Ik begreep van mijn dochter dat het paard na de wedstrijd fris is en dit even kwijt moet.
Marga`s foto antwoorden
Re: Marga`s foto antwoorden
Prachtige foto's
Het was bij jou denk ik wat kouder zodat het ook mooi op takken enzo bleef liggen
Hier gisteravond nog behoorlijk gesneeuwd maar niets blijven liggen
Laat nu de lente
maar beginnen 
Het was bij jou denk ik wat kouder zodat het ook mooi op takken enzo bleef liggen
Hier gisteravond nog behoorlijk gesneeuwd maar niets blijven liggen
Laat nu de lente

Ze verwachten hier vanavond nog wat sneeuw, ik ben benieuwd of het blijft liggen. Maar ik ben ook echt aan de lente toe, ik heb last van de tuinkriebels.
Mooi de winterfotoos, maar die met paard en dochter, in gestrekte draf, zo mooi getroffenl
Wow mooi hoor.
Prachtige foto's Marga.
In Dordrecht nog geen sneeuw gezien. Ik hoop dat er deze winter hier ook iets valt. Cooper heeft nog geen sneeuw gezien en ik denk dat hij helemaal uit zijn dak gaat als hij er kennis mee maakt.
Het is wel koud, maar eigenlijk wel lekker. Er staat geen wind en last but not least: schone en droge hondjes. Badjasjes hebben vakantie.
In Dordrecht nog geen sneeuw gezien. Ik hoop dat er deze winter hier ook iets valt. Cooper heeft nog geen sneeuw gezien en ik denk dat hij helemaal uit zijn dak gaat als hij er kennis mee maakt.
Het is wel koud, maar eigenlijk wel lekker. Er staat geen wind en last but not least: schone en droge hondjes. Badjasjes hebben vakantie.
Ik las dat er gisteravond kans was op het noorderlicht maar helaas zat de lucht hier potdicht.
Er is een beetje sneeuw gevallen en het vriest nog steeds.
Er is een beetje sneeuw gevallen en het vriest nog steeds.
Ik kan ze niet openen.
Oh nu zie ik ze, wat prachtig.
Marga, hier is het net of er twee zonnetjes zijn, hoe komt die vlek nu naast de zon?

Hier een groen stipje, tegen de zon in gefotografeerd?

Hier een groen stipje, tegen de zon in gefotografeerd?

Ik weet niet zeker hoe dit komt maar vermoed dat het weerspiegeling van de camera is, ik heb het ook wel en verwijder het.
Bij mij werkt het nog wel eens om vanuit een iets andere positie te fotograferen.
Ik heb het opgezocht en het heet lensflare en ontstaat doordat het licht rechtstreeks op de lens (objectief) valt, ieder objectief geeft weer een andere flare.
Een zonnekap kan helpen.
Een zonnekap kan helpen.
Ah, duidelijk, ik heb dat ook wel eens gehad.
Dank je wel Marga. Ik heb een zonnekap dus die ga ik gebruiken.
Je zei ik haal het weg, hoe haal je die stippen weg? ik heb photoshop, niet het allernieuwste dat wel...