Mag ik het hondje aaien?
-
Noa en Lindi
Mag ik het hondje aaien?
Elke dag loop ik met Lindi langs het schoolplein en als ik er aan kom dan komen er alijd een paar kinderen aan en vragen dan .... mag ik je hondje aaien ? Drie paar kinderhandjes door de spijlen van het hek zo lief en Lindi laat het allemaal toe

Wil, Noa
en Lindi
en Lisa 
Re: Mag ik het hondje aaien?
Lief, ik vind het ook goed, niet allemaal tegelijk en alleen als Diki het kan waarderen. Maar nu met corona, vind ik het niet goed. Ze zitten toch met misschien snotterig handjes aan mijn hond.
Wat een lieve foto.
Ik laat Lotus soms aaien, ze is gek op kinderen maar ik laat het niet altijd toe. Omdat Balou klein is en ik Lotus wel laat aaien denken kinderen vaak dat Balou ook aaibaar is maar dit is niet zo, totaal niet. Ik moet er dus altijd op verdacht zijn dat ze niet op Balou afkomen.
Ik laat Lotus soms aaien, ze is gek op kinderen maar ik laat het niet altijd toe. Omdat Balou klein is en ik Lotus wel laat aaien denken kinderen vaak dat Balou ook aaibaar is maar dit is niet zo, totaal niet. Ik moet er dus altijd op verdacht zijn dat ze niet op Balou afkomen.
Wat lief, ik snap dat wel.
Ik vraag de kindjes of ze op de hurken willen gaan zitten en dan eerst aan hun hand willen laten ruiken en dan aaien 

is toch heel goed dat ze het vragen, zeg altijd laten we eens kijken of ze het wel willen ga zelf op de hurken en de kindjes naast me, als ze het zo netjes vragen mag het van mij hoor