Welkom in onze Doggy Bar. De plek voor een lekker snel berichtje.
Re: Welkom in onze Doggy Bar. De plek voor een lekker snel berichtje.
Dat duurt nog even, ben benieuwd.
Lijkt me heerlijk als dat weer kan voor je op de fiets weg. (heb je trouwens een elektrische fiets?Marga. schreef: ↑30 mar 2026, 08:33Op naar Pasen Jo-Anne. Het lijkt dit jaar allemaal sneller te gaan, de tijd vliegt.
Straks met Lotus naar de dierenarts voor het knippen van haar nagels, het stelt niets voor maar het moet wel even gebeuren.
Vanmiddag voor de eerste keer weer even op de fiets weg na mijn polsbreuk.
De chirurg is dik tevreden, alleen kan ik mijn hand niet goed heffen dus zoals het voor de val was is het (nog) niet.
De chirurg zei, voor de val was uw pols ook niet gebroken geweest dus ik ga er van uit dat ik moet afwachten of die functie helemaal hersteld maar voor de rest mag ik zeker niet klagen.
Toch allemaal nog redelijk snel hersteld, op het heffen na dan.

Gisteren was je afspraak in het ziekenhuis, ik ben heel benieuwd hoe het nu met je is.Lise schreef: ↑31 mar 2026, 10:59Hier eindelijk weer een berichtje van mij. Het gaat niet echt lekker. Ik heb vijf weken in het ziekenhuis gelegen en ben sinds afgelopen woensdag aan het revalideren. Vanaf 15 januari had ik veel pijn aan mijn heup. Kon niet meer lopen en me alleen thuis voort bewegen in trippelstoel. Hondjes werden door lieve buren uitgelaten. Volgens de fysio had ik een spier verrekt. Na drie weken kon ik nog niets en met 8 paracetamol per dag had ik nog veel pijn. Afspraak gemaakt in het ziekenhuis. Uit de foto bleek dat de schroef in mijn heup was geschoten. Vandaar de pijn. Ik ben opgenomen in het ziekenhuis en heb een nieuwe heup gekregen. Ondanks nieuwe heup nog steeds veel pijn. Wederom een foto genomen. Uit de foto bleek dat mijn nieuwe heup uit de kom was geschoten. Heup weer in de kom gezet en daarna 10 dagen complete bedrust.
Het zit allemaal niet mee. Ik mag mijn been nog niet belasten en heb vrijdag weer een afspraak in het ziekenhuis.
Hondjes zitten in pension. Ga keihard mijn best doen om te revalideren en weer naar huis te kunnen. Mis mijn mannen en mijn huis.
Wat een enorme pech achter elkaar heb je gehad, en de pijn niet te vergeten.
Maar het gaat goed komen nu. Ik weet dat je een stoer sterk wijffie bent en je gaat dit redden. Op naar je mannen, naar jou thuis

