Luna verliest me niet uit het oog
dus vrouwtje strijken, daar moet ze bij zijn

Marga. schreef: ↑18 sep 2019, 14:31Balou blijft meestal op de bank liggen maar Lotus volgt mij tot de kamerdeur en gaat daar achter liggen wachten tot ik weer terug kom. Gisteren kwam ik er trouwens achter dat ze ook iets meer had gedaan dan alleen wachten, ze had op een plint liggen knagen. Ze mogen van mij niet de gang in zodat ik geen kans loop dat ze naar buiten glippen als ik de buitendeur open doe.

Ja heb ik ook gehad dat Kareltje zo klein was en nog moet je altijd uitkijken dat ze niet vlakbij ergens liggen als je opstaat. En hij is alweer 10 jaarMollyranomi schreef: ↑17 sep 2019, 22:49Molly is overal waar wij zijn,moet ook altijd uitkijken dat ik er niet op ga staan,Zoals nu voetbal kijken :lol:
![]()

gezellig zulke buren :uunkMarga. schreef: ↑29 sep 2019, 12:27Ik kwam er gisteren achter dat Lotus als ze schrikt ook gelijk naar mij toe komt. Mijn achter buren hadden weer eens ruzie waarbij er met het een en ander achter het huis werd gegooid. Hier schok Lotus zo van dat ze er aan kwam gerent en veilig bij mij op schoot tegen mij aan ging liggen. Balou verstopt zich eerder als hij schrikt.

Lotus is mijn eerste hond die dit doet, mijn andere honden gingen zich verstoppen of waren niet zo snel uit hun doen te krijgen. Mowgli, mijn grote hond was doodsbang voor onweer en vuurwerk zij probeerde altijd onder de salontafel te kruipen wat nooit ging passen. Met de jaarwisseling maakte ik altijd een tentje voor haar met plaids over de eettafel hier ging ze onder liggen. Een hele grote bench met een dekje er over zou voor haar een uitkomst zijn geweest.Corrie schreef: ↑29 sep 2019, 12:39gezellig zulke buren :uunkMarga. schreef: ↑29 sep 2019, 12:27Ik kwam er gisteren achter dat Lotus als ze schrikt ook gelijk naar mij toe komt. Mijn achter buren hadden weer eens ruzie waarbij er met het een en ander achter het huis werd gegooid. Hier schok Lotus zo van dat ze er aan kwam gerent en veilig bij mij op schoot tegen mij aan ging liggen. Balou verstopt zich eerder als hij schrikt.
toch fijn dat Lotus zich zo veilig voelt bij jou![]()
Kissy doet net als Balou, zich verstoppen