stinkdier

Een speciale plek waar je anekdotes en verhalen over jou en je hondjes kwijt kunt. Puur honden avontuur!
Plaats reactie
Corrie

stinkdier

Bericht door Corrie » 07 jul 2021, 09:16

zijn we vanochtend bijna aan het eind van de losloop wandeling :dogwalk :run ,Kissy ineens weer pleiten
Luna liep een aardig stuk achter me en keek steeds achterom, in tweestrijd wie zal ik volgen, m´n avontuurlijke zus of vrouwtje :gniffel
ik roepen en fluiten maar geen Kissy maar Luna had zoiets ga maar naar vrouwtje want dan krijg ik vast wat :dogpet
op een gegeven ogenblik zie ik een schim, ze staat stil te kijken want ze ziet me niet dus roepen en ja hoor daar komt de dame aanrennen :mrgreen:
:surprised waar heeft die ingezeten, stinken vreselijk, d´r koppie een groene massa, buik was droog en achterpoten redelijk schoon
koppie met zakdoekje beetje schoongemaakt en ze ging er ook steeds mee over de grond, geen phone bij me dus het eerste aangezicht niet kunnen :Foto
weer thuis moet ze wachten tot de gootsteen gevuld is met sopje

Afbeelding

Afbeelding

daarna werd de mand gebruikt om wat nattigheid kwijt te raken

Afbeelding

Afbeelding

ze stinkt nog steeds :mrgreen: en m´n handen ook
wat is het geweest :geenidee ik denk van die groene troep wat uit het water is gehaald en overal ligt, alleen heb ik het daar niet gezien maar stinkdier waarschijnlijk wel :woefwoef
Afbeelding

Yvonne

Re: stinkdier

Bericht door Yvonne » 07 jul 2021, 14:34

:lol: :gniffel :lol: :gniffel
Sorry Corrie maar je hebt echt een heerlijk duo.
Hier ooit door zo’n kavader rollen, stinken niet normaal. Hopelijk is de reuk snel weg.

Kelly

Bericht door Kelly » 07 jul 2021, 15:59

Hahahah aaaah lekker viess :lol:

Onze vorige hond deed dat ook altijd :giller juicy en shiva niet, shiva houd niet van natte zooi en juicy boeit het volgens mij niet eens haha :lol:
Afbeelding

Ientje

Bericht door Ientje » 07 jul 2021, 17:43

Ohphhh dat snuitje. Ja die groene troep, stinkt zoo erg.

Jo-Anne
Site Admin

Bericht door Jo-Anne » 07 jul 2021, 21:09

Whaaaaaa geweldig! :giller :giller :giller
Wat een goeie foto`s :super Jahoor ik denk dat het van die groene slootdrap komt dat meurt een uur in de wind krijg je er niet zomaar af. Karel vind het ook geweldige geuren als dat net gedaan is zo`n slootkant :lol:

Ruik je het nu nog dan aan lieve Kissy :love ?
Afbeelding

Corrie

Bericht door Corrie » 08 jul 2021, 08:54

Jo-Anne schreef:
07 jul 2021, 21:09
Wat een goeie foto`s :super Jahoor ik denk dat het van die groene slootdrap komt dat meurt een uur in de wind krijg je er niet zomaar af. Karel vind het ook geweldige geuren als dat net gedaan is zo`n slootkant :lol:

Vreselijk zoals ze stinkt, gistermiddag de oren met washandje shampoo gedaan en vanmorgen waren ze weer modderig dus hup in de gootsteen, vanmiddag maar weer kammen hoop dat dan de stank minder is :mrgreen: :woefwoef
Afbeelding

Jo-Anne
Site Admin

Bericht door Jo-Anne » 08 jul 2021, 09:27

Corrie schreef:
08 jul 2021, 08:54
Jo-Anne schreef:
07 jul 2021, 21:09

Vreselijk zoals ze stinkt, gistermiddag de oren met washandje shampoo gedaan en vanmorgen waren ze weer modderig dus hup in de gootsteen, vanmiddag maar weer kammen hoop dat dan de stank minder is :mrgreen: :woefwoef
Je kunt proberen met verdunde azijn dat helpt misschien wel. :cool:
Afbeelding

Truus

Bericht door Truus » 08 jul 2021, 15:11

Oooo wat een geweldige foto`s Corrie
Afbeelding

Marga.

Bericht door Marga. » 13 jul 2021, 11:16

Wat een prachtige foto's van je kleine ondeugd. :lol:

Plaats reactie