Heb ik ook aan gedacht
Welkom in onze Doggy Bar. De plek voor een lekker snel berichtje.
Re: Het nieuwe cafè - Eliesabeth -
Ach ach grote klap tegen het raam en dan voorzichtig gaan kijken, heb hier toch zo`n hekel aan zo zielig
Zo`n prachtige lijster ik zag hem al drukdoende eten in zijn bek te verzamelen het is ook zo hard werken

Ja meerdere nestjes maar als ze eten krijgen zitten ze ook te piepen dus geen idee waar deze jongen zitten

Lekker buiten met de koffie , musje in de boom van buuf
Denk leg wat broodkruim op de pilaar, maar niet komen

Naar binnen gegaan tv serie kijken , tegen 10 uur wil ik de hondjes uitlaten maar waar is Kissy
Die liep te snuf snuf , wat een goede reuk , ze hadden niet gezien dat ik het neerlegde

Naar binnen gegaan tv serie kijken , tegen 10 uur wil ik de hondjes uitlaten maar waar is Kissy
Die liep te snuf snuf , wat een goede reuk , ze hadden niet gezien dat ik het neerlegde

Wat een vreemd vogeltje.Corrie schreef: ↑11 jun 2022, 22:29Lekker buiten met de koffie , musje in de boom van buuf
![]()
Gaat vast goed komen
Ben benieuwd hoe het eruitziet als ze bloeien met verschillende kleuren
Ben benieuwd hoe het eruitziet als ze bloeien met verschillende kleuren

Wat leuk, zie er op de bovenste foto 3
Hihi ja geluid is wel ff anders dan van zangvogeltje
Hihi ja geluid is wel ff anders dan van zangvogeltje

Denk waarom zit Kissy daar nou te kijken, water misschien op, nee er ligt een spinnetje
Pppffttt wil ik foto maken kijkt de dame naar mij

Pppffttt wil ik foto maken kijkt de dame naar mij