Ow, enorm veel beterschap gewenst 

Goh. Beterschap Lise. Wat heftig zoveel pijn en je hondjes moeten missen. Hopelijk gaat het snel wat beter.
Chirurg was tevreden vrijdag. Ik wat minder. Dacht dat er zes weken verstreken waren na operatie. Zijn er vijf, dus nog een week alleen aantippen en fysio nog niet uitbreiden. A.s. vrijdag zijn de zes weken voorbij en mag ik meer. Over twee weken weer afspraak bij chirurg.Jo-Anne schreef: ↑04 apr 2026, 11:43Gisteren was je afspraak in het ziekenhuis, ik ben heel benieuwd hoe het nu met je is.Lise schreef: ↑31 mar 2026, 10:59Hier eindelijk weer een berichtje van mij. Het gaat niet echt lekker. Ik heb vijf weken in het ziekenhuis gelegen en ben sinds afgelopen woensdag aan het revalideren. Vanaf 15 januari had ik veel pijn aan mijn heup. Kon niet meer lopen en me alleen thuis voort bewegen in trippelstoel. Hondjes werden door lieve buren uitgelaten. Volgens de fysio had ik een spier verrekt. Na drie weken kon ik nog niets en met 8 paracetamol per dag had ik nog veel pijn. Afspraak gemaakt in het ziekenhuis. Uit de foto bleek dat de schroef in mijn heup was geschoten. Vandaar de pijn. Ik ben opgenomen in het ziekenhuis en heb een nieuwe heup gekregen. Ondanks nieuwe heup nog steeds veel pijn. Wederom een foto genomen. Uit de foto bleek dat mijn nieuwe heup uit de kom was geschoten. Heup weer in de kom gezet en daarna 10 dagen complete bedrust.
Het zit allemaal niet mee. Ik mag mijn been nog niet belasten en heb vrijdag weer een afspraak in het ziekenhuis.
Hondjes zitten in pension. Ga keihard mijn best doen om te revalideren en weer naar huis te kunnen. Mis mijn mannen en mijn huis.![]()
Wat een enorme pech achter elkaar heb je gehad, en de pijn niet te vergeten.
Maar het gaat goed komen nu. Ik weet dat je een stoer sterk wijffie bent en je gaat dit redden. Op naar je mannen, naar jou thuis![]()
Maar tevreden, dus het gaat de goede kant op. 
Heerlijk koffie gedronken op het grote winkelcentrum met een vriendin, Diki was er uiteraard bij.
, ernaar toe gelopen, ruim half uur, dus een fijne wandeling. En omdat ik even moest wachten, ben altijd te vroeg, zat ik,op een bankje in het wimkel gedeelte. En ja hoor meteen een boa mevrouw. ,,ik wil niet lullig doen, maar een hond mag hier niet.,,
Ik ,,heeft u haar hesje gezien?,,
Zij ,,Oh nee, excuses,,
Ik ,, als dit een labrador was zou u het mij dan ook vragen?
Zij ,,nee, denk het niet, u heeft gelijk, excuses.
Ik,, helemaal goed hoor, je ziet ze ook niet vaak,zo klein, maar ze is haar gewicht in goud waard.,, 8 kg, goud, dat is heel duur
daarna toelichting gegeven, ze heeft met wel 5 x bedankt. Leuk mens.
Maar de koffie met gebak
was heerlijk en heel gezellig. Was nog voor mijn verjaardag. 
Zij ,,Oh nee, excuses,,
Ik,, helemaal goed hoor, je ziet ze ook niet vaak,zo klein, maar ze is haar gewicht in goud waard.,, 8 kg, goud, dat is heel duur
Maar de koffie met gebak
HihihiIentje schreef: ↑09 apr 2026, 12:25Heerlijk koffie gedronken op het grote winkelcentrum met een vriendin, Diki was er uiteraard bij., ernaar toe gelopen, ruim half uur, dus een fijne wandeling. En omdat ik even moest wachten, ben altijd te vroeg, zat ik,op een bankje in het wimkel gedeelte. En ja hoor meteen een boa mevrouw. ,,ik wil niet lullig doen, maar een hond mag hier niet.,,
Zij ,,Oh nee, excuses,,
Ik,, helemaal goed hoor, je ziet ze ook niet vaak,zo klein, maar ze is haar gewicht in goud waard.,, 8 kg, goud, dat is heel duurdaarna toelichting gegeven, ze heeft met wel 5 x bedankt. Leuk mens.
Maar de koffie met gebakwas heerlijk en heel gezellig. Was nog voor mijn verjaardag.
![]()
Goed dat Mw. luisterde en je het uit kon leggen, dat geeft een goed gevoel.
Nu weer een jaar geen gebak hoor

Oh zo leuk is dat hè.
Goed te zien op je mooie foto`s hoe blij ze dan weer zijn.

Goed te zien op je mooie foto`s hoe blij ze dan weer zijn.

Prachtig om te zien
Vrijheid blijheid ,ook voor de koeien

Vrijheid blijheid ,ook voor de koeien

Hoe gaat het met je Corrie?
a***lklieren geleegd bij da. Zaten overvol. Ik rook het gisteren opeens. Dat zal haar opluchten,
Het gaat waardeloos , ik liep al niet zo best maar nu weer erge pijn aan de knie , het is nu gewoon strompelen
Moet nog een dag of 5 smeren met Voltaren gel en 8 paracetemol slikken, geen verbetering daarna dan weer huisarts voor verwijzing foto

Moet binnenkort voor Kissy ook afspraak maken , gaat altijd zo moeilijk bij haar maar echt nodig
Toch gek dat sommige hondjes daar zo'n last van hebben en andere in het geheel niet