Abigail en Daisy

Een speciale plek waar je anekdotes en verhalen over jou en je hondjes kwijt kunt. Puur honden avontuur!
Plaats reactie
Jolanda

Abigail en Daisy

Bericht door Jolanda » 25 nov 2019, 10:27

Nou sinds de meiden naar de trimster (de goede dus haha) geweest zijn merk ik steeds meer veranderingen op.
Vooral bij Abigail... Ze kan rennen en hoe, ze haalt Daisy soms bijna in hahah. Ook speelt ze meer en langer, afgelopen zaterdagavond begon ze ineens te smijten met speelgoed...ik zat dus echt zo te kijken :-o :shock
Bij Daisy merk ik niet veel verschil qua gedrag, maar ja zij heeft dan ook vitrage vacht hahaha.
Wel heeft Abigail het nu ineens koud buiten... Terwijl ze nog meer dan genoeg vacht heeft hoor.
Ik geniet er echt van om te zien hoe vrolijk en speels Abby nu is. Dus jullie begrijpen vast dat die smurfjes van mij nooit meer lang zullen worden, hoe mooi ik dat ook vind.
Heb voor de meiden een truitje gekocht voor als het echt koud is buiten, bij de Hunkemöller. Het was al tweede voor de helft van de prijs en toen ik inlogde kreeg ik nog eens 5 euro extra korting :dance
Mijn schoonmoeder heeft ze als het goed is opgehaald in het filiaal en morgen zie ik haar dus dan kunnen we kijken of de truitjes passen. Ben heel benieuwd, ben niet zo van de truitjes voor de fun dus dit is echt voor vriesochtenden e.d. Als ze passen dan zal ik van de week nog wel een foto laten zien.

Corrie

Re: Abigail en Daisy

Bericht door Corrie » 25 nov 2019, 12:00

fijn dat de meiden zo genieten met hun kortere kapsel :love
en jij geniet daar weer van
zie het helemaal voor me dat wild spelen met speelgoed
dat doet Luna ook, heeft ze een knuffel in d´r bekkie, schudt ze er hard mee en gooit het weg :lol:

verkopen ze bij de Hunkemöller truitjes voor honden?
nog nooit gezien joh
ben benieuwd dus idd. :Foto
Afbeelding

Jolanda

Bericht door Jolanda » 25 nov 2019, 13:43

Nou ik geniet daar echt ontzettend van inderdaad. Zo leuk om te zien.
Ik wist het ook niet van die truitjes, maar schijnen ze dus al een aantal jaar te hebben rond deze tijd van het jaar.
De trimster stuurde mij een foto van haar moppies in de verschillende truitjes en ik vond er één echt leuk en die heb ik voor de meisjes besteld.
Ben heel benieuwd. Abby stond vorige week toen alles wit gevroren was zo hard te trillen 's ochtends, was gewoon echt sneu om te zien. Hoop dat dit dan helpt want is een lekker gevoerd truitje.

Truus

Bericht door Truus » 25 nov 2019, 14:01

Wat leuk dat de meiden genieten
Ben benieuwd na de foto :Foto Jolanda
Inderdaad Luca doe dat ook en gooi zijn speeltjes na benden de trap af maar hij ga ze nu zelf halen.
Verder ga het goed met Luca vrijdag gaan de hechtingen eruit.
En is nog steeds lief voor Nikkie
Afbeelding

Jolanda

Bericht door Jolanda » 25 nov 2019, 14:06

Abigail kan geen traplopen, Daisy wel naar boven maar niet naar beneden haha. Nou hebben wij ook een open trap hier dus misschien dat dat er iets mee te maken heeft.
Wat fijn dat het goed gaat met Luca en hij nog steeds lief is voor Nikkie :goedzo

Plaats reactie