Welkom in onze Doggy Bar. De plek voor een lekker snel berichtje.

Voor snelle korte "Fast Food" berichtgeving. Ga zitten aan de stamtafel laat je horen in deze Never Ending Story.
Marga.

Re: Het nieuwe cafè - Eliesabeth -

Bericht door Marga. » 28 apr 2022, 09:56

Corrie schreef:
27 apr 2022, 13:39
Marga. schreef:
27 apr 2022, 06:35
Het is een vroegertje voor mij vandaag, eerst op mijn kleinkinderen passen terwijl hun ouders hun kraam aan het opbouwen zijn en dan gezellig naar de vrijmarkt. Een fijne koningsdag !!
gezellig Marga
fijn genieten met je kleinkids en gezellig zo´n vrijmarkt
vroeger deden wij als kinderen allerlei spelletjes op toen nog Koninginnedag , geen idee of dat nu ook nog gebeurd
Dit deden ze vroeger hier ook, eerst gingen we met alle scholen samen de vlag hijsen en het Wilhelmus zingen op een groot plein waarna we allemaal naar onze eigen school gingen om spelletjes te doen. Dit gebeurde ongeveer 55 jaar geleden, het samen zingen is na een paar jaar geschrapt en toen werd de vlag bij de eigen school gehesen.

Ientje

Bericht door Ientje » 28 apr 2022, 10:20

Marga. schreef:
28 apr 2022, 09:56
Corrie schreef:
Marga. schreef:
27 apr 2022, 06:35
Het is een vroegertje voor mij vandaag, eerst op mijn kleinkinderen passen terwijl hun ouders hun kraam aan het opbouwen zijn en dan gezellig naar de vrijmarkt. Een fijne koningsdag !!
gezellig Marga
vroeger deden wij als kinderen allerlei spelletjes op toen nog Koninginnedag , geen idee of dat nu ook nog gebeurd
Dit deden ze vroeger hier ook, eerst gingen we met alle scholen samen de vlag hijsen en het Wilhelmus zingen op een groot plein waarna we allemaal naar onze eigen school gingen om spelletjes te doen. Dit gebeurde ongeveer 55 jaar geleden, het samen zingen is na een paar jaar geschrapt en toen werd de vlag bij de eigen school gehesen.
Zelfde leeftijd dus zo,n beetje, wat een herkenning en wat een fijne herinneringen.

Marga.

Bericht door Marga. » 28 apr 2022, 13:13

Ientje schreef:
28 apr 2022, 10:20
Marga. schreef:
28 apr 2022, 09:56
Corrie schreef:

gezellig Marga
Zelfde leeftijd dus zo,n beetje, wat een herkenning en wat een fijne herinneringen.
Klopt, dat zal wel landelijk zo zijn gegaan.

Truus

Bericht door Truus » 28 apr 2022, 15:09

Leuke gehad gisteren was druk in de stad jullie ook een leuke dag gehad voor met kinderen vond ik het leuk voor.
Ben vanmorgen na de Fisio geweest hij heeft me door gestuurd na de schouder poli om 12 mei heeft zoveel pijn
Er zijn 2 opties een spuit weer of opereren weet het nog nog wat ik doe heeft 14 dagen bedenkt tijd.
Afbeelding

Marga.

Bericht door Marga. » 29 apr 2022, 13:29

Truus schreef:
28 apr 2022, 15:09
Leuke gehad gisteren was druk in de stad jullie ook een leuke dag gehad voor met kinderen vond ik het leuk voor.
Ben vanmorgen na de Fisio geweest hij heeft me door gestuurd na de schouder poli om 12 mei heeft zoveel pijn
Er zijn 2 opties een spuit weer of opereren weet het nog nog wat ik doe heeft 14 dagen bedenkt tijd.
Wat vervelend dat je nog steeds zo veel last van je schouder hebt, ik hoop dat ze je bij de schouderpoli verder kunnen helpen.

Truus

Bericht door Truus » 29 apr 2022, 14:31

Was al een keer bij de schouderpoli geweest toen een spuit gehad toen die uitgewerkt kwam de pijn terug
Moest al na 3 maanden terug komen als het niet minder werd.
Afbeelding

Marga.

