Welkom in onze Doggy Bar. De plek voor een lekker snel berichtje.

Voor snelle korte "Fast Food" berichtgeving. Ga zitten aan de stamtafel laat je horen in deze Never Ending Story.
Jo-Anne
Site Admin

Re: Het nieuwe cafè - Eliesabeth -

Bericht door Jo-Anne » 31 aug 2021, 09:14

Yvonne schreef:
31 aug 2021, 07:54
Goedemorgen allemaal, zo weer naar de sportschool :egyptian, de weegschaal en ik hadden ruzie :surprised :lol:

We hebben sinds kort vlakbij ons dorp een afrit van de snelweg, flink wat bos voor moeten kappen, eerst vond ik het niks, maar nu ie er is is het toch wel erg makkelijk, binnenkort wordt er nog een stuk geopend en op de voorlaatste dag mag je een keer overheen lopen. Neem ik de honden mee, wandelen we een keer ergens anders.
:zwaai

Oei gooi door het raam joh die weegschaal :mrgreen: dus je moet weer aan de bak :surprised Vind je het wel weer leuk de sportschool? kon toch een tijdje niet. Is yoga niets voor jou val je ook van af (zeggen ze)

Afbeelding

Jeetje is ook wat zo`n snelweg vlakbij maar ja als je er je voordeel mee kunt doen. Oh net als op de autoloze zondag toen over de snelweg lopen :wave
Afbeelding

Corrie

Bericht door Corrie » 31 aug 2021, 10:06

Toch ook een beetje voor de gezelligheid denk ik naar de sportschool :wave komt vast goed met je gewicht

Vind het altijd jammer als er natuur moet wijken voor wegen , helaas steeds meer verkeer en dus gewoon nodig
Grappig idee dat jullie er eerst over mogen lopen , neem je phone mee :Foto :lol:
Afbeelding

Corrie

Bericht door Corrie » 31 aug 2021, 10:09

@ Jo-Anne
Idee samen met je sjoetje sporten
Denk dat ze er hier niet veel van zullen snappen :lol:
Afbeelding

Yvonne

Bericht door Yvonne » 31 aug 2021, 12:50

Jo-Anne schreef:
31 aug 2021, 09:14
Yvonne schreef:
31 aug 2021, 07:54
Goedemorgen allemaal, zo weer naar de sportschool :egyptian, de weegschaal en ik hadden ruzie :surprised :lol:

We hebben sinds kort vlakbij ons dorp een afrit van de snelweg, flink wat bos voor moeten kappen, eerst vond ik het niks, maar nu ie er is is het toch wel erg makkelijk, binnenkort wordt er nog een stuk geopend en op de voorlaatste dag mag je een keer overheen lopen. Neem ik de honden mee, wandelen we een keer ergens anders.
:zwaai

Oei gooi door het raam joh die weegschaal :mrgreen: dus je moet weer aan de bak :surprised Vind je het wel weer leuk de sportschool? kon toch een tijdje niet. Is yoga niets voor jou val je ook van af (zeggen ze)

Afbeelding

Jeetje is ook wat zo`n snelweg vlakbij maar ja als je er je voordeel mee kunt doen. Oh net als op de autoloze zondag toen over de snelweg lopen :wave
Nee, yoga wordt ‘m niet. Ben dol op de sportschool, vooral krachttraining. Ga al 13 jaar ken er iedereen. Vele met werk hebben hun ritme enigzins kunnen behouden met de lockdown. Ik niet en toen alles weer kon en mijn dochter vakantie had was het lang leve de lol en nu moet ik aan de rem trekken, ben nooit echt zwaar geweest, maar wil toch terug naar hoe ik was. Voel ik me prettiger bij.

