Lotus in het zonnetje.
Re: Lotus in het zonnetje.
Prachtig Marga, het lijkt net of Lotus naar de bijzondere zonnestralen kijkt en even geniet 

QzRe: Lotus in het zonnetje.
Zo een mooie fotp, Lotus loopt zo mooi midden in die stralen, zo,n diepte zit er in.
Wow wat mooi 
Bedankt,
Ik denk trouwens niet dat Lotus de zonnestralen ziet, honden zijn zich minder bewust van de mooie natuur om ze heen. Alles op neus hoogte is veel interessanter dan de opkomende zon, daar kunnen ze tenslotte hun poot niet tegen optillen. Lotus tilt als teefje ook altijd haar poot op, ik vermoed dat ze in het verkeerde lichaam zit.

Ik denk trouwens niet dat Lotus de zonnestralen ziet, honden zijn zich minder bewust van de mooie natuur om ze heen. Alles op neus hoogte is veel interessanter dan de opkomende zon, daar kunnen ze tenslotte hun poot niet tegen optillen. Lotus tilt als teefje ook altijd haar poot op, ik vermoed dat ze in het verkeerde lichaam zit.
Marga. schreef: ↑27 jun 2022, 17:53Bedankt,
Ik denk trouwens niet dat Lotus de zonnestralen ziet, honden zijn zich minder bewust van de mooie natuur om ze heen. Alles op neus hoogte is veel interessanter dan de opkomende zon, daar kunnen ze tenslotte hun poot niet tegen optillen. Lotus tilt als teefje ook altijd haar poot op, ik vermoed dat ze in het verkeerde lichaam zit.![]()
![]()
Honden kunnen in tegenstelling tot mensen ultraviolet licht zien
Haha die Lotus, hier eentje die af en toe niet zijn poot optilt maar gewoon zittend watert

Net anders om als bij Lotus dus.Jo-Anne schreef: ↑27 jun 2022, 19:37Marga. schreef: ↑27 jun 2022, 17:53Bedankt,
Ik denk trouwens niet dat Lotus de zonnestralen ziet, honden zijn zich minder bewust van de mooie natuur om ze heen. Alles op neus hoogte is veel interessanter dan de opkomende zon, daar kunnen ze tenslotte hun poot niet tegen optillen. Lotus tilt als teefje ook altijd haar poot op, ik vermoed dat ze in het verkeerde lichaam zit.![]()
![]()
Honden kunnen in tegenstelling tot mensen ultraviolet licht zienwij voelen het alleen
Haha die Lotus, hier eentje die af en toe niet zijn poot optilt maar gewoon zittend watert![]()
![]()
Er zijn idd meer teefjes die een pootje optillen. Lotus snuffelt ook veel meer als Mogli deed, misschien heeft dit te maken met de vroeg castratie van Lotus en het wegnemen van de eierstokken waardoor er geen vrouwelijke hormonen zijn vrij gekomen. Mowgli is gesteriliseerd toen ze vijf jaar was omdat ze heel veel last had van schijnzwangerschap waardoor ze niet meer te vertrouwen was bij onze andere hond. Ze beschermde haar knuffel die ze als pup behandelde tegen onze andere hond die ze uiteindelijk is aangevlogen en verwond heeft. De knuffels opbergen hielp ook niet dan vond ze wel iets dat als pup kon dienen. Na de sterilisatie was de schijnzwangerschap over maar ze heeft nooit haar poot opgetild en overal aan snuffelen zoals Lotus deed deed ze ook niet.
Diki tilt ook pootje op en markeert. Plast ook vaak op een wandeling. Gecastreerde teefjes hebben wat meer testosteron in hun lijfje. Nou ja het overheerst dan omdat de dames hormonen er niet of veel en veel minder zijn. Dan krijg je reu gedrag. Tenminste zo heb ik het ooit geleerd.