Hij pakt het gewoon af
Is toch prachtig zo,n beestje in huis

Hier ook een zwabbergek in huis, schiet inderdaad niet op, hij gaat er ook voor zitten kont omhoog en blaffen....

Gizmo is bang van de stofzuiger altijd al geweest. Dus die maakt zich uit de voeten.

Een stofzuiger en dweil ineen???Yvonne schreef: ↑26 mar 2020, 16:41Gizmo is bang van de stofzuiger altijd al geweest. Dus die maakt zich uit de voeten.
Molly deed met stofzuiger en met dweil spelen echt happen in het mondstuk. Nu niet meer, heel soms probeert ze nog, maar een keer mopperen en ze houdt op. Ik heb nu sinds een tijdje een stofzuiger en dweil ineen. Op aanraden van mijn zwitserforum, het werkt op zich wel, maar had er nog meer van verwacht. Het duurt nu nog best lang alles schoon te maken en ik wilde tijd winnen door 2 dingen tegelijk te kunnen doen.

De bissel pet pro, Google maar eens. Ik doe dat nu 1 keer per week. De rest gebruik ik mijn gewone stofzuiger.
Mooi ding die bissel!

Yvonne schreef: ↑28 mar 2020, 17:34Noem het nog steeds zwitserforum, maar is een Facebook groep nu. Ken nog wel namen van toen, maar ook veel nieuwe. Die groep is zo groot. Ooit ga ik wel weg, heb geen Zwitser meer, dus post ook nooit iets.
Merk dat ik te grote groepen niet leuk vind, te onpersoonlijk en ik voel me niet vrij genoeg zomaar van alles te typen.