Yvonne

Bericht door Yvonne » 31 aug 2021, 12:52

Corrie schreef:
31 aug 2021, 10:09
@ Jo-Anne
Idee samen met je sjoetje sporten
Denk dat ze er hier niet veel van zullen snappen :lol:
Denk dat ik een boze blik krijg :giller

Truus

Bericht door Truus » 31 aug 2021, 13:05

Gisteren voor me zus een rolstoel op wezen halen de mensen deden hem weg kon het gratie mee nemen
Wel een bosjes bloemen aan de vrouw gegeven.
Nu kan ze nu mee na de stad en gezellig winkelen.
Afbeelding

Kelly

Bericht door Kelly » 31 aug 2021, 18:29

Fijn truus! Lekker gezellig samen weg toch :love

Vandaag goede daad verricht, een mevrouw op facebook moest met haar kat naar de dierenarts (ze was al paar keer geweest deze week) en heeft geen vervoer maar had al een keer de gewone taxi gebruikt en de dierenambu maar dat kost echt veel geld. En ze had niemand in de buurt die kon rijden.
Nu had ik en nog wat mensen aangeboden om te rijden, dus heb vandaag haar opgehaald met kat en toen bij de dierenarts in de auto gewacht tot ze klaar waren. Moest een buik echo gemaakt worden dus.
Voelde goed om gewoon iets voor een vreemde te kunnen doen :dance

Voelt fijn!
Afbeelding

Corrie

Bericht door Corrie » 31 aug 2021, 19:01

@ Truus
Goed geregeld en fijn voor je zus :super alleen maar thuis zitten is niet fijn

@ Kelly
Lief dat je dat gedaan hebt :love wat zal die mevrouw blij zijn geweest met je hulp
Afbeelding

Lise

Bericht door Lise » 31 aug 2021, 21:46

Kelly schreef:
31 aug 2021, 18:29

Vandaag goede daad verricht, een mevrouw op facebook moest met haar kat naar de dierenarts (ze was al paar keer geweest deze week) en heeft geen vervoer maar had al een keer de gewone taxi gebruikt en de dierenambu maar dat kost echt veel geld. En ze had niemand in de buurt die kon rijden.
Nu had ik en nog wat mensen aangeboden om te rijden, dus heb vandaag haar opgehaald met kat en toen bij de dierenarts in de auto gewacht tot ze klaar waren. Moest een buik echo gemaakt worden dus.

Voelt fijn!
Ja, wat voelt dat goed hé. Voor jou niet zoveel moeite en de kattenmevrouw is er bij mee en mee geholpen.
Goed, dat je dit gedaan hebt :goedzo :goedzo.

Lise

Bericht door Lise » 31 aug 2021, 21:48

Bij is natuurlijk blij. Ik ben een tikkie moe en dan ga je dit soort foutjes krijgen :)

Yvonne

Bericht door Yvonne » 31 aug 2021, 22:15

Wat lief Kelly :goedzo

Marga.

Bericht door Marga. » 01 sep 2021, 08:10

Truus schreef:
31 aug 2021, 13:05
Gisteren voor me zus een rolstoel op wezen halen de mensen deden hem weg kon het gratie mee nemen
Wel een bosjes bloemen aan de vrouw gegeven.
Nu kan ze nu mee na de stad en gezellig winkelen.
Wat lief van je Truus en gezellig dat je zus nu weer met je mee de stad in kan.

Marga.

Bericht door Marga. » 01 sep 2021, 08:13

Kelly schreef:

Voelt fijn!
Wat lief van je, mensen staan tegenwoordig steeds minder klaar voor elkaar, fijn dat er toch ook nog mensen zijn die dit wel doen.

Marga.

Bericht door Marga. » 01 sep 2021, 08:19

Goede morgen. Ik moet straks eerst naar de dokterspraktijk ondersteunster om het te hebben over de uitslagen van het bloed dat maandag is geprikt en vanmiddag moet ik naar de tandarts. Er word een kies getrokken waar al langer dan een jaar een wortelpunt ontsteking met een fistel onder zit. Ik was liever mijn bed weer ingedoken, ik heb er helemaal geen last van maar zo lang met een ontsteking in je lichaam lopen is natuurlijk niet goed dus vandaag gaat de kies er uit.

