Is altijd fijn als er een reactie komt.Lise schreef: ↑29 aug 2021, 13:28In ieder geval zal ik ieder 1e weekend van de maand, mijn weekend met de mannen met jullie delenMarga. schreef: ↑29 aug 2021, 10:29Ik begrijp je wel, je mist momenteel de positieve verhalen op het forum en die wil je graag ook lezen.Lise schreef: ↑28 aug 2021, 23:17Zijn er nog leden die "het weekend van" op willen pakken? Beetje jammer, dat dit soort dingen hier niet opgepakt worden. M.i. is het hier posten als je hondje of jij zelf aan het dokteren bent, niks mis mee hoor maar het zou zo leuk zijn om het forum wat op te peppen en er wat meer positieve items op te plaatsen. In ieder geval zal ik volgend weekend "het weekend van" op me nemen.
Ik onderneem weinig met mijn honden juist omdat ze ziek zijn dus mijn weekenden met de honden zijn te eentonig en zaai om te delen dus "het weekend van" gaat het voor mijn honden niet worden. Wel deel ik mijn zorgen over mijn honden juist omdat hier mensen zijn die omdat ze ook van hun honden houden mijn zorgen en angsten begrijpen. Maar ik ben zeker ook voor het delen van positieve verhalen die ik met mijn honden natuurlijk ook meemaak.. Het zou wel fijn zijn als er dan reacties komen
Welkom in onze Doggy Bar. De plek voor een lekker snel berichtje.
Re: Het nieuwe cafè - Eliesabeth -

Hallo
De boodschappen binnen het is hier vies weer het miezert en grijs Bah niks aan niet leuk om te wandelen
Straks maar na Max kijken
Fijne zondag
De boodschappen binnen het is hier vies weer het miezert en grijs Bah niks aan niet leuk om te wandelen
Straks maar na Max kijken
Fijne zondag

Nou Truus gelukkig kunnen wij op de bank racen kijken.Zien of Max het gaat redden. Het regent dus is wel gunstig voor hem. Niet voor de mensen met kaartjes....
https://www.gptoday.net/nl/nieuws/f1/26 ... vige-regen
https://www.gptoday.net/nl/nieuws/f1/26 ... vige-regen

Jammer voor die mensen
Denk dat Max weer eerste wordt hij rij graag in de regen
Ga samen met Luca op de bank kijken
Denk dat Max weer eerste wordt hij rij graag in de regen
Ga samen met Luca op de bank kijken

Ja denk het ook Truus dat kan die goed in de regen.
Veel plezier met je lieffie op de bank

Aan de kust schijnt de zon.
En wat max betreft, als een mercedes hem niet eraf rost kan het leuk worden
En wat max betreft, als een mercedes hem niet eraf rost kan het leuk worden

-
Lise
Sorry, maar ik ga hier verder niet op in. Als je het niet begrijpt "so be it".Jo-Anne schreef: ↑29 aug 2021, 13:57Is altijd fijn als er een reactie komt.Lise schreef: ↑29 aug 2021, 13:28In ieder geval zal ik ieder 1e weekend van de maand, mijn weekend met de mannen met jullie delenMarga. schreef: ↑29 aug 2021, 10:29
Ik begrijp je wel, je mist momenteel de positieve verhalen op het forum en die wil je graag ook lezen.
Ik onderneem weinig met mijn honden juist omdat ze ziek zijn dus mijn weekenden met de honden zijn te eentonig en zaai om te delen dus "het weekend van" gaat het voor mijn honden niet worden. Wel deel ik mijn zorgen over mijn honden juist omdat hier mensen zijn die omdat ze ook van hun honden houden mijn zorgen en angsten begrijpen. Maar ik ben zeker ook voor het delen van positieve verhalen die ik met mijn honden natuurlijk ook meemaak.. Het zou wel fijn zijn als er dan reacties komen
Laten we wel vooral vriendelijk blijven hier s.v.p. Lise !!

