Ik was samen met Molly al in onze tuin.

Gizmo was echter bij de buren, die hebben een volière, maar tussen hun tuin en het bospad is nog een wal, maar nu ging Gizmo eens nieuwsgierige. Iets zegt me dat ik ze daar nu telkens kan gaan wegplukken

Zulke leuke foto`s zo tussendoor, Gizmo heeft niets in de gatenYvonne schreef: ↑13 nov 2020, 10:34Gizmo heeft iets ontdekt.
Gizmo was echter bij de buren, die hebben een volière, maar tussen hun tuin en het bospad is nog een wal, maar nu ging Gizmo eens nieuwsgierige. Iets zegt me dat ik ze daar nu telkens kan gaan wegplukken![]()

Nee, die niet, die liep ook aan de riem, Gizmo loopt sinds kort los, vanaf het bospad zie je het niet, je moet achter de wal gaan, Gizmo wordt steeds vrijer met het wandelen. Meer opletten dus. Molly heeft alleen oog voor andere honden of katten. Die zitten hier sinds kort een stuk meer. Laatst een in de tuin, die komt denk nooit meer terugJo-Anne schreef: ↑14 nov 2020, 09:20Zulke leuke foto`s zo tussendoor, Gizmo heeft niets in de gatenYvonne schreef: ↑13 nov 2020, 10:34Gizmo heeft iets ontdekt.
Gizmo was echter bij de buren, die hebben een volière, maar tussen hun tuin en het bospad is nog een wal, maar nu ging Gizmo eens nieuwsgierige. Iets zegt me dat ik ze daar nu telkens kan gaan wegplukken![]()
Het fladdert ook zo heerlijk toch Gizmo?
![]()
Karel jaagt vogels altijd uit de tuin. Luna van Roman is ook gek op van die volieres.![]()
Molly niet geinteresseerd in de voliere?