Hekje trixie
Hekje trixie
Gebruikt er iemand het hekje van trixie, is dat stevig?
Re: Hekje trixie
Ken ik niet, mijn schoonmoeder heeft de volgende
https://www.zooplus.nl/shop/honden/hond ... ken/284830
https://www.zooplus.nl/shop/honden/hond ... ken/284830

Ik heb een hekje van de Lidl. Heel stevig en geen gaten boren.
Hier geen lidle :cry:
Maar die ziet er mooi uit! Zynaluna. Kan je er zelf makkelijk doorheen, open en dicht, of stort dan alles in?
Maar die ziet er mooi uit! Zynaluna. Kan je er zelf makkelijk doorheen, open en dicht, of stort dan alles in?
is een goed idee zo´n klem hekje
ziet er goed uit die van zooplus
Ientje Lidl heeft ook een webshop, misschien kan je die daar op bekijken
net gekeken op de webshop van Lidl, die ze momenteel hebben moet wel vast geschroefd worden
dat was niet de bedoeling toch
ziet er goed uit die van zooplus
Ientje Lidl heeft ook een webshop, misschien kan je die daar op bekijken
net gekeken op de webshop van Lidl, die ze momenteel hebben moet wel vast geschroefd worden
dat was niet de bedoeling toch

Nee, niet schroeven. Zo een klem hekje lijkt goed. Maar kan ik er in de nacht makkelijk door.
Denk ook dat die het wordt.
Zynaluna. Is dat hekje zonder schroeven aangebracht? Want dat kan ook zie ik..
Plakken of met schroeven.
Plakken of met schroeven.
Gewoon geklemd, je kan spijlen bij kopen..
Je moet kijken naar de breedte die je nodig hebt.
Je moet kijken naar de breedte die je nodig hebt.

Ga vanavond meten. Ik kan voor de lagere versie gaan. 79 cm hoog.
Keuze te moeilijk dus loop nog te dubben.
. Maar ik breek de ren af en zet voor nood even drie paneeltjes in carre vorm neer voor de deur. Kijken wat diki daar mee gaat doen. Is stevig metaal.
. Maar ik breek de ren af en zet voor nood even drie paneeltjes in carre vorm neer voor de deur. Kijken wat diki daar mee gaat doen. Is stevig metaal.
Nog niet gelukt, vandaag bezig geweest met de belastingen. Wel al gemeten, moet lukken,
Paneeltje vd ren werkt wel maar staat niet stevig en valt te makkelijk om. Is best zwaar, moet er niet aan denken dat het op Diki valt. Vandaag komt de trixie, foto volgt.
Dus je keuze is toch gevallen op de Trixie
Ben ook benieuwd. Ik heb een kinderhekje.

Ja, ik vond dat andere hekje ook mooi, dat moest je plakken. Maar ik heb iets met geplakt spul, valt altijd vroeg of laat vd muur af. Dus durfde niet, hoewel hij mij veel mooier lijkt.
Deze is te vershuiven zodat hij tussen de deuropening past, maar ook langer zodat hij er tegen aan staat en zeker niet omvatl bij tegen aan springen. Ik kan er zelf nog met gemak overheen stappen en Diki blijft er tot nu toe netjes achter. Ik heb de laagste versie.
Vannacht was het makkelijk, of eroverheeen stappen of even aan de kant schuiven. En Diki heeft lekker geslapen, in haar mandje.
Heb vanmorgen de rest vd ren afgebroken en op zolder gezet.
Nu nog een grotere mand, want Diki is er uitgegroeid. Kop ligt erbuiten.
Deze is te vershuiven zodat hij tussen de deuropening past, maar ook langer zodat hij er tegen aan staat en zeker niet omvatl bij tegen aan springen. Ik kan er zelf nog met gemak overheen stappen en Diki blijft er tot nu toe netjes achter. Ik heb de laagste versie.
Vannacht was het makkelijk, of eroverheeen stappen of even aan de kant schuiven. En Diki heeft lekker geslapen, in haar mandje.
Heb vanmorgen de rest vd ren afgebroken en op zolder gezet.
Nu nog een grotere mand, want Diki is er uitgegroeid. Kop ligt erbuiten.
grotere mand, Diki d´r kop hangt er buiten :lol: :lol:
soms vinden ze dat best lekker liggen
oppassen hoor met er overheen stappen, opzij schuiven lijkt me veiliger
fijn dat jullie goed geslapen hebben
soms vinden ze dat best lekker liggen
oppassen hoor met er overheen stappen, opzij schuiven lijkt me veiliger
fijn dat jullie goed geslapen hebben