Corrie

Bericht door Corrie » 01 sep 2021, 08:30

@ Marga
Geen prettige dag maar je kies kan je maar beter kwijt zijn zodat de ontsteking kan genezen
Sterkte :blommetje
Afbeelding

Corrie

Bericht door Corrie » 01 sep 2021, 10:31

Even wat positief nieuws (voor ons gezin)
Henk :oldtimer heeft na 2 mnd wachten eindelijk gesprek, telefonisch , gehad over een scootmobiel
Krijgt papieren thuis gestuurd om in te vullen ,terugsturen en dan maar weer afwachten

1 zoon heeft na ruim 1 1/2 jaar uitstel eind juli heupoperatie gehad , hechtingen zijn er uiteraard al uit en de revalidatie gaat goed :dance

Zijn tweelingbroer is hoofd trainer geworden van z'n voetbal cluppie waar hij al vanaf z'n 6e jaar lid is en ook nog voetbalt

Schoondochter hoeft nog geen behandeling voor het plekje wat is waargenomen over 3mmd weer scan om te kijken of het veranderd is , haar lichaam is nog herstellende na 2 jaar behandelingen en operaties

Gisteren was mijn zus hier , kleppen kleppen :lol: ben er nog moe van en hondjes verwend met lekkers :woefwoef

Vanmorgen heb ik mezelf maar getrakteerd op een blommetje
Afbeelding

Fijne dag allemaal :blommetje
Afbeelding

Lise

Bericht door Lise » 01 sep 2021, 14:34

Corrie schreef:
01 sep 2021, 10:31
Even wat positief nieuws (voor ons gezin)
Henk :oldtimer heeft na 2 mnd wachten eindelijk gesprek, telefonisch , gehad over een scootmobiel
Krijgt papieren thuis gestuurd om in te vullen ,terugsturen en dan maar weer afwachten

1 zoon heeft na ruim 1 1/2 jaar uitstel eind juli heupoperatie gehad , hechtingen zijn er uiteraard al uit en de revalidatie gaat goed :dance

Zijn tweelingbroer is hoofd trainer geworden van z'n voetbal cluppie waar hij al vanaf z'n 6e jaar lid is en ook nog voetbalt

Schoondochter hoeft nog geen behandeling voor het plekje wat is waargenomen over 3mmd weer scan om te kijken of het veranderd is , haar lichaam is nog herstellende na 2 jaar behandelingen en operaties

Gisteren was mijn zus hier , kleppen kleppen :lol: ben er nog moe van en hondjes verwend met lekkers :woefwoef

Vanmorgen heb ik mezelf maar getrakteerd op een blommetje
Afbeelding

Fijne dag allemaal :blommetje
Hey Corrie ben jij moeder van een tweeling? Eéneiig?

Corrie

Bericht door Corrie » 01 sep 2021, 15:07

@ Lise
ja en ik wist niet wat me overkwam, de 1e was geboren toen er werd gezegd " geloof dat er nog 1 moet komen " :lol:
kan er nu om lachen maar was toen echt in paniek :cry:
50 jaar terug

Afbeelding
Afbeelding

Lise

Bericht door Lise » 01 sep 2021, 15:42

Jullie wisten dus niet dat het een tweeling was. Pff, ik snap heel goed dat de paniek bij je toesloeg en dan nog moeten bevallen van nummer 2. Om maar niet te denken aan het aanpassen van de babykamer, tweelingwagen etc.
Het zijn wel twee schatjes zoals ze op de foto staan . Ze hadden er zo te zien echt lol in :cheer.

Jo-Anne
Site Admin

Bericht door Jo-Anne » 01 sep 2021, 18:19

Kelly schreef:

Voelt fijn!
Wat lief van je :dogpet Heerlijk hè je autotje je hebt veel meer vrijheid zo niet meer gebonden aan een bus. :applaus
Afbeelding

Plaats reactie