Welkom in onze Doggy Bar. De plek voor een lekker snel berichtje.

Voor snelle korte "Fast Food" berichtgeving. Ga zitten aan de stamtafel laat je horen in deze Never Ending Story.
Ientje

Re: Welkom in onze Doggy Bar. De plek voor een lekker snel berichtje.

Bericht door Ientje » 01 apr 2026, 12:52

Dat duurt nog even, ben benieuwd.

Jo-Anne
Site Admin

Bericht door Jo-Anne » 04 apr 2026, 11:37

Marga. schreef:
30 mar 2026, 08:33
Op naar Pasen Jo-Anne. Het lijkt dit jaar allemaal sneller te gaan, de tijd vliegt.
Straks met Lotus naar de dierenarts voor het knippen van haar nagels, het stelt niets voor maar het moet wel even gebeuren.
Vanmiddag voor de eerste keer weer even op de fiets weg na mijn polsbreuk.
De chirurg is dik tevreden, alleen kan ik mijn hand niet goed heffen dus zoals het voor de val was is het (nog) niet.
De chirurg zei, voor de val was uw pols ook niet gebroken geweest dus ik ga er van uit dat ik moet afwachten of die functie helemaal hersteld maar voor de rest mag ik zeker niet klagen.
Lijkt me heerlijk als dat weer kan voor je op de fiets weg. (heb je trouwens een elektrische fiets? :) )
Toch allemaal nog redelijk snel hersteld, op het heffen na dan. :blommetje
Afbeelding

Jo-Anne
Site Admin

Bericht door Jo-Anne » 04 apr 2026, 11:43

Lise schreef:
31 mar 2026, 10:59
Hier eindelijk weer een berichtje van mij. Het gaat niet echt lekker. Ik heb vijf weken in het ziekenhuis gelegen en ben sinds afgelopen woensdag aan het revalideren. Vanaf 15 januari had ik veel pijn aan mijn heup. Kon niet meer lopen en me alleen thuis voort bewegen in trippelstoel. Hondjes werden door lieve buren uitgelaten. Volgens de fysio had ik een spier verrekt. Na drie weken kon ik nog niets en met 8 paracetamol per dag had ik nog veel pijn. Afspraak gemaakt in het ziekenhuis. Uit de foto bleek dat de schroef in mijn heup was geschoten. Vandaar de pijn. Ik ben opgenomen in het ziekenhuis en heb een nieuwe heup gekregen. Ondanks nieuwe heup nog steeds veel pijn. Wederom een foto genomen. Uit de foto bleek dat mijn nieuwe heup uit de kom was geschoten. Heup weer in de kom gezet en daarna 10 dagen complete bedrust.
Het zit allemaal niet mee. Ik mag mijn been nog niet belasten en heb vrijdag weer een afspraak in het ziekenhuis.
Hondjes zitten in pension. Ga keihard mijn best doen om te revalideren en weer naar huis te kunnen. Mis mijn mannen en mijn huis.
Gisteren was je afspraak in het ziekenhuis, ik ben heel benieuwd hoe het nu met je is. :blommetje

Wat een enorme pech achter elkaar heb je gehad, en de pijn niet te vergeten.
Maar het gaat goed komen nu. Ik weet dat je een stoer sterk wijffie bent en je gaat dit redden. Op naar je mannen, naar jou thuis :xlove
Afbeelding

Zynaluna

Bericht door Zynaluna » 04 apr 2026, 14:49

Ow, enorm veel beterschap gewenst :blommetje
Afbeelding

Yvonne

Bericht door Yvonne » 04 apr 2026, 21:37

Goh. Beterschap Lise. Wat heftig zoveel pijn en je hondjes moeten missen. Hopelijk gaat het snel wat beter.

Lise

Bericht door Lise » 06 apr 2026, 17:10

Jo-Anne schreef:
04 apr 2026, 11:43
Lise schreef:
31 mar 2026, 10:59
Hier eindelijk weer een berichtje van mij. Het gaat niet echt lekker. Ik heb vijf weken in het ziekenhuis gelegen en ben sinds afgelopen woensdag aan het revalideren. Vanaf 15 januari had ik veel pijn aan mijn heup. Kon niet meer lopen en me alleen thuis voort bewegen in trippelstoel. Hondjes werden door lieve buren uitgelaten. Volgens de fysio had ik een spier verrekt. Na drie weken kon ik nog niets en met 8 paracetamol per dag had ik nog veel pijn. Afspraak gemaakt in het ziekenhuis. Uit de foto bleek dat de schroef in mijn heup was geschoten. Vandaar de pijn. Ik ben opgenomen in het ziekenhuis en heb een nieuwe heup gekregen. Ondanks nieuwe heup nog steeds veel pijn. Wederom een foto genomen. Uit de foto bleek dat mijn nieuwe heup uit de kom was geschoten. Heup weer in de kom gezet en daarna 10 dagen complete bedrust.
Het zit allemaal niet mee. Ik mag mijn been nog niet belasten en heb vrijdag weer een afspraak in het ziekenhuis.
Hondjes zitten in pension. Ga keihard mijn best doen om te revalideren en weer naar huis te kunnen. Mis mijn mannen en mijn huis.
Gisteren was je afspraak in het ziekenhuis, ik ben heel benieuwd hoe het nu met je is. :blommetje

Wat een enorme pech achter elkaar heb je gehad, en de pijn niet te vergeten.
Maar het gaat goed komen nu. Ik weet dat je een stoer sterk wijffie bent en je gaat dit redden. Op naar je mannen, naar jou thuis :xlove
Chirurg was tevreden vrijdag. Ik wat minder. Dacht dat er zes weken verstreken waren na operatie. Zijn er vijf, dus nog een week alleen aantippen en fysio nog niet uitbreiden. A.s. vrijdag zijn de zes weken voorbij en mag ik meer. Over twee weken weer afspraak bij chirurg.

