Zweterig weertje

Een speciale plek waar je anekdotes en verhalen over jou en je hondjes kwijt kunt. Puur honden avontuur!
Plaats reactie
Corrie

Zweterig weertje

Bericht door Corrie » 24 aug 2023, 19:28

Hier zijn we gewoon lusteloos door het weer en denk meer van jullie want er is weinig reuring op het forum
Na een slechte nacht vanmorgen om half 7 met de hondjes op pad gegaan, het was echt lekker :dogwalk :run en het werd eem lange wandeling
Tussen door 2 steentjes verstopt en yes 3 gevonden

1van de verstopte steentjes
Afbeelding

De dames gelijk een snuffel moment
Afbeelding

Hier zijn we ongeveer op de helft
Afbeelding

De gevonden steentjes en toen merkte ik dat phone bijna leeg was , dom dom niet opgelet voordat we weg gingen dus geen foto's meer onderweg

Afbeelding

Vanochtend verder nog boodschappen gedaan en bed verschoond , verder de hele middag geluierd
De hondjes ook futloos dat gebeurt niet gauw

Na het rondje van 4 uur kwam Kissy niet verder dan de deuropening gang/ kamer en ging plat :gniffel
Afbeelding
Afbeelding

Ientje

Re: Zweterig

Bericht door Ientje » 24 aug 2023, 20:39

Ja benauwd, broeierig. Wat een mooiecsteentjes weer.

Hier hadden we balanstraining. Diki had er echt weer zin in. Maar thuis, tilde ik haar uit de auto en piepte ze. Maar waardoor? Zo bang dat ik haar toch verkeerd vast had en in haar buikje kwam? Doe altijd voorzichtig. Maar binnen ging ze gelijk naar haar bak, eten!!! Verder ook niets neer gemerkt..

Ientje

Bericht door Ientje » 25 aug 2023, 07:35

Enorme plaknacht was dit, ben mijn bed al vroeg uitgedreven. Gisteravond om 10 uur nog de airco aangezet, was hier 27 graden binnen. Toen ik naar bed ging 25 graden, en ja ik heb hem toch maar uitgezet.
Om half zeven er uit, buiten broeierig warm en nog redelijk donker. Het heeft geregend gisteravond en vannacht, maar al 19 graden. Plakwarm.

Maar oh wat was het heerlijk stil en het rook,zo lekker naar bomen buiten. Echt genieten, windstil en veel vogeltjes.

Corrie

Bericht door Corrie » 25 aug 2023, 09:14

@ Ientje
Leuk dat jullie weer met balans training zijn begonnen :goedzo

Hier ook vanochtend vroeg op pad gegaan , vind de rust ook zo fijn en zo'n aarde luchtje na de regen lekker
Heb hier alles tegen elkaar open maar helpt niet echt
Ga mezelf zo nog meer zweetdruppels bezorgen , ga bij de fysio met de apparaten aan de slag .
Afbeelding

Jo-Anne
Site Admin

Re: Zweterig weertje

Bericht door Jo-Anne » 25 aug 2023, 11:59

Lekker vroeg op pad geweest :goedzo
Jij denkt ik zweet nog niet genoeg.... even naar de fysio :cheer

Leuke foto`s. Nog steeds steentjes hè, wat leuk! :loveheart
Afbeelding

Plaats reactie