Er van tussen ....

Een speciale plek waar je anekdotes en verhalen over jou en je hondjes kwijt kunt. Puur honden avontuur!
Plaats reactie
Yvonne

Er van tussen ....

Bericht door Yvonne » 12 dec 2020, 20:10

Vandaag heeft Gizmo haar stoute schoenen aangetrokken en ze was ervan tussen. Op avontuur, tsja als je los mag lopen, dan kun je dat ook alleen toch :surprised
Het gat onder de poort moet dus dicht.
Ik was vanmorgen bezig en had geen aandacht voor ze, de kinderen hadden ze even in de tuin gelaten, Gizmo heeft wel geblaft dat ze binnen wou, maar niemand deed open. Wat een zielig verhaal hè. Denk dat ze toen dacht van dan ga ik zelf wel. Pfff
Robin op de fiets, ik had al staan gillen buiten. Aan het eind van de straat was ze, wel op de stoep, maar toch al vlak bij de grotere weg. Ze kwam wel mee terug gelopen, maar zag toen een vogel en weg was ze weer.
Ben weer wat ouder nu, zo gaat het snel :gniffel

Corrie

Re: Er van tussen ....

Bericht door Corrie » 12 dec 2020, 21:08

Weer een paar grijze haren erbij Yvonne :gniffel
Gizmo dacht geen aandacht voor mij dan zal ik ze is laten schrikken , ja je hart slaat dan wel een paar keer over
Gelukkig op tijd gezien en veilig thuis :loveheart
Afbeelding

Jo-Anne
Site Admin

Bericht door Jo-Anne » 13 dec 2020, 09:35

Yvonne schreef:
12 dec 2020, 20:10
Vandaag heeft Gizmo haar stoute schoenen aangetrokken en ze was ervan tussen. Op avontuur, tsja als je los mag lopen, dan kun je dat ook alleen toch :surprised
Het gat onder de poort moet dus dicht.
Ik was vanmorgen bezig en had geen aandacht voor ze, de kinderen hadden ze even in de tuin gelaten, Gizmo heeft wel geblaft dat ze binnen wou, maar niemand deed open. Wat een zielig verhaal hè. Denk dat ze toen dacht van dan ga ik zelf wel. Pfff
Robin op de fiets, ik had al staan gillen buiten. Aan het eind van de straat was ze, wel op de stoep, maar toch al vlak bij de grotere weg. Ze kwam wel mee terug gelopen, maar zag toen een vogel en weg was ze weer.
Ben weer wat ouder nu, zo gaat het snel :gniffel

Ahhhhh maar ze was netjes weer aan de deur. :dogpet Kan zomaar gebeuren ze zijn razendsnel en denken volgens mij ook na :gniffel van dan kijk ik zelf wel hoe ik binnen kom die kant op :run Wat mij verbaasd is dat ze netjes op de stoep was gelukkig maar. Voor de rust inderdaad het gat onder de poort toch maar dichtmaken. Je schrikt je toch rot :surprised
Afbeelding

Kelly

Bericht door Kelly » 18 dec 2020, 20:05

Ergste nachtmerrie! Gelukkig goed afgelopen :love
Afbeelding

Marga.

Bericht door Marga. » 20 dec 2020, 10:13

Gelukkig dat het goed is afgelopen. Dit is echt een nachtmerrie voor mij, dat een van mijn honden vermist raakt, ik lees dit zo vaak op fb.

Plaats reactie