Welkom in onze Doggy Bar. De plek voor een lekker snel berichtje.
Re: Het nieuwe cafè - Eliesabeth -
Hallo
Heeft bericht gehad van het borst onderzoek het was goed.
Verder ga het niet goed met me schouder de prik heeft niet geholpen
Zal terug moeten na de dokter maar zie er zo tegen op, weet zeker dat die me door stuur na de orthopedie ben daar een beetje bang voor.
Heeft bericht gehad van het borst onderzoek het was goed.
Verder ga het niet goed met me schouder de prik heeft niet geholpen
Zal terug moeten na de dokter maar zie er zo tegen op, weet zeker dat die me door stuur na de orthopedie ben daar een beetje bang voor.

Truus, gelukkig foto´s borstonderzoek goed
vervelend dat de prik voor je schouder niet heeft geholpen, toch maar naar de huisarts gaan hoor
misschien valt verdere behandeling wel mee
vervelend dat de prik voor je schouder niet heeft geholpen, toch maar naar de huisarts gaan hoor
misschien valt verdere behandeling wel mee

Altijd weer goed om te horen Truus. Ik mag dit jaar ook. Zie er tegen op, moet naar Utrecht met de tram..... en het is er altijd druk.
Wil ik vanmorgen net onder de douche stappen, telefoons, de GGD. We zijn er over 5 minuten. Heb ik me waar weer aangekleed, bloot is ook zo koud he. Mijn ma is dus nu ook geboosterd.
Kwam vorig jaar de ha met een bakje met daarin twee prikken, deze deden het veel ,spectaculairder . Twee mensen, arts en assistente die chauffeur was. Laptop, twee koelboxen, een enorme tas, alles werd mee naar binnen gesjouwd, en dat alles voor 1 prikje een watje met alcohol en een mini pleister.
Ze hebben keurig een kwartier gewacht.
Volgens mij een gepensioneerde arts. Wilde nog vragen,,heeft u nu ook twee dagen cursus moeten doen om te leren prikken,, heb het niet gedaan, toch wat hatelijk.
Wil ik vanmorgen net onder de douche stappen, telefoons, de GGD. We zijn er over 5 minuten. Heb ik me waar weer aangekleed, bloot is ook zo koud he. Mijn ma is dus nu ook geboosterd.
Kwam vorig jaar de ha met een bakje met daarin twee prikken, deze deden het veel ,spectaculairder . Twee mensen, arts en assistente die chauffeur was. Laptop, twee koelboxen, een enorme tas, alles werd mee naar binnen gesjouwd, en dat alles voor 1 prikje een watje met alcohol en een mini pleister.
Ze hebben keurig een kwartier gewacht.
Volgens mij een gepensioneerde arts. Wilde nog vragen,,heeft u nu ook twee dagen cursus moeten doen om te leren prikken,, heb het niet gedaan, toch wat hatelijk.
Mag 17 -2-2022 komen voor me schouder in het ziekenhuis
Het ga toch op afspraak Ientje was gelijk aan de beurt.
Het ga toch op afspraak Ientje was gelijk aan de beurt.

-
Noa en Lindi
Ook ik ben a.s maandag aan de beurt voor dat borstonderzoek, vind het niet prettig , doet pijn, je borsten worden helemaal platgedrukt
.
Vanavond ga ik met een paar dames weer sjoelen bij ons in de recreatiezaal, het mag nu eindelijk weer
Heb er zin in
Vanavond ga ik met een paar dames weer sjoelen bij ons in de recreatiezaal, het mag nu eindelijk weer
Heb er zin in
Wil, Noa
en Lindi
en Lisa 
Ik ben al een paar jaar vrijgesteld
het was idd geen pretje
Will veel plezier vanavond
Will veel plezier vanavond

@ Ientje
Wat een bombarie voor de booster
Misschien moesten ze een hele route voor prik oudere mensen afleggen
Ook raar dat ze dat niet eerder laten weten
Wat een bombarie voor de booster
Misschien moesten ze een hele route voor prik oudere mensen afleggen
Ook raar dat ze dat niet eerder laten weten

Fijn dat de foto's van het borstonderzoek goed waren Truus. Ik wacht nog op de uitslag die zeker goed is anders had ik er nu inmiddels een week na de foto's er al lang iets van gehoord.
De uitslag van mijn borstonderzoek is binnen, alles goed. Dit dacht ik al maar toch mooi om het ook zwart op wit te lezen.
Goed zo, fijn!
Ja bij de orthopeed Jo-Anne
Ja weer wat anders van me boefje
Me boefje is de laaste tijd heel rustig, speel niet zoveel met me alleen in de de avond nog maar wil die spelen.
Ja weer wat anders van me boefje
Me boefje is de laaste tijd heel rustig, speel niet zoveel met me alleen in de de avond nog maar wil die spelen.

Zolang hij verder niet ziek oogt zal het rustiger worden vast met het ouder worden te maken hebben. Lotus was als pup een echte wervelwind en dit de hele dag door, druk, druk, druk maar nu ze ouder is (5) is ze een heel stuk rustiger geworden maar ze heeft nog steeds haar speelmomenten.
Whaaaaa Fidel ziet zijn overgrootvader en denkt huhhhh
wat een leuke foto
wat een leuke foto