Vooral bij Abigail... Ze kan rennen en hoe, ze haalt Daisy soms bijna in hahah. Ook speelt ze meer en langer, afgelopen zaterdagavond begon ze ineens te smijten met speelgoed...ik zat dus echt zo te kijken
Bij Daisy merk ik niet veel verschil qua gedrag, maar ja zij heeft dan ook vitrage vacht hahaha.
Wel heeft Abigail het nu ineens koud buiten... Terwijl ze nog meer dan genoeg vacht heeft hoor.
Ik geniet er echt van om te zien hoe vrolijk en speels Abby nu is. Dus jullie begrijpen vast dat die smurfjes van mij nooit meer lang zullen worden, hoe mooi ik dat ook vind.
Heb voor de meiden een truitje gekocht voor als het echt koud is buiten, bij de Hunkemöller. Het was al tweede voor de helft van de prijs en toen ik inlogde kreeg ik nog eens 5 euro extra korting
Mijn schoonmoeder heeft ze als het goed is opgehaald in het filiaal en morgen zie ik haar dus dan kunnen we kijken of de truitjes passen. Ben heel benieuwd, ben niet zo van de truitjes voor de fun dus dit is echt voor vriesochtenden e.d. Als ze passen dan zal ik van de week nog wel een foto laten zien.