Bericht door Marga. » 03 mei 2022, 09:08

Truus schreef:
29 apr 2022, 14:31
Was al een keer bij de schouderpoli geweest toen een spuit gehad toen die uitgewerkt kwam de pijn terug
Moest al na 3 maanden terug komen als het niet minder werd.
Ik ben benieuwd wat ze nu gaan doen.

Yvonne

Bericht door Yvonne » 04 mei 2022, 12:04

Jo-Anne schreef:
25 apr 2022, 16:50
Yvonne schreef:
14 mar 2022, 20:07
Eind april ga ik met mijn dochters naar Tenerife, ze zei al, breng Gizmo maar, maar die blijft thuis met Molly. Mijn man is er dan.
Yvonne zit je al lekker in Tenerife :cool :geenidee
Hey, gisteravond terug gekomen. Het was geweldig, hele dagen rond gelopen, heerlijk de warmte voelen, eten met uitzicht op zee, op een catamaran dolfijnen spotten. Een paradijs op aarde, nu ff verwerken dat we weer terug zijn :gniffel .
De honden hadden ons gemist zei mijn man.

Jo-Anne
Site Admin

Bericht door Jo-Anne » 04 mei 2022, 14:26

Yvonne schreef:
04 mei 2022, 12:04
Jo-Anne schreef:
Yvonne schreef:
14 mar 2022, 20:07
Eind april ga ik met mijn dochters naar Tenerife, ze zei al, breng Gizmo maar, maar die blijft thuis met Molly. Mijn man is er dan.
Hey, gisteravond terug gekomen. Het was geweldig, hele dagen rond gelopen, heerlijk de warmte voelen, eten met uitzicht op zee, op een catamaran dolfijnen spotten. Een paradijs op aarde, nu ff verwerken dat we weer terug zijn :gniffel .
Gaat het met verwerken :lol :goedzo
Heb je ook echt gezeild met de catamaran?
ennuhhh heb je :Foto :welkom :ok
Afbeelding

Yvonne

Bericht door Yvonne » 04 mei 2022, 16:55

Jo-Anne schreef:
04 mei 2022, 14:26
Yvonne schreef:
Jo-Anne schreef:

Hierbij wat foto’s.
Het verwerken, tsja, Molly en Gizmo helpen wel daar mee, blij ze weer om me heen te hebben. :gniffel
Met de catamaran weg is gewoon een excursie, stukje varen, hopen dolfijnen te zien en daarna even zwemmen, duurde 3 uur, kan ook langer, maar vond dat lang genoeg. We hadden wel geluk, die man zei ook, tis geen dierentuin, beloven kan ik niks. Kennelijk zijn de zee en de omstandigheden daar perfect voor dolfijnen om daar te wonen, zeg maar.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Jo-Anne
Site Admin

Bericht door Jo-Anne » 04 mei 2022, 19:25

Yvonne schreef:
04 mei 2022, 16:55
Jo-Anne schreef:
Yvonne schreef:

Hierbij wat foto’s.
Het verwerken, tsja, Molly en Gizmo helpen wel daar mee, blij ze weer om me heen te hebben. :gniffel
Met de catamaran weg is gewoon een excursie, stukje varen, hopen dolfijnen te zien en daarna even zwemmen, duurde 3 uur, kan ook langer, maar vond dat lang genoeg. We hadden wel geluk, die man zei ook, tis geen dierentuin, beloven kan ik niks. Kennelijk zijn de zee en de omstandigheden daar perfect voor dolfijnen om daar te wonen, zeg maar.
Ja wat kun je ze missen hè heerlijk dan om weer bij Molly en Gizmo te zijn :love fijn dat ze nu thuis konden blijven kan natuurlijk niet altijd
Maar wat mooi Tenerife en zo lekker luxe! Wel geluk ja met de dolfijn prachtig. Best lang die trip met catamaran en wees maar blij niet echt gezeild ermee er stond een aardig briesje toen we vlogen zowat joh. Was op de Balearen ook mooi heerlijk de warmte voelen vond ik ook altijd, leek anders de warmte daar, onzin natuurlijk :wow

thanks super foto`s
Afbeelding

Corrie

Bericht door Corrie » 05 mei 2022, 12:19

kan me voorstellen dat jullie genoten hebben , ziet er geweldig uit daar :relax
goed zeg dat jullie dolfijnen gezien hebben, dat is vaak maar net geluk hebben
denk dat de honden ook blij waren jullie te zien :woefwoef en omgekeerd natuurlijk ook
:cool:
Afbeelding

