Love was in the air

Een speciale plek waar je anekdotes en verhalen over jou en je hondjes kwijt kunt. Puur honden avontuur!
Plaats reactie
Jo-Anne
Site Admin

Love was in the air

Bericht door Jo-Anne » 08 mar 2021, 15:26

Vandaag liepen we een mooie route het was hartstikke koud dat wel. Karel loopt meestal vooruit maar blijft ook weleens achter hangen dan ruikt of ziet hij iets interessants :gniffel er waren daar al vele voorgangers geweest natuurlijk. Kwamen twee mensen op de fiets aan heel langzaam reden ze. Toen hoorde ik ahwww kijk nou een Shih-Tzu hallloooooo en ik zag uit de verte een staart zwiepen zijn hele lijfje was vrolijk. Mensen allebei afgestapt en waren aan het kroelen met ome Karel :dogpet :loveheart Ome Karel genoot en was blij, baasje ook. Love was in the air :love in deze rotte coronatijd.
Afbeelding

Yvonne

Re: Love was in the air

Bericht door Yvonne » 08 mar 2021, 16:47

Ja, er is meer in de wereld dan alleen corona.
Vriendelijk zijn kost niets.
Karel zal denken aandacht is altijd fijn :goedzo

Corrie

Bericht door Corrie » 08 mar 2021, 16:53

zoiets maakt je hele dag goed hé Jo-Anne en zeker voor ome Kareltje :love
een vriendelijke groet, een praatje over je :woefwoef , zelf zeg ik ook altijd wat tegen de honden en eigenaars , gohh wat heb je een mooie stok of wat kan jij :run of let goed op je balletje, ohh je ruikt dat ik lekkers heb in m´n jaszak
L & K zijn niet zulke knuffelaars met mensen buiten, K weet wel precies van wie ze ooit een koekje heeft gehad en kijkt dan zo van :surprised krijg ik niks vandaag
Afbeelding

Truus

Bericht door Truus » 08 mar 2021, 18:03

Wat een genot om te horen dat er nog van die lieve mensen
Kareltje blij :dogpet :woefwoef jij ook
Luca doe zoiets niet die loop een rondje langs de mensen kinderen willen ook weleens Luca aaien nee dat vind Luca niet goed.
Afbeelding

Marga.

Bericht door Marga. » 09 mar 2021, 12:28

Hier in het dorp is eigenlijk niet zo veel verandert sinds corona. De mensen praten nog steeds als je ze tegenkomt zeker als je honden bij je hebt maar ook tijdens het fotograferen maar meestal wel op afstand.

Plaats reactie