Hoe reageren jullie hondjes op vuurwerk? Van mijn drie mannen is alleen Twister panisch voor vuurwerk. Hij is ook bang voor onweer. In ieder geval heb ik mijn planning voor 31 december klaar. Vroeg opstaan en ff lekker de polder in. Om 12.00 uur en 15.30 uur met de auto naar een plek in the middle of nowhere.
's Avonds krijg ik Twister echt niet meer mee naar buiten. Max en Pepper laat ik rond 22.00 uur kort uit op het grasveld bij mij voor de deur. 1 januari ben ik bij de vroege vogels en ga dan in alle rust met mijn mannen rond 07.30 uur de polder in.
Vuurwerk
Re: Vuurwerk
Luna en Kissy schrikken iedere keer van de knallen
als ze op dat moment buiten zijn willen ze linea recta naar huis
ik laat ze de 31e rond half 10 uit en ook hier de 1e weer vroeg uit de veren
als ze op dat moment buiten zijn willen ze linea recta naar huis
ik laat ze de 31e rond half 10 uit en ook hier de 1e weer vroeg uit de veren

Karel is ook panisch voor vuurwerk en ook onweer is hij bang van, gaat hij altijd rondlopen. Van mij mag het allemaal zo snel mogelijk weer voorbij zijn. 

Abigail heeft nergens last van maar Daisy is (ook voor onweer trouwens) echt doodsbang. Nou had ik haar zo ver dat het minder was en het met haar thundershirt aan te doen was... als in dat ze niet meer zo aan het hijgen, trillen en overal proberen onder of achter te kruipen en zo druk maken dat ik bang was dat ze het niet zo overleven. Helaas is dat twee jaar terug teniet gedaan door een buurman die carbid afschoot pal achter onze tuin terwijl Daisy en Abby net buiten liepen. Nu ben ik dus weer terug bij af en sinds ze een hartruis heeft vind ik het nog veel enger. Van mij mag al die zooi zo snel mogelijk weer voorbij zijn.