De smurfjes

Hier kun je foto's van je schatjes kwijt. In de eerste plaats je Shih-Tzu(s) maar ook je andere huisdieren zijn van harte welkom! Ook filmpjes!
Plaats reactie
Jolanda

De smurfjes

Bericht door Jolanda » 17 jun 2020, 10:01

Gister zijn de meisjes weer naar tante Yomanda geweest voor hun spa middagje hihi.
Daisy haar vacht zag er echt niet meer uit. Heel dun met lange piekerige plukken en dan weer een kale plek en dan weer een dunne lange piek. Dus heb Yomanda de vrije hand gegeven.
Vorige keer wilde ze haar al uitgebreid (dus niet alleen puntjes, pootjes e.d.) knippen, maar heeft het toen toch maar niet gedaan maar zij schrok ook van hoe ze er nu uit zag. Ze zag er ook gewoon oud uit.
Dus ik kreeg een foto van een berg vacht en daarbij dat Daisy haar paspoort aangepast moet worden... Dus ik vroeg al... o naar chinese naakthond. Ja zei ze haha. Nou ik was echt gespannen om haar op te halen, durfde bijna niet hahaha.
Abigail is iets korter denk ik dan de vorige keer en zij stond alweer heel trots te kijken toen ik de tuin in kwam om ze te halen. O wat is ze weer vrolijk hihi, heerlijk. Dan weet ik meteen weer waarom ze niet lang meer is.
Al blijf ik met weemoed terug kijken naar hun langharige foto's :love

De foto met de mededeling dat Daisy kaal was...
Afbeelding

De foto met de mededeling dat de meiden klaar waren. Ik zei toen dat ik het leuk vond dat ze een derde hondje voor me geregeld had hahahaha
Afbeelding

De smurfjes bij Yomanda
Afbeelding

Abigail liet weten dat de foto's erg slaapverwekkend waren....gaaaaaapppppp....
Afbeelding

Ik vroeg lief of ik even een leuke foto van de dames mocht maken en dit was hun antwoord....
Afbeelding

Daisy gister
Afbeelding

Afbeelding

Abigail gister
Afbeelding

Vandaag nog geprobeerd een paar foto's te maken maar de dames zijn nog moe en vinden dat ik het heen en weer kan krijgen hahaha.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Jolanda op 18 jun 2020, 11:23, 2 keer totaal gewijzigd.

Corrie

Re: De smurfjes

Bericht door Corrie » 17 jun 2020, 10:26

Jolanda ik zit met een big smile :grin: naar je foto´s met tekst te kijken en lezen
zo te zien hebben je smurfjes een geweldige spa middag gehad
ze zien er prachtig uit :love
wees maar blij met tante Yomanda en geef gerust m´n complimenten :blommetje
:cool
Afbeelding

Jolanda

Bericht door Jolanda » 17 jun 2020, 10:34

Ahh dank je. Ja heb geprobeerd om er een beetje een leuk verslagje van te maken.
Het was niet je doorsnee dagje voor mij. Vond het zo spannend dat Daisy nu echt aangepakt zou worden pffff.

Ik ben zo ontzettend blij met Yomanda. Zij is dol op de meiden en de meiden op haar.
Gister was ik ook gespannen omdat er onweer voorspeld was en zij was daar al helemaal klaar voor om Daisy dan goed op te vangen. Gelukkig geen onweer geweest.
Heb ook nog nieuwe stiekjes van haar mee gekregen, echt zo lief. Ben zo blij met hoe de meiden er uit zien, al zijn ze beiden en vooral Abigail echt helemaal op hihi. Dus het is stil hier, ze liggen allebei te slapen.
Ik zal het tegen haar zeggen, vind ze vast leuk om te horen.

Ientje

Bericht door Ientje » 17 jun 2020, 16:48

Wow wat zien ze er mooi uit!

Jo-Anne
Site Admin

Bericht door Jo-Anne » 17 jun 2020, 19:03

Oh dit is genieten wat zien ze er prachtig uit zeg :love :love Echt mooi geknipt door Yomanda je trimster, het zijn echt de smurfjes vind ik altijd belangrijk dat er gekeken word naar een hondje en niet zomaar gehakt word :giller

Complimenten! En ook voor jou lieve shihtzumom want het is best altijd wel wat ze wegbrengen wachten uit handen geven dus :top

Pootjes zijn ook zo goed geknipt vraag even hoe ze dat doet hihihihi is wat voor karel die staat geen minuut stil :gniffel
Afbeelding

Truus

Bericht door Truus » 17 jun 2020, 19:10

Wat zien je smurfjes er prachtig uit :love :love
Die andere foto,s zijn ook schatig
Luca is volgende vrijdag aan de beurd doe ook altijd vervelend als Tineke de pootje moet doen.
Denk er aan om Luca kort te laten knippen maar met Tineke overleggen wat zij er van vind
Want het bostelen is een ramp bij Luca
Afbeelding

Jolanda

Bericht door Jolanda » 18 jun 2020, 07:54

Dank jullie wel :love
Ze heeft mij twee of drie jaar geleden geholpen met hoe ik zelf hun pootjes moet knippen. Heeft ze filmpjes van en zo heb ik het destijds geleerd. Alleen kan ik het met mijn handen echt niet meer.
Abigail staat netjes stil, heeft ze als pupje bij de fokster geleerd. Daisy heeft minder geduld en een voeten tik...als je daar aan zit dan trekt ze hem weg zo van....is mijn voetje.... hahaha.
Maar bij Yomanda zijn ze braaf. Het geeft mij ook een goed gevoel om te zien hoe gek zij op hen is en mijn smurfjes op haar.

Plaats reactie