Ik heb niet zoveel met racen, Henk kijkt wel dus vang wel wat op
Vreselijk het weer daar voor de toeschouwers en toestanden om er te komen ben bang voor ongelukken als de meute weer naar huis gaat
Hier ook grijs maar wel 2 lange
gedaan , straks een plas rondje , moet ook nog een kaart maken via Halmark
Vreselijk het weer daar voor de toeschouwers en toestanden om er te komen ben bang voor ongelukken als de meute weer naar huis gaat
Hier ook grijs maar wel 2 lange

Vandaag, dacht een heerlijke dag , met niets doen. Vanmorgen kwam er nog een stukje glas onder een kastje vandaan, oeps. Dus stof zuigen. Vanmorgen om half 8.
Verder fijn mijn waxine lichtje afgemaakt. Hij is mooi geworden. Foto volgt. De volgende steen staat klaar.
Lekker drie wandelingen met Diki gemaakt, beetje miezer vanmiddag.
Hier heel raar internet, zo is het er, dan weer niet en dan weer heel traag,
Corrie teken je zo uit de hand op die stenen? Vind dat zo knap.
Verder fijn mijn waxine lichtje afgemaakt. Hij is mooi geworden. Foto volgt. De volgende steen staat klaar.
Lekker drie wandelingen met Diki gemaakt, beetje miezer vanmiddag.
Hier heel raar internet, zo is het er, dan weer niet en dan weer heel traag,
Corrie teken je zo uit de hand op die stenen? Vind dat zo knap.
-
Noa en Lindi
Morgenochtend ga ik met Lisa naar de trimsalon, niet om te knippen hoor !,
Maar mijn trimster bied een gratis puppy uurtje aan om te wennen .Ik mag ze dan zelf wassen
ben benieuwd hoe ze het gaat vinden. :lol: :lol:
Maar mijn trimster bied een gratis puppy uurtje aan om te wennen .Ik mag ze dan zelf wassen
Wil, Noa
en Lindi
en Lisa 
Leuk zo’n uitje, goed ook. Gizmo is tot op de dag vandaag hsrtstikke bang bij de trimster.
Kan ze lekker wennen en weer lekker zuiver mee terug.
Kan ze lekker wennen en weer lekker zuiver mee terug.
Ze hebben alles al gekregen zo te zien potlos is de buurman
Geweldige foto ik heb niks meer Luna
Wat mooi dat hekje ervoor handig!

