Lijkt me zeker lekker lust ik ook wel
Welkom in onze Doggy Bar. De plek voor een lekker snel berichtje.
Re: Het nieuwe cafè - Eliesabeth -
Hihi verschoten boontjes
Dacht al dat het een ander soort zou zijn , nog nooit gegeten, uit eigen tuin
Ennuhhh waren ze lekker

Pas een paar weken op Mex (Toller) de hond van mijn zus. Een hond met een “rugzakje” , ze is best oud en niet meer in goede conditie. Mijn zus is naar Amerika. Zouden in 2020 gaan, niet dus, nu is de reis dan toch eindelijk doorgegaan, maar werkelijk waar niets zit mee.
Ze hebben zowiezo al vaak pech met het weer, wij zeggen wel eens lachend, niet tegelijk met ome Johan op vakantie want dan regent het.
Paar weken geleden, heftige regenval in the dead vally, daar moeten ze doorheen en daar regent het nooit. Ik zeg tegen mijn zus, ze weten dat jullie komen. Nu is dat opgelost, maar ze zijn gisteren in Los Angeles geland en daar is code rood door extreme hitte en tot overmaat van ramp is geen een van hun 4 koffers aangekomen, ze hebben niets.
Ik hoop dat dat nog goed komt. Ze appte we gaan morgen toch met lange broek aan naar een pretpark, waar ze mega dure tickets voor hebben met 40+ graden.
Nu ik dit typ ligt Mex hier te hijgen van de stress.
Fijne zondag allemaal
Ze hebben zowiezo al vaak pech met het weer, wij zeggen wel eens lachend, niet tegelijk met ome Johan op vakantie want dan regent het.
Paar weken geleden, heftige regenval in the dead vally, daar moeten ze doorheen en daar regent het nooit. Ik zeg tegen mijn zus, ze weten dat jullie komen. Nu is dat opgelost, maar ze zijn gisteren in Los Angeles geland en daar is code rood door extreme hitte en tot overmaat van ramp is geen een van hun 4 koffers aangekomen, ze hebben niets.
Ik hoop dat dat nog goed komt. Ze appte we gaan morgen toch met lange broek aan naar een pretpark, waar ze mega dure tickets voor hebben met 40+ graden.
Nu ik dit typ ligt Mex hier te hijgen van de stress.
Fijne zondag allemaal
Wat een ellende Yvonne, ja daar is het nu zo heet.
Wat een vervelend begin van een vakantie, geen koffers
hoop dat dat gauw goedkomt
Het weer
idd hittegolf , niet prettig als je op pad wil , zijn daar ook bosbranden?
Ahhh gossie heeft Mex stress door jouw honden of last van het warme weer
Het weer
Ahhh gossie heeft Mex stress door jouw honden of last van het warme weer

Nee, Mex is altijd stressig geweest. Dit is heimwee denk. Gaat goed met Molly en Gizmo.
Hoop dat het goed gaat.
Paar weken geleden sliep ze zo vast, dat mijn neef haar niet wakker kreeg. Dat duurde ff, hij vond dat toen niks.
Vrijdag op de eerste dag hier kreeg Robin de schrik van haar leven, Mex lag in de keuken en Robin dacht echt dat ze dood was, toen kwam Gizmo naar de keuken en begon te blaffen, toen bewoog ze weer, haar ogen waren gewoon open. Pfff
Uit eigen tuinja maar ze smaken wel anders als die groene

Joh is dat nou de Toller waar je het op het oude forum ook weleens over had?Yvonne schreef: ↑04 sep 2022, 07:32Pas een paar weken op Mex (Toller) de hond van mijn zus. Een hond met een “rugzakje” , ze is best oud en niet meer in goede conditie. Mijn zus is naar Amerika. Zouden in 2020 gaan, niet dus, nu is de reis dan toch eindelijk doorgegaan, maar werkelijk waar niets zit mee.
Nu ik dit typ ligt Mex hier te hijgen van de stress.![]()
Fijne zondag allemaal
Vitamine E wil wel eens helpen tegen de stress.

