in de buurt

Een speciale plek waar je anekdotes en verhalen over jou en je hondjes kwijt kunt. Puur honden avontuur!
Plaats reactie
Corrie

in de buurt

Bericht door Corrie » 17 sep 2019, 14:04

zijn jullie sjoetjes / doggies ook altijd in de buurt waar jij bent
Luna verliest me niet uit het oog

dus vrouwtje strijken, daar moet ze bij zijn

Afbeelding
Afbeelding

Truus

Re: in de buurt

Bericht door Truus » 17 sep 2019, 14:22

Luca lig ook over bij waar ik ben nu ook weer zit achter me Laptop en wie lig er naast me Luca
Hij loopt overal achter me aan.
Als ik na de keuken ga begin die te piepen want moet met de trap na beneden na beneden kan Luca nog niet van de trap.
Hij kan wel de trap op hij is dan nog eerder boven dan ik.

Afbeelding
Afbeelding

Jo-Anne
Site Admin

Bericht door Jo-Anne » 17 sep 2019, 19:19

:zwaai Hallo Tante Corrie ik ben hier op weg naar mijn blauwe mandje, vrouwtje zit hier achter de naaimachine, een mandje aan het maken of zoiets. Ik ga ook wel eens achter haar stoel liggen, zie je die rieten stoel? en dan moet ze heel erg opletten als ze weer opstaat,ja ik ben altijd in de buurt :grin:

Afbeelding
Afbeelding

Zynaluna

Bericht door Zynaluna » 17 sep 2019, 19:52

Luna ligt altijd in de buurt, zyna ligt meestal in de tuin.
Blaffen op iedereen die langs komt
Afbeelding

Mollyranomi

Bericht door Mollyranomi » 17 sep 2019, 22:49

Molly is overal waar wij zijn,moet ook altijd uitkijken dat ik er niet op ga staan,Zoals nu voetbal kijken :lol:

Afbeelding

Marga.

Bericht door Marga. » 18 sep 2019, 14:31

Balou blijft meestal op de bank liggen maar Lotus volgt mij tot de kamerdeur en gaat daar achter liggen wachten tot ik weer terug kom. Gisteren kwam ik er trouwens achter dat ze ook iets meer had gedaan dan alleen wachten, ze had op een plint liggen knagen. Ze mogen van mij niet de gang in zodat ik geen kans loop dat ze naar buiten glippen als ik de buitendeur open doe.

Corrie

Bericht door Corrie » 18 sep 2019, 17:12

Marga. schreef:
18 sep 2019, 14:31
Balou blijft meestal op de bank liggen maar Lotus volgt mij tot de kamerdeur en gaat daar achter liggen wachten tot ik weer terug kom. Gisteren kwam ik er trouwens achter dat ze ook iets meer had gedaan dan alleen wachten, ze had op een plint liggen knagen. Ze mogen van mij niet de gang in zodat ik geen kans loop dat ze naar buiten glippen als ik de buitendeur open doe.
:proest ohhh ondeugende Lotus, had je niets anders om op te knagen
hier staat de kamerdeur altijd open en ja als er gebeld wordt zijn ze eerder bij de voordeur dan ik :dance
en wippen altijd naar buiten, gelukkig komen ze gelijk weer binnen als ik roep

@ Kareltje, heeft vrouwtje dat mandje al klaar, zeg maar dat ze dat maar eens moet laten zien

@ Luca, gezellig hé zo dicht bij vrouwtje liggen

@ Molly, blijf maar lekker bij ze in de buurt liggen, veronderstel dat ze je vergeten
Afbeelding

Corrie

Bericht door Corrie » 18 sep 2019, 18:58

Zynaluna schreef:
17 sep 2019, 19:52
Luna ligt altijd in de buurt, zyna ligt meestal in de tuin.
Blaffen op iedereen die langs komt

Zyna is net als Kissy, lekker buiten genieten :goedzo
en laten horen dat zij daar woont :proest
Afbeelding

Jo-Anne
Site Admin

Bericht door Jo-Anne » 18 sep 2019, 20:00

Mollyranomi schreef:
17 sep 2019, 22:49
Molly is overal waar wij zijn,moet ook altijd uitkijken dat ik er niet op ga staan,Zoals nu voetbal kijken :lol:

Afbeelding
Ja heb ik ook gehad dat Kareltje zo klein was en nog moet je altijd uitkijken dat ze niet vlakbij ergens liggen als je opstaat. En hij is alweer 10 jaar :applaus
Lieve foto met Molly zo aan je voeten bij je :wow En Ajax heeft gewonnen hoor Molly :fluitje
Afbeelding

Marga.

Bericht door Marga. » 29 sep 2019, 12:27

Ik kwam er gisteren achter dat Lotus als ze schrikt ook gelijk naar mij toe komt. Mijn achter buren hadden weer eens ruzie waarbij er met het een en ander achter het huis werd gegooid. Hier schok Lotus zo van dat ze er aan kwam gerent en veilig bij mij op schoot tegen mij aan ging liggen. Balou verstopt zich eerder als hij schrikt.

Corrie

Bericht door Corrie » 29 sep 2019, 12:39

Marga. schreef:
29 sep 2019, 12:27
Ik kwam er gisteren achter dat Lotus als ze schrikt ook gelijk naar mij toe komt. Mijn achter buren hadden weer eens ruzie waarbij er met het een en ander achter het huis werd gegooid. Hier schok Lotus zo van dat ze er aan kwam gerent en veilig bij mij op schoot tegen mij aan ging liggen. Balou verstopt zich eerder als hij schrikt.
gezellig zulke buren :uunk
toch fijn dat Lotus zich zo veilig voelt bij jou :love
Kissy doet net als Balou, zich verstoppen
Afbeelding

Marga.

Bericht door Marga. » 01 okt 2019, 11:03

Corrie schreef:
29 sep 2019, 12:39
Marga. schreef:
29 sep 2019, 12:27
gezellig zulke buren :uunk
toch fijn dat Lotus zich zo veilig voelt bij jou :love
Kissy doet net als Balou, zich verstoppen
Lotus is mijn eerste hond die dit doet, mijn andere honden gingen zich verstoppen of waren niet zo snel uit hun doen te krijgen. Mowgli, mijn grote hond was doodsbang voor onweer en vuurwerk zij probeerde altijd onder de salontafel te kruipen wat nooit ging passen. Met de jaarwisseling maakte ik altijd een tentje voor haar met plaids over de eettafel hier ging ze onder liggen. Een hele grote bench met een dekje er over zou voor haar een uitkomst zijn geweest.

Plaats reactie