ze me hier achterlaat "
moest d´r met een koekje naar binnen lokken
maar zijn verder heel lief geweest volgens de trimster

wil je Molly ook kort?Mollyranomi schreef: ↑01 okt 2019, 16:05Zijn inderdaad mooi geknipt zeg!![]()
Molly heeft alleen nog maar puppytrim gehad..ben benieuwd de volgende keer.

Waarom is het goed om een keer kort te gaan? Een puppy vacht veranderd vanzelf in de blijvende vacht daar hoef je niets voor te doen. Ik weet het hoor dat mensen dat zeggen heb ik ook nooit begrepen. En het is ook moeilijk zeker omdat de vachten toch nogal verschillen van de hondjes. Maar als Molly het niet erg vind geborsteld te worden, en ook niet geheel onbelangrijk jij vind het niet erg om dit iedere dag even te doen kun je een half lange vacht overwegen. Goed idee om te overleggen, maar het is altijd handig als je zelf beetje een idee hebt hoe of wat je wil voor je eigen Molly. Maar je zegt al dat je Molly eigenlijk niet kort wil :mrgreen:Mollyranomi schreef: ↑02 okt 2019, 23:33Corrie sorry voor de late reactie,nee ik wil Molly eigenlijk niet kort,weet nog niet zo goed wat de alternatieven zijn,trimster opperde om het vacht te begeleiden,borstelen klitten eruit halen gaat heel goed,Molly vind het niet erg. Toch zeggen anderen dat het goed is om een keer kort te gaan![]()
Ik ga gewoon overleggen denk ik,vind het moeilijk omdat iedereen een mening heeft.

hoe is de kleine trimbeurt bij Molly gegaanMollyranomi schreef: ↑03 okt 2019, 11:37Borstelen iedere dag 2 keer met name om troep uit de vacht te halen :lol: Ze houd nu eenmaal van modderige plassen en hoog gras.
We zien het vanmiddag wel,dan wordt ze in ieder geval even bijgeknipt.(oogjes pootjes etc)
please