Ientje

Bericht door Ientje » 07 apr 2026, 07:38

Maar tevreden, dus het gaat de goede kant op. :blommetje

Ientje

Bericht door Ientje » 09 apr 2026, 12:25

Heerlijk koffie gedronken op het grote winkelcentrum met een vriendin, Diki was er uiteraard bij. :lopen , ernaar toe gelopen, ruim half uur, dus een fijne wandeling. En omdat ik even moest wachten, ben altijd te vroeg, zat ik,op een bankje in het wimkel gedeelte. En ja hoor meteen een boa mevrouw. ,,ik wil niet lullig doen, maar een hond mag hier niet.,,
Ik ,,heeft u haar hesje gezien?,,
Zij ,,Oh nee, excuses,,
Ik ,, als dit een labrador was zou u het mij dan ook vragen?
Zij ,,nee, denk het niet, u heeft gelijk, excuses.
Ik,, helemaal goed hoor, je ziet ze ook niet vaak,zo klein, maar ze is haar gewicht in goud waard.,, 8 kg, goud, dat is heel duur :lol daarna toelichting gegeven, ze heeft met wel 5 x bedankt. Leuk mens.

Maar de koffie met gebak :taart was heerlijk en heel gezellig. Was nog voor mijn verjaardag. :fluitje

Jo-Anne
Site Admin

Bericht door Jo-Anne » 10 apr 2026, 09:05

Ientje schreef:
09 apr 2026, 12:25
Heerlijk koffie gedronken op het grote winkelcentrum met een vriendin, Diki was er uiteraard bij. :lopen , ernaar toe gelopen, ruim half uur, dus een fijne wandeling. En omdat ik even moest wachten, ben altijd te vroeg, zat ik,op een bankje in het wimkel gedeelte. En ja hoor meteen een boa mevrouw. ,,ik wil niet lullig doen, maar een hond mag hier niet.,,
Ik ,,heeft u haar hesje gezien?,,
Zij ,,Oh nee, excuses,,
Ik ,, als dit een labrador was zou u het mij dan ook vragen?
Zij ,,nee, denk het niet, u heeft gelijk, excuses.
Ik,, helemaal goed hoor, je ziet ze ook niet vaak,zo klein, maar ze is haar gewicht in goud waard.,, 8 kg, goud, dat is heel duur :lol daarna toelichting gegeven, ze heeft met wel 5 x bedankt. Leuk mens.

Maar de koffie met gebak :taart was heerlijk en heel gezellig. Was nog voor mijn verjaardag. :fluitje
Hihihi :gniffel Go Diki! Toch maar goed dat ze een hesje heeft. En wat fijn voor jou! Dat ze bij je is en over je waakt. :dogpet
Goed dat Mw. luisterde en je het uit kon leggen, dat geeft een goed gevoel.

Nu weer een jaar geen gebak hoor :taart :lol
Afbeelding

Marga.

Bericht door Marga. » 14 apr 2026, 08:36

Goede morgen.
Ik heb zondagmiddag met mijn schoondochter en kleindochter gekeken naar de koeien die weer de wei in mochten, en blij dat ze waren.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Jo-Anne
Site Admin

Bericht door Jo-Anne » 14 apr 2026, 09:34

Oh zo leuk is dat hè.
Goed te zien op je mooie foto`s hoe blij ze dan weer zijn. :super

:xlove
Afbeelding

Truus

Bericht door Truus » 14 apr 2026, 15:40

Super leuke foto,s Marga
Afbeelding

Marga.

Bericht door Marga. » 15 apr 2026, 08:10

Jo-Anne schreef:
14 apr 2026, 09:34
Oh zo leuk is dat hè.
Goed te zien op je mooie foto`s hoe blij ze dan weer zijn. :super

:xlove
Ze gaan dan echt helemaal los.
Best wel indrukwekkend als er een groepje in volle vaart op je af komt rennen.
Gelukkig zit er schokdraad tussen en hier hebben ze best respect voor.

Marga.

Bericht door Marga. » 15 apr 2026, 08:10

Truus schreef:
14 apr 2026, 15:40
Super leuke foto,s Marga
Bedankt.

Corrie

Bericht door Corrie » 15 apr 2026, 10:34

Prachtig om te zien :loveheart
Vrijheid blijheid ,ook voor de koeien
:cool:
Afbeelding

Ientje

Bericht door Ientje » 15 apr 2026, 15:55

Hoe gaat het met je Corrie?

Ientje

Bericht door Ientje » 16 apr 2026, 12:02

a***lklieren geleegd bij da. Zaten overvol. Ik rook het gisteren opeens. Dat zal haar opluchten,

Corrie

Bericht door Corrie » 17 apr 2026, 07:59

Ientje schreef:
15 apr 2026, 15:55
Hoe gaat het met je Corrie?
Het gaat waardeloos , ik liep al niet zo best maar nu weer erge pijn aan de knie , het is nu gewoon strompelen
Moet nog een dag of 5 smeren met Voltaren gel en 8 paracetemol slikken, geen verbetering daarna dan weer huisarts voor verwijzing foto :oldtimer
Afbeelding

Corrie

Bericht door Corrie » 17 apr 2026, 08:03

Ientje schreef:
16 apr 2026, 12:02
a***lklieren geleegd bij da. Zaten overvol. Ik rook het gisteren opeens. Dat zal haar opluchten,
Moet binnenkort voor Kissy ook afspraak maken , gaat altijd zo moeilijk bij haar maar echt nodig
Toch gek dat sommige hondjes daar zo'n last van hebben en andere in het geheel niet
Afbeelding

Plaats reactie