Lui en slapen
-
Lise
Lui en slapen
Tijdens deze donkere, korte dagen ben ik niet op mijn best :cry: :cry: . Zou eigenlijk onder mijn dekbed willen kruipen om er half maart weer onderuit te komen. Ik merk aan mijn dggies dat ze ook luier zijn en vaak slapen. Misschien pakken ze mijn energie op, dus ik ben benieuwd hoe jullie schatjes het doen tijdens deze korte dagen.
Re: Lui en slapen
net als jij Lise zou ik het liefst een winterslaap houden
de hondjes blijven actief zolang ik zelf ook bezig ben maar ga ik zitten om wat te lezen ploffen ze ook op de bank
ze zijn er al helemaal aan gewend dat ik vaak ´s middags op bed tv ga kijken en zijn er soms al eerder dan ik
avond speelkwartiertje blijft wel gewoon doorgaan
zal ook blij zijn als de zonnige dagen weer beginnen en kan genieten van de ochtend wandeling
die ik nu loop in het donker
tja ik weet dat dat niet echt hoef maar zit gewoon in m´n gestel , ben altijd vroeg wakker en hou van die vroege wandelingen
de hondjes blijven actief zolang ik zelf ook bezig ben maar ga ik zitten om wat te lezen ploffen ze ook op de bank
ze zijn er al helemaal aan gewend dat ik vaak ´s middags op bed tv ga kijken en zijn er soms al eerder dan ik
avond speelkwartiertje blijft wel gewoon doorgaan
zal ook blij zijn als de zonnige dagen weer beginnen en kan genieten van de ochtend wandeling
tja ik weet dat dat niet echt hoef maar zit gewoon in m´n gestel , ben altijd vroeg wakker en hou van die vroege wandelingen

Tja als je een beer bent kun je heerlijk in winterslaap word je gewoon weer wakker als de zon schijnt in het voorjaar
Maar helaas voor ons mensen en hondjes is dat niet weggelegd. Zou best eens kunnen dat de hondjes jou energie aan voelen. Hier is Karel ook voor de kachel te vinden en meer op de bank als het wat kouder wordt. Maar buiten is hij net als altijd
of het nou koud en donker is hij is altijd even enthousiast.
Maar helaas voor ons mensen en hondjes is dat niet weggelegd. Zou best eens kunnen dat de hondjes jou energie aan voelen. Hier is Karel ook voor de kachel te vinden en meer op de bank als het wat kouder wordt. Maar buiten is hij net als altijd

Heeft daar ook last van ook lekker onder me dekbedje blijven liggen
En Luca maakt me om rond 7 uur wakker laat hem dan even op de plaats zijn plasje doen
En hup Luca loopt dan gelijk na bed toe is dan nog niet uit geslapen
Gaan we nog een paar uurtjes terug, Luca lig dan lekker in me schootje heerlijk Hoor
En Luca maakt me om rond 7 uur wakker laat hem dan even op de plaats zijn plasje doen
En hup Luca loopt dan gelijk na bed toe is dan nog niet uit geslapen
Gaan we nog een paar uurtjes terug, Luca lig dan lekker in me schootje heerlijk Hoor

Daisy is gewoon lekker vroeg wakker en dan ook meteen klaar voor actie haha, dan kijkt Abigail half geirriteerd omdat zij nog uren kan blijven liggen hahaha.
Merk wel dat ze overdag wat rustiger zijn, maar ik heb met dit weer ook echt het energieniveau van een doperwt pffff. Val soms gewoon overdag in slaap als ik even op de bank zit.
Merk wel dat ze overdag wat rustiger zijn, maar ik heb met dit weer ook echt het energieniveau van een doperwt pffff. Val soms gewoon overdag in slaap als ik even op de bank zit.