Ja Mex de toller inderdaad. Ze is echt op leeftijd nu. Altijd een “zorgen”hondje geweest. Wel lief hoor.Jo-Anne schreef: ↑04 sep 2022, 19:55Joh is dat nou de Toller waar je het op het oude forum ook weleens over had?Yvonne schreef: ↑04 sep 2022, 07:32Pas een paar weken op Mex (Toller) de hond van mijn zus. Een hond met een “rugzakje” , ze is best oud en niet meer in goede conditie. Mijn zus is naar Amerika. Zouden in 2020 gaan, niet dus, nu is de reis dan toch eindelijk doorgegaan, maar werkelijk waar niets zit mee.
Nu ik dit typ ligt Mex hier te hijgen van de stress.![]()
Fijne zondag allemaal
Vitamine E wil wel eens helpen tegen de stress.
Ze heeft pillen voor de stress, maar die zetten we alleen in als het echt niet meer gaat.
Geen fijn begin van de vakantie Yvonne, ik hoop dat de koffers snel op de juiste plek zijn. Bij sommige hondjes zit stressen in het bloed, Balou heeft dit ook wel.
Ik ben gisteren na zevenenveertig jaar weer in de kerk geweest, in het Leger des Heils. Een oude vriendin van mijn moeder werd heilsoldaat en ik wilde haar graag weer een keer ontmoeten. Het was erg fijn om haar weer te zien, het zal een jaar of zes geleden zijn geweest. Vroeger kwam ik graag in het Leger des Heils, ik ben er met mijn ouders en broers opgegroeid en had er al mijn vrienden en vriendinnen. Ik hoopte nog iets van die tijd te proeven maar die tijd is voorgoed voorbij. Niet dat het nu slechter is wel anders, veel vergrijzing maar misschien laat ik mijn neus daar zo af en toe wel zien vergrijzing past wel bij mij.
Vandaag houd ik mij met mijn huishouden bezig en verder zie ik wel wat er gebeurd.
Een fijne maandag.
Ik ben gisteren na zevenenveertig jaar weer in de kerk geweest, in het Leger des Heils. Een oude vriendin van mijn moeder werd heilsoldaat en ik wilde haar graag weer een keer ontmoeten. Het was erg fijn om haar weer te zien, het zal een jaar of zes geleden zijn geweest. Vroeger kwam ik graag in het Leger des Heils, ik ben er met mijn ouders en broers opgegroeid en had er al mijn vrienden en vriendinnen. Ik hoopte nog iets van die tijd te proeven maar die tijd is voorgoed voorbij. Niet dat het nu slechter is wel anders, veel vergrijzing maar misschien laat ik mijn neus daar zo af en toe wel zien vergrijzing past wel bij mij.
Vandaag houd ik mij met mijn huishouden bezig en verder zie ik wel wat er gebeurd.
Een fijne maandag.
@ Marga
Tja vergrijzing dat zal best wel , geen idee of de jeugd daar nog geïnteresseerd in is
Heb daar zelf geen idee van maar m'n moeder gaf wel altijd wat met collecte vroeger
Hier ook huishoud klusjes zoals zuigen, dweilen stoffen , vanochtend eerst boodschappen gedaan
Gistermiddag eindelijk weer eens de verjaardag van schoondochter thuis gevierd
afgelopen jaren lag ze in het ziekenhuis of chemo kuur of door Corona maatregelen beperkt contact
Het gaat op het ogenblik goed, over paar maanden weer scan
Tja vergrijzing dat zal best wel , geen idee of de jeugd daar nog geïnteresseerd in is
Heb daar zelf geen idee van maar m'n moeder gaf wel altijd wat met collecte vroeger
Hier ook huishoud klusjes zoals zuigen, dweilen stoffen , vanochtend eerst boodschappen gedaan
Gistermiddag eindelijk weer eens de verjaardag van schoondochter thuis gevierd
Het gaat op het ogenblik goed, over paar maanden weer scan

Wat fijn dat het met je schoondochter beter ga Corrie
Het is nog een daagje warm dan is het voorbij is nu 30 graden hier
Fijne dag verder.
Het is nog een daagje warm dan is het voorbij is nu 30 graden hier
Fijne dag verder.