Ientje

Bericht door Ientje » 05 mei 2022, 16:19

Zo mooi! Die fotoos.

Ientje

Bericht door Ientje » 05 mei 2022, 16:23

Vandaag de nieuwe schutting. Vanmorgen het net losgeknipt zodat het zo weer vast gemaakt kon worden. Maar de schutting staat opeens 10 a 15 cm richting de buren. Naast de erfgrens, of onze schutting stond verkeerd, al 40 jaar. . Ik zag het omdat de achterkanten niet meer aan elkaar zitten kan een kat en zeker en diki doorheen. Morgen komen ze weer.
Ze hebben de helft gedicht met een oude plank van de oude schutting. Ik baal als een stekker.

Afbeelding

Het zwarte, daar stond de vorige schutting.

Afbeelding

Jo-Anne
Site Admin

Bericht door Jo-Anne » 05 mei 2022, 16:27

:surprised

Dat is nogal wat. Een aardig verschil!

Wie laat de schutting plaatsen, is hij van jou? :geenidee
Afbeelding

Ientje

Bericht door Ientje » 05 mei 2022, 16:51

Samen. Buurvrouw heeft de afspraken gemaakt, maar als erfgrens moet je meebetalen.

Yvonne

Bericht door Yvonne » 05 mei 2022, 17:24

Oh jee, da’s balen ja. Hopelijk snel gemaakt.
Zulke zaken zie je wel eens bij de Rijdende Rechter, hopelijk zien we je niet op tv :gniffel

Ientje

Bericht door Ientje » 05 mei 2022, 17:48

Yvonne schreef:
05 mei 2022, 17:24
Oh jee, da’s balen ja. Hopelijk snel gemaakt.
Zulke zaken zie je wel eens bij de Rijdende Rechter, hopelijk zien we je niet op tv :gniffel
Dacht ik ook al aan. :lol Ze hebben hem echt zekere 15cm verkeerd geplaatst. Richting buurvrouw, die heeft dus minder tuin. Maar wij een opening aan de achterkant. Buurvrouw gaat morgen overleggen en daar wil ik bij zijn. Hef zijn geschikte jongens. Komt vast goed. Maar morgen kan ik kattepoep ruimen, zeker weten.

Marga.

Bericht door Marga. » 06 mei 2022, 08:24

Yvonne schreef:
04 mei 2022, 16:55
Jo-Anne schreef:
Yvonne schreef:

Hierbij wat foto’s.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Wat een mooie foto's, ik kan mij voorstellen dat je hebt genoten en even aan de thuissituatie moet wennen.

Marga.

Bericht door Marga. » 06 mei 2022, 08:27

Ientje schreef:
05 mei 2022, 16:23
Vandaag de nieuwe schutting. Vanmorgen het net losgeknipt zodat het zo weer vast gemaakt kon worden. Maar de schutting staat opeens 10 a 15 cm richting de buren. Naast de erfgrens, of onze schutting stond verkeerd, al 40 jaar. . Ik zag het omdat de achterkanten niet meer aan elkaar zitten kan een kat en zeker en diki doorheen. Morgen komen ze weer.
Ze hebben de helft gedicht met een oude plank van de oude schutting. Ik baal als een stekker.

Afbeelding

Het zwarte, daar stond de vorige schutting.

Afbeelding
Ook al stond de schutting niet precies op de erfgrens, dit kun je toch niet maken zonder overleg.
Ik hoop dat ze het bij jou weer helemaal dicht gaan maken zodat Diki er niet vandoor kan.

Plaats reactie