Diki ook, oogjes dicht neusje omhoog snuif snuif.

Snuif snuif op de grond. Al is het een klein parkje de luchtjes zijn iedere keer anders.

En we gaan weer een stukje verder. Kom op vrouwtje, houd nou op met dat apparaatje en ga lopen!

Verdikkie is die nijlgans er weer, op afstand maar toch.... het is er maar eentje, zit de andere te broeden, dat worden dan heel veel kleine gansjes.

Want.....
Hier zit ma grauwe gans te broeden, zoekplaatje

Pa gans was een blokje om aan het zwemmen, foei toch je dame in de steek laten, maar ja er moet natuurlijk ook gegeten worden. En misschien toch de dreiging uit Egypte van de Nijl? Foto een beetje ver weg, zo ver mogelijk ingezoomd met mijn mini foon.

Het duurde diki duidelijk te lang, die ging zichzelf vermaken

De boom waar ze op staat, een van een aantal, zijn hier jaren geleden neergelegd om te voorkomen dat auto,s massaal in het gras werden geparkeerd.
Dit is het resultaat van al het vocht deze winter.

Corrieeee er lag er weer eentje, op het zelfde plekje. Ik kreeg een glimlach van oor tot oor, inderdaad daar wordt je toch heel even gelukkig van.

Diki er ook maar even bijgezet, ze zat er al met haar neus aan, helaas te laat om op het plaatje te zetten.,

Oh ja, dit is een honden forum, nog een paar hondjes dan.
Wachten bij de stoeprand, links kijken.
En dit jochie kwamen we ook tegen, klein keesje noem ik hem altijd, zo een leuk hondje. Met toestemming geplaatst.