Saai

Hier kun je foto's van je schatjes kwijt. In de eerste plaats je Shih-Tzu(s) maar ook je andere huisdieren zijn van harte welkom! Ook filmpjes!
Plaats reactie
Lise

Saai

Bericht door Lise » 12 apr 2021, 11:21

De mannen zijn klaar met de winter. Lekker tegen elkaar aan liggen maakt het nog een beetje aangenaam.
Afbeelding

Corrie

Re: Saai

Bericht door Corrie » 12 apr 2021, 11:26

Gezellig zo saampjes :love mooi kussen hebben ze
Hier wachten ze tot we naar buiten gaan, hoop dat het zo droog wordt
Afbeelding

Lise

Bericht door Lise » 12 apr 2021, 11:32

Corrie schreef:
12 apr 2021, 11:26
Gezellig zo saampjes :love mooi kussen hebben ze
Hier wachten ze tot we naar buiten gaan, hoop dat het zo droog wordt
Ja, is echt een fijn kussen. Ik heb het op hun stretcher gelegd.

Jo-Anne
Site Admin

Bericht door Jo-Anne » 12 apr 2021, 23:10

Ja wanneer word het nou eens wat mooier weer hè :wow Saai hoor mannen maar jullie hebben wel een prachtig kussen om heerlijk in weg te zakken. Vind het zo`n leuke foto, Pepper zo kijken met die mooie ogen :love Hoe gaat het met je Lise, Max is zo lang bij je geweest.... :love :blommetje
Afbeelding

Lise

Bericht door Lise » 13 apr 2021, 08:23

Jo-Anne schreef:
12 apr 2021, 23:10
Ja wanneer word het nou eens wat mooier weer hè :wow Saai hoor mannen maar jullie hebben wel een prachtig kussen om heerlijk in weg te zakken. Vind het zo`n leuke foto, Pepper zo kijken met die mooie ogen :love Hoe gaat het met je Lise, Max is zo lang bij je geweest.... :love :blommetje
Het gaat wel goed met mij, hoewel ik Max iedere dag mis. Soms heb ik ineens natte ogen. Ik heb heel veel mooie herinneringen aan Max. Bijna 15 jaar was hij mijn maatje.
Gelukkig is Pepper inmiddels weer de oude en is niet sip meer, daar ben ik echt zo blij mee.

Truus

Bericht door Truus » 13 apr 2021, 15:21

Lieffffffff zo samen :love inderdaad een mooi kussen
Afbeelding

Plaats reactie