Ik weet niet of dit bij meer Sjoetjes
Ik weet niet of dit bij meer Sjoetjes
Kijk Kareltje is ook kampioen in-de-weg liggen hè. :king
Ben nooit vergeten, ik had nog nooit van Shih-Tzu`s gehoord toen, wat de man van de fokker zei waar Kareltje vandaan komt.
We zaten aan tafel te praten en te kijken naar alle volwassen Tzu`s en puppies, totdat ik mijn stoel achteruit wilde schuiven om op te staan.
Pas op hoor zei de goeie man, Shih-Tzu`s liggen of staan graag in de weg. :P Er lag een sjoe tegen de stoelpoot aan.
Eenmaal in de gang lag er nog eentje op zijn rug, deze is kampioen in de weg liggen zei hij :grin:
En inderdaad het is hier ook, altijd zo geweest in de 10 jaar dat hij bestaat. Het liefst aan je voeten of middenop de vloer ergens waar je altijd door moet. :mrgreen:
Ben nooit vergeten, ik had nog nooit van Shih-Tzu`s gehoord toen, wat de man van de fokker zei waar Kareltje vandaan komt.
We zaten aan tafel te praten en te kijken naar alle volwassen Tzu`s en puppies, totdat ik mijn stoel achteruit wilde schuiven om op te staan.
Pas op hoor zei de goeie man, Shih-Tzu`s liggen of staan graag in de weg. :P Er lag een sjoe tegen de stoelpoot aan.
Eenmaal in de gang lag er nog eentje op zijn rug, deze is kampioen in de weg liggen zei hij :grin:
En inderdaad het is hier ook, altijd zo geweest in de 10 jaar dat hij bestaat. Het liefst aan je voeten of middenop de vloer ergens waar je altijd door moet. :mrgreen:

Re: Ik weet niet of dit bij meer Sjoetjes
:lol: :lol: dat kunnen ze goed hé
ben ik in de keuken bezig ligt Luna zowat tegen m´n voeten aan :roll:
zit ik op de bank (benen ook hé) :grin: wil ik opstaan ligt ze precies op de plek waar ik m´n benen wil zetten
Kissy heeft dat niet zo, die moet ik vaak zoeken
ben ik in de keuken bezig ligt Luna zowat tegen m´n voeten aan :roll:
zit ik op de bank (benen ook hé) :grin: wil ik opstaan ligt ze precies op de plek waar ik m´n benen wil zetten
Kissy heeft dat niet zo, die moet ik vaak zoeken

In de caravan liggen ze op bed, in de weg natuurlijk.
En hoe harder wij tegen ze duwen, des te harder duwen zij terug :lol:
En hoe harder wij tegen ze duwen, des te harder duwen zij terug :lol:

Hier ook eerst kijken waar Luca lig
Sta je ergens sta die achter je
Sta je ergens sta die achter je

Dat is wel een goeie regel inderdaad dan, best gevaarlijk en je kan niet altijd maar opletten is mijn ervaring zeker niet in een keuken. Weet er alles van. Hier een matje vòòr de keuken bij de deur, kan hij goed alles overzien
:lol: hij ligt daar ook graag, alles in de gaten houden wat betreft eten
Maar in de keuken nee ook niet hier.

Drie uur :time dan begint baasje met koken en belangrijker..... ook mijn eten word bereid. Ik zit hier dus goed in de weg als hij op wil staan,zodat hij niet vergeet dat ik er ben hè 

Family
ahw Luna zo lig je echt wel goed dichtbij, een echte sjoe :lol: hou alles maar goed in de gaten in de keuken :mrgreen:

Luna :lol:
Zou het aan de naam liggen
Tja karel is familie
Zou het aan de naam liggen
Tja karel is familie

:lol: zoals Kareltje kijkt, dat kan Luna ook zo goed :time
Kissy doet dat niet
Kissy doet dat niet

Die van mij lopen altijd in de weg en voor dat ik ga zitten moet ik eerst kijken of er niet snel nog even een hond neer ploft. Als ik dit niet zou doen had ik al minstens 100x op ze gezeten. Ook als ik even de kamer uit ga om b.v.b. koffie te pakken kan ik er zeker van zijn dat als ik terug kom er een op mijn plek ligt.
Daisy loopt altijd heerlijk in de weg als ik in de keuken bezig ben. Dan moet ik steeds kijken waar ze zit voor ik een been beweeg :lol: :lol: :lol:
Ga ik even op de bank zitten tijdens het eten koken, dan springt mevrouw meteen op schoot en gaat heerlijk liggen. Dan moet ik haar weer van schoot zetten om op te staan en naar het eten te kijken. Vind ik altijd zo sneu.
Abigail ligt buiten wel eens in de weg, maar binnen eigenlijk nooit.
Ga ik even op de bank zitten tijdens het eten koken, dan springt mevrouw meteen op schoot en gaat heerlijk liggen. Dan moet ik haar weer van schoot zetten om op te staan en naar het eten te kijken. Vind ik altijd zo sneu.
Abigail ligt buiten wel eens in de weg, maar binnen eigenlijk nooit.
Dit verhaaltje moet over mijn honden geschreven zijn maar het kan ook maar zo over de shih tzu gaan.Marga. schreef: ↑16 aug 2019, 08:55Die van mij lopen altijd in de weg en voor dat ik ga zitten moet ik eerst kijken of er niet snel nog even een hond neer ploft. Als ik dit niet zou doen had ik al minstens 100x op ze gezeten. Ook als ik even de kamer uit ga om b.v.b. koffie te pakken kan ik er zeker van zijn dat als ik terug kom er een op mijn plek ligt.
Een dobermann, een poedel en een kruisinkje stierven en stonden voor God bij de ingang van het koninkrijk van de hemel ?
God vraagt ze alle drie, waar ze in geloven.
De dobermann zegt :"Ik geloof in discipline, training en trouw aan mijn eigenaar."
"Goed," zegt God, "Neem een stoel aan mijn rechterkant." ????
"Poedel, waar geloof je in?" vroeg God.
De poedel antwoordt:"Ik geloof in liefde en zorg van mijn eigenaar en de vrede in de wereld."
"Ah," zei God;"je kunt een stoel aan mijn linkerkant nemen." ????
Toen keek hij naar het kruisinkje en vroeg :"En jij, waar geloof jij in?".
Het kruisinkje stond daar,
keek naar hem
en antwoordde:
"Ik geloof dat je in mijn stoel zit!"