Mag dat hier? ,t is een lhasa.....
Mag dat hier? ,t is een lhasa.....
Diki heeft een aapje, (van pluche voor degenen die acuut de dierenpolitie willen bellen haha). Dat aapje ligt iedere ochten in zijn mandje. Schud ik in de ochtend het dekbedje op, valt aapje er uit. Leg ik dat gewoon in de ren. Maar iedere ochtend ligt aapje bij hem in de mand........ laatst piepte hij heel zielig. Ik zei, ,,slapen niet meer piepen,, ja sorry, ik had slaap, hij had alles buiten gedaan. Ik hoorde ook daarna niets meer. Lag aapje ,s ochtends helemaal onder zijn dekbed, waarschijnlijk heeft hij het er niet tussen uit kunnen krijgen.
Kortom, hij is gek op aapje. Hebben jullie honden ook zoiets?
Re: Mag dat hier? ,t is een lhasa.....
wat liefff zo´n speciaal knuffeltje
Luna speelt het liefst met balletjes, schudt wild met knuffels in haar bekkie maar slaapt tegen de benen van vrouwtje
Kissy heeft als favoriet tijgertje maar slaapt er niet speciaal mee ,soms slaapt ze op de bank zonder knuffel en soms in de mand met verschillende knuffels
,
Luna speelt het liefst met balletjes, schudt wild met knuffels in haar bekkie maar slaapt tegen de benen van vrouwtje
Kissy heeft als favoriet tijgertje maar slaapt er niet speciaal mee ,soms slaapt ze op de bank zonder knuffel en soms in de mand met verschillende knuffels
,

Luca heeft veel pluche speeltjes die vind alles prachtig maar breng wel alles na zijn kussen
Dus geen vaste pluche speeltjes voor Luca
Wat lief als Diki zijn vaste knuffel heeft
Dus geen vaste pluche speeltjes voor Luca
Wat lief als Diki zijn vaste knuffel heeft

@ Loraine
sokken jjaaahhh :lol: daar is Kissy ook gek op
pikt regelmatig een sok van Henk, soms merk ik het pas als de was gedaan is
zoektocht naar verdwenen sokken
sokken jjaaahhh :lol: daar is Kissy ook gek op
pikt regelmatig een sok van Henk, soms merk ik het pas als de was gedaan is
zoektocht naar verdwenen sokken

Ja heel herkenbaar. Wat leuk dit ach lieve DikiIentje schreef: ↑10 dec 2019, 08:49Diki heeft een aapje, (van pluche voor degenen die acuut de dierenpolitie willen bellen haha). Dat aapje ligt iedere ochten in zijn mandje. Schud ik in de ochtend het dekbedje op, valt aapje er uit. Leg ik dat gewoon in de ren. Maar iedere ochtend ligt aapje bij hem in de mand........ laatst piepte hij heel zielig. Ik zei, ,,slapen niet meer piepen,, ja sorry, ik had slaap, hij had alles buiten gedaan. Ik hoorde ook daarna niets meer. Lag aapje ,s ochtends helemaal onder zijn dekbed, waarschijnlijk heeft hij het er niet tussen uit kunnen krijgen.
Kareltje heeft ooit voor zijn verjaardag van Lies (van het oude sjoeforum) een wasbeer gekregen met de post in een doos die hij alleen mocht openmaken

Tja, het is ook lief. Vd fokker had hij een of ander lapje met een bal er in. Dat was eerst DE knuffel in zijn bed. Maar toen hij daar stukjes van opat heb ik het weggedaan. Zonder morren ingeruild voor aapje. Er was ook nog een beertje, maar waar die is..,,,
Ohhh dat eendje heeft Kareltje ook, komt een heel irritant kwaakje uit
Leuke foto`s Marga van je tweetal
Leuke foto`s Marga van je tweetal

Lotus kijkt echt zo " dit speeltje is van mij, afblijven dus "