Zit nu in de hypnose fase

Thx Roman

Ja daar heeft u gewoon gelijk in.

Karel staat zowat zijn hele leven al op een ph vriendelijk eetpatroon vanwege struviet.

Gelukkig maar dat Karel het dan goed doet op het vriendelijk eetpatroon.Jo-Anne schreef: ↑10 okt 2024, 20:52Karel staat zowat zijn hele leven al op een ph vriendelijk eetpatroon vanwege struviet.
Maar geen speciale brokken daar kan hij niet tegen.
Deze snack is ook weer helemaal bekeken qua ingrediënten en analyse of het kan.
Heel fijn dat Lotus hertenhuid kan knauwen en dat ze het lekker vind.![]()
Staat dit op het etiket? 2,9% vet?Ientje schreef: ↑11 okt 2024, 07:55Goedemorgen. Karel heerlijk he.
Herrmans blik,konijn rijstvlokken sensitive, 2,9 procent vet, is omgerekend 11,1 Procent vet, is netjes. de enige die niet heel vet is, diki kan er goed tegen, ze lrijgt een klein beetje over haar rc brokjes, toch voelt het vettig aan als ik het aanraak,
Herrmanns is duur eten en vet is een goedkoop ingrediënt, misschien willen ze door meer vet toe te voegen de prijs niet verhogen?![]()

Controleer je echt het product of ga je af op de analyse van de winkel?Ientje schreef: ↑11 okt 2024, 09:59Ja zeker. Ik controleer iedere nieiwe zending.
https://www.bestpetfoods.nl/product/her ... r-15-stuks

Nee dat denk ik niet, ik denk dat iedereen zijn best doet om de analyses goed weer te geven.

Nee. Zal ik er eentje opsturen? Ik heb ook gezocht naar 1 zakje, maar ik zal even kijken. Volgens mij erg duur met verzendkosten,