Gizmo

Een speciale plek waar je anekdotes en verhalen over jou en je hondjes kwijt kunt. Puur honden avontuur!
Plaats reactie
Yvonne

Gizmo

Bericht door Yvonne » 09 jan 2020, 17:20

Ben hier al weer ff niet geweest. Mijn telefoon zit vol en heb het forum even verwijderd. Uit het oog niet meer ingelogd. Zit veel op een andere groep op Facebook (niet over honden). Vroeger was ik veel online, baalde toen het oude forum verdween.
Zal nu op iPad zetten.
Met Gizmo gaat alles goed, alhoewel ze erg veranderd is. Toen Boyke overleed veranderde ze, alsof we een ander hondje hadden, nu Molly er is, is ze terug veranderd. Ze slaapt veel, wil maar heel af en toe spelen (ze is 8 nu), wandelen doet ze wel graag. Molly is net 1 geworden dus die zit vol energie.

Afbeelding

Afbeelding

Corrie

Re: Gizmo

Bericht door Corrie » 09 jan 2020, 18:50

ahh gossie , ze miste Boyke echt
hoelang zijn ze samen geweest ?
wat een leukerd is Molly :love behoorlijk groot geworden ook
gaat het goed tussen die 2 ?
Afbeelding

Yvonne

Bericht door Yvonne » 09 jan 2020, 20:01

Corrie schreef:
09 jan 2020, 18:50
ahh gossie , ze miste Boyke echt
hoelang zijn ze samen geweest ?
wat een leukerd is Molly :love behoorlijk groot geworden ook
gaat het goed tussen die 2 ?
Boyke hadden we al toen Gizmo kwam, dus ze zijn altijd samen geweest. Met Molly gaat het ook wel goed, maar je merkt dat Gizmo ouder is, Molly probeert op haar eigen lompe manier toch wel rekening te houden met Gizmo. Gizmo is ook tot op het bot toe verwend. Alsof ze van koninklijk bloed is :proest, maar dat is onze eigen schuld.
Molly is nu net 1 jaar geworden, een enorme knuffelkont (dat doet Gizmo niet), ben blij met mijn duo.

Truus

Bericht door Truus » 10 jan 2020, 13:46

Wat een lieve foto,s van :love Gimzo en :love Molly
Leuk He een pup in huis
Afbeelding

Jo-Anne
Site Admin

Bericht door Jo-Anne » 11 jan 2020, 13:49

Yvonne schreef:
09 jan 2020, 17:20
Ben hier al weer ff niet geweest. Mijn telefoon zit vol en heb het forum even verwijderd. Uit het oog niet meer ingelogd. Zit veel op een andere groep op Facebook (niet over honden). Vroeger was ik veel online, baalde toen het oude forum verdween.
Zal nu op iPad zetten.
Met Gizmo gaat alles goed, alhoewel ze erg veranderd is. Toen Boyke overleed veranderde ze, alsof we een ander hondje hadden, nu Molly er is, is ze terug veranderd. Ze slaapt veel, wil maar heel af en toe spelen (ze is 8 nu), wandelen doet ze wel graag. Molly is net 1 geworden dus die zit vol energie
Hoi Yvonne fijn dat je er weer bij bent. Wat een leuke foto`s van je tweetal. Molly is mooi geworden zeg en wat een ondeugende kop :proest Mooie foto voor de tongue out die van Gizmo. Denk dat iedereen die toen op het oude forum zat het mist. Ik miste het ook vandaar dat mijn broer dit forum heeft opgezet. Jammer dat we niet meer van de oud leden kunnen vinden, die misschien ook wel weer lid willen worden :zwaai Het was een leuke club :lopen
Afbeelding

Zynaluna

Bericht door Zynaluna » 12 jan 2020, 12:02

Leuke foto’s :cool
Afbeelding

Jo-Anne
Site Admin

Bericht door Jo-Anne » 17 jan 2020, 16:20

Yvonne schreef:
09 jan 2020, 17:20
Zal nu op iPad zetten.
Met Gizmo gaat alles goed, alhoewel ze erg veranderd is. Toen Boyke overleed veranderde ze, alsof we een ander hondje hadden, nu Molly er is, is ze terug veranderd. Ze slaapt veel, wil maar heel af en toe spelen (ze is 8 nu), wandelen doet ze wel graag. Molly is net 1 geworden dus die zit vol energie.

Afbeelding

Uhhhhh waar laat ik mijn poten als grote hond zijnde :denken zo`n grappige foto zat nog eens te kijken naar acrobaat Molly, nou ik leg mijn achterpoot gewoon tussen mijn voorpoten in :grin:
Afbeelding

Plaats reactie