Hoe zit het nou?

Een speciale plek waar je anekdotes en verhalen over jou en je hondjes kwijt kunt. Puur honden avontuur!
Plaats reactie
Jo-Anne
Site Admin

Hoe zit het nou?

Bericht door Jo-Anne » 14 apr 2020, 16:44

Tja vanochtend met wandelen op het paadje, kwamen we een aardige mevrouw tegen. Kareltje ziet dat al van afstand, staart kwispelt koppie omhoog van daar komt een kroeltje aan :love Maar wat doen jullie dan, ga je opzij anderhalve meter, of laat je de hond aaien? :run
Afbeelding

Jo-Anne
Site Admin

Re: Hoe zit het nou?

Bericht door Jo-Anne » 14 apr 2020, 17:56

Loraine schreef:
14 apr 2020, 17:16
Ik loop om.
Deed ik normaal ook al, zeker als de tegenligger/passant een hond bij zich had.
Gaat dat niet met jou honden als je tegenliggers tegenkomt met honden? :run :run
Afbeelding

Corrie

Bericht door Corrie » 14 apr 2020, 19:06

moeilijk hè :denken
ik ga zelf opzij, de hondjes lopen los dus mensen kunnen zelf bepalen of ze ze willen aaien
Luna heeft er niet zo´n behoefte aan, Kissy gaat meestal voor iets lekkers :lol: :lol:
honden die mij kennen komen ook naar mij toe, geef ze iets en een aai en dan gaan ze weer :run
verder is het alleen goeiemorgen/middag en niet een echt praatje
Afbeelding

Yvonne

Bericht door Yvonne » 15 apr 2020, 11:35

Nu ga ik als het ff kan meer dan 1,5 meter opzij, vaak gewoon de bosjes in. Het is nu iets drukker in het bos, kom ik nog niet veel mensen tegen hoor, maar de afstand creër ik. Wordt eigenlijk beetje pissig als iemand anders dat niet doet. Heeft niets met aardig vinden te maken.
Oh ja, weet nu al, ik houd hier een tic aan over :denken
Vorige week liepen 2 hondjes los, en kwamen op ons af, maar ik heb ze vast. Vrouw roepen maar ze kwamen niet terug. Ik geïrriteerd want dan loopt Molly ook niet meer mee. Dus maar afgeslagen een pad in, op een gegeven zag ik de vrouw op een afstand, ze riep sorry. Ik blijf erbij als ze niet luisteren, niet los.

Ientje

Bericht door Ientje » 18 apr 2020, 17:49

Als we zelf geen handen mogen schudden dan ook geen vreemde wellicht besmette handen aan mijn hond. Ik aai later weer en als er virus deeltjes in de vacht zitten... besmet ik mezelf ... of is dit vergezocht?

Jo-Anne
Site Admin

Bericht door Jo-Anne » 18 apr 2020, 20:02

Ientje schreef:
18 apr 2020, 17:49
Als we zelf geen handen mogen schudden dan ook geen vreemde wellicht besmette handen aan mijn hond. Ik aai later weer en als er virus deeltjes in de vacht zitten... besmet ik mezelf ... of is dit vergezocht?

Ik heb geen idee, maar kun je zonder dat je je hond :love weleens aanhaalt? :denken
Afbeelding

Corrie

Bericht door Corrie » 18 apr 2020, 20:21

Ik heb ook geen idee ofzo iets via de vacht over gebracht kan worden , lijkt mij niet
Afbeelding

Plaats reactie