Daisy haar vacht zag er echt niet meer uit. Heel dun met lange piekerige plukken en dan weer een kale plek en dan weer een dunne lange piek. Dus heb Yomanda de vrije hand gegeven.
Vorige keer wilde ze haar al uitgebreid (dus niet alleen puntjes, pootjes e.d.) knippen, maar heeft het toen toch maar niet gedaan maar zij schrok ook van hoe ze er nu uit zag. Ze zag er ook gewoon oud uit.
Dus ik kreeg een foto van een berg vacht en daarbij dat Daisy haar paspoort aangepast moet worden... Dus ik vroeg al... o naar chinese naakthond. Ja zei ze haha. Nou ik was echt gespannen om haar op te halen, durfde bijna niet hahaha.
Abigail is iets korter denk ik dan de vorige keer en zij stond alweer heel trots te kijken toen ik de tuin in kwam om ze te halen. O wat is ze weer vrolijk hihi, heerlijk. Dan weet ik meteen weer waarom ze niet lang meer is.
Al blijf ik met weemoed terug kijken naar hun langharige foto's
De foto met de mededeling dat Daisy kaal was...

De foto met de mededeling dat de meiden klaar waren. Ik zei toen dat ik het leuk vond dat ze een derde hondje voor me geregeld had hahahaha

De smurfjes bij Yomanda

Abigail liet weten dat de foto's erg slaapverwekkend waren....gaaaaaapppppp....

Ik vroeg lief of ik even een leuke foto van de dames mocht maken en dit was hun antwoord....

Daisy gister

Abigail gister

Vandaag nog geprobeerd een paar foto's te maken maar de dames zijn nog moe en vinden dat ik het heen en weer kan krijgen hahaha.