Hallo woensdag

Een speciale plek waar je anekdotes en verhalen over jou en je hondjes kwijt kunt. Puur honden avontuur!
Plaats reactie
Corrie

Hallo woensdag

Bericht door Corrie » 26 jul 2023, 09:47

Afbeelding

Waren we vanochtend net bij losloop gebied uhhh hoor ik nou gedonder in de verte , ja hoor de eerste druppels . Wij door naar het bosje , vangen de bomen toch de eerste nattigheid op haha zie ik een glimp :zun
Niet van lange duur want de donder kwam steeds dichterbij :mrgreen
Gelukkig niet drijfnat thuis gekomen maar kom huis binnen pikkedonker en ja hoor 10 min later kwam het met bakken
Intussen weer :zonkiss en de dames liggen met volle buikjes te chillen

Afbeelding

Afbeelding

Ging het bij jullie ook zo te keer ?
Komende dagen nog veel regen voorspeld

Wat een ellende trouwens met de bosbranden overal
Afbeelding

Lise

Re: Hallo woensdag

Bericht door Lise » 26 jul 2023, 20:01

Corrie schreef:
26 jul 2023, 09:47
Afbeelding

Waren we vanochtend net bij losloop gebied uhhh hoor ik nou gedonder in de verte , ja hoor de eerste druppels . Wij door naar het bosje , vangen de bomen toch de eerste nattigheid op haha zie ik een glimp :zun
Niet van lange duur want de donder kwam steeds dichterbij :mrgreen
Gelukkig niet drijfnat thuis gekomen maar kom huis binnen pikkedonker en ja hoor 10 min later kwam het met bakken
Intussen weer :zonkiss en de dames liggen met volle buikjes te chillen

Afbeelding

Afbeelding

Ging het bij jullie ook zo te keer ?
Komende dagen nog veel regen voorspeld

Wat een ellende trouwens met de bosbranden overal
Tijdens de (korte) ochtendwandeling zijn we zeiknat geworden. Regen vind ik niet leuk, maar is te doen. Toen het begon te onweren ben ik snel naar huis gegaan. Een paar uur later was het heerlijk weer en ben er toen met de mannen op uit gegaan (naar de Appelzak in Moerdijk).

Plaats reactie