Wat is het benouwd zeg, het zal hier tussen acht en negen uur gaan regenen als die weer niet over Dordt ga dat gebeur nog eens.

Hier heeft het vannacht geregend , vanochtend droog gelopen
en nu weer
Zo mag het de hele week wel doorgaan
Wishful thinking
Zo mag het de hele week wel doorgaan
Wishful thinking

Fijn dat het beter gaat met je schoondochter Corrie.
Ik heb gisteren het gras nog gemaaid en vanmorgen is de eerste bui gevallen. Het is afgekoeld, nu de hitte nog uit huis krijgen. Mijn honden kunnen echt niet tegen hitte, ze worden er onrustig van en gaan steeds verliggen. Ik zet meestal de ventilator voor ze aan
wat ze fijn vinden maar ik hoop dat de erge warme dagen nu achter de rug zijn.
Ik heb gisteren het gras nog gemaaid en vanmorgen is de eerste bui gevallen. Het is afgekoeld, nu de hitte nog uit huis krijgen. Mijn honden kunnen echt niet tegen hitte, ze worden er onrustig van en gaan steeds verliggen. Ik zet meestal de ventilator voor ze aan
Hier vannacht ook regen
maar nu al weer warm.
Hier ook vannacht geregend en onweer
Prachtig weer vandaag
de hele dag buiten gezeten en buiten gegeten
Heeft net wat geregend.
Marga de warmte is voorbij morgen 25 graden en daarna nog maar 20-19 graden dus hoop dat je hondjes
weer rustig worden.
Prachtig weer vandaag
Heeft net wat geregend.
Marga de warmte is voorbij morgen 25 graden en daarna nog maar 20-19 graden dus hoop dat je hondjes

Goedemorgen.
Corrie wat fijn dat het goed gaat, altijd spannend een scan,
Om elf uur mijn bed in, steeds lichten en rommelen in de verte. Ik daxht hoe lang zal het duren. Al heel snel een dikke regenbui.,iedere keer lichtte de hele kamer op. Om kwart over een onweer vlak boven ons hoofd, met bakken kwam het uit de lucht. Een keiharde knal, diki vloog van bed.
En ja hoor vanmorgen een drol op de mat bij de voordeur.
Arm beest, zo zindelijk, zo geschrokken van die knal. Nu maar hopen dat ze niet bang is geworden voor onweer. Bij uitgaan vanmorgen zelfs diarree. Kan ook iets verkeerds hebben gegeten.
We wachten af, uit voorzorg maar een klein beetje eten gehad vanmorgen.
Maar ja, gisteren drie keer extra gelopen na 4 uur, maar ze wilde maar niet poepen.
Nu schijnt het zonnetje weer, en het wordt weer warm.
Zo nog maar een rondje
Corrie wat fijn dat het goed gaat, altijd spannend een scan,
Om elf uur mijn bed in, steeds lichten en rommelen in de verte. Ik daxht hoe lang zal het duren. Al heel snel een dikke regenbui.,iedere keer lichtte de hele kamer op. Om kwart over een onweer vlak boven ons hoofd, met bakken kwam het uit de lucht. Een keiharde knal, diki vloog van bed.
Arm beest, zo zindelijk, zo geschrokken van die knal. Nu maar hopen dat ze niet bang is geworden voor onweer. Bij uitgaan vanmorgen zelfs diarree. Kan ook iets verkeerds hebben gegeten.
Maar ja, gisteren drie keer extra gelopen na 4 uur, maar ze wilde maar niet poepen.
Nu schijnt het zonnetje weer, en het wordt weer warm.
Zo nog maar een rondje