Ik begrijp je wel en hoop dat het forum ook wat meer aan jou wensen gaat voldoen. Voor mij voldoet het eigenlijk wel prima zo maar iedereen heeft nu eenmaal zijn eigen wensen. Het moet in ieder geval geen moeten worden want dan is de lol er al snel af.Lise schreef: ↑29 aug 2021, 13:28Tuurlijk is dit forum er ook voor om zorgen en angsten met elkaar te delen. Ik wil ook niemand verplichten om aan het "weekend van" mee te doen. In ieder geval zal ik ieder 1e weekend van de maand, mijn weekend met de mannen met jullie delenMarga. schreef: ↑29 aug 2021, 10:29Ik begrijp je wel, je mist momenteel de positieve verhalen op het forum en die wil je graag ook lezen.Lise schreef: ↑28 aug 2021, 23:17Zijn er nog leden die "het weekend van" op willen pakken? Beetje jammer, dat dit soort dingen hier niet opgepakt worden. M.i. is het hier posten als je hondje of jij zelf aan het dokteren bent, niks mis mee hoor maar het zou zo leuk zijn om het forum wat op te peppen en er wat meer positieve items op te plaatsen. In ieder geval zal ik volgend weekend "het weekend van" op me nemen.
Ik onderneem weinig met mijn honden juist omdat ze ziek zijn dus mijn weekenden met de honden zijn te eentonig en zaai om te delen dus "het weekend van" gaat het voor mijn honden niet worden. Wel deel ik mijn zorgen over mijn honden juist omdat hier mensen zijn die omdat ze ook van hun honden houden mijn zorgen en angsten begrijpen. Maar ik ben zeker ook voor het delen van positieve verhalen die ik met mijn honden natuurlijk ook meemaak.. Het zou wel fijn zijn als er dan reacties komen en dan bedoel ik niet alleen reacties van leuke foto's etc. Ik wil echt niemand tegen het hoofd stoten, maar hoop zo dat dit forum een boost krijgt en ook nieuwe leden meer gaan plaatsen en reageren. Als dit forum verjongd kan er misschien in de toekomst ook eens een hondenwandeling gepland worden. Op het vorige forum waren er in het begin regelmatig hondenwandelingen. He was zo leuk om baasjes en honden in het echt te zien. Niet iedereen zit daar natuurlijk op te wachten, vandaar mijn oproep aan nieuwe leden "laat je horen" op dit forum. Een forum kan super leuk zijn, maar je moet er als lid natuurlijk wel een beetje energie in steken.
Zo, dit was dan mijn peptalk :lol: :lol: .
@ Roman
Fijn voor Zyna en Luna zo'n buurman , aandacht en wat lekkers
@ Wil
Ben benieuwd wat Lisa van het spa uurtje vind
Leuk dat de trimster zoiets doet, onze Cavaliertjes vroeger werden nooit geknipt, alleen hele grote flossen aan de voetjes knipte Henk bij
@ Lise
Hoop dat je peptalk helpt en dat nieuwe leden gezellig mee gaan doen op het forum
Genoeg onderwerpen om op te reageren en eigen inbreng ook leuk
Fijn voor Zyna en Luna zo'n buurman , aandacht en wat lekkers
@ Wil
Ben benieuwd wat Lisa van het spa uurtje vind
Leuk dat de trimster zoiets doet, onze Cavaliertjes vroeger werden nooit geknipt, alleen hele grote flossen aan de voetjes knipte Henk bij
@ Lise
Hoop dat je peptalk helpt en dat nieuwe leden gezellig mee gaan doen op het forum
Genoeg onderwerpen om op te reageren en eigen inbreng ook leuk

-
Noa en Lindi
Vanochtend met Lisa naar de trimster voor een puppy uurtje. Ze vond het erg spannend ik mocht ze zelf in het bad zetten en wassen , ze bibberde wel een beetje maar liet het gebeuren .Lekker afgedroogd en de trimster hield Lisa vast en ik mocht ze droog feunen ( haha hoe schrijf je dat eigenlijk
)Ging prima , ze ruikt weer heerlijk fris, gelijk de duimnageltjes geknipt, die waren wat lang en klaar is mevrouw
Helaas geen foto kunnen nemen .Door de spanning deed ze als bedankje een flinke drol

Wil, Noa
en Lindi
en Lisa 
Gelijk heeft ze , wat je kwijt moet laat je vallen
Ja die duim.nageltjes slijten niet moeten dus geknipt
Ging het föhnen goed, het geluid vinden ze meestal eng
Ja die duim.nageltjes slijten niet moeten dus geknipt
Ging het föhnen goed, het geluid vinden ze meestal eng

Goedemorgen allemaal, zo weer naar de sportschool
, de weegschaal en ik hadden ruzie
:lol:
We hebben sinds kort vlakbij ons dorp een afrit van de snelweg, flink wat bos voor moeten kappen, eerst vond ik het niks, maar nu ie er is is het toch wel erg makkelijk, binnenkort wordt er nog een stuk geopend en op de voorlaatste dag mag je een keer overheen lopen. Neem ik de honden mee, wandelen we een keer ergens anders.
We hebben sinds kort vlakbij ons dorp een afrit van de snelweg, flink wat bos voor moeten kappen, eerst vond ik het niks, maar nu ie er is is het toch wel erg makkelijk, binnenkort wordt er nog een stuk geopend en op de voorlaatste dag mag je een keer overheen lopen. Neem ik de honden mee, wandelen we een keer ergens anders.