Welkom in onze Doggy Bar. De plek voor een lekker snel berichtje.
Re: Het nieuwe cafè - Eliesabeth -
Ai dat is zeker schrikken, ik ken die weg, wat een geluk dat het zondag is.,
Beterschap corrie.
Beterschap corrie.
Dat was zeker schrikken Corrie
Van dat harde roepen ga je hoesten dus beterschap.
Heeft vannacht heel slecht geslapen Luca was zo aan de diaree gelukkig geef die het aan 1 keer binnen gedaan hij kon het niet meer ophouden.
Daarna nog 3 keer uit gelaten lag net op bed en daar ging die weer na beneden weer er achteraan.
Was in de tussen tijd half 4geworden toen is die niet meer na beneden is gegaan.
Zo zielig iedere keer zijn kontje schoonmaken, sinds vanmorgen niet meer geweest.
Luca ging plat liggen of die wilde zeggen straf me niet.
Van dat harde roepen ga je hoesten dus beterschap.
Heeft vannacht heel slecht geslapen Luca was zo aan de diaree gelukkig geef die het aan 1 keer binnen gedaan hij kon het niet meer ophouden.
Daarna nog 3 keer uit gelaten lag net op bed en daar ging die weer na beneden weer er achteraan.
Was in de tussen tijd half 4geworden toen is die niet meer na beneden is gegaan.
Zo zielig iedere keer zijn kontje schoonmaken, sinds vanmorgen niet meer geweest.
Luca ging plat liggen of die wilde zeggen straf me niet.

Ik kan mij goed voorstellen dat je geschrokken bent Corrie. En beterschap.
Ik hoop dat het snel beter gaat met Luca Truus.
Ik ga zo naar mijn broer en vanmiddag met mijn kleinzoon mee naar zwemles. Ik blijf bij mijn kleindochter in de auto zitten zodat mijn schoondochter mijn kleinzoon even rustig naar binnen kan brengen. Tijdens de zwemles gaan we even snuffelen bij de Action, kijken of ze wegwerp poncho's hebben. Zaterdag ga ik met mijn kinderen en kleinkinderen naar een pretpark helaas word er regen voorspeld dus ik zorg dat ik voor iedereen een regenponcho bij me heb en natuurlijk snoepjes voor onderweg.
Ik hoop dat het snel beter gaat met Luca Truus.
Ik ga zo naar mijn broer en vanmiddag met mijn kleinzoon mee naar zwemles. Ik blijf bij mijn kleindochter in de auto zitten zodat mijn schoondochter mijn kleinzoon even rustig naar binnen kan brengen. Tijdens de zwemles gaan we even snuffelen bij de Action, kijken of ze wegwerp poncho's hebben. Zaterdag ga ik met mijn kinderen en kleinkinderen naar een pretpark helaas word er regen voorspeld dus ik zorg dat ik voor iedereen een regenponcho bij me heb en natuurlijk snoepjes voor onderweg.
Fijne dag Marga!
@ Marga
is het nog gelukt Marga met de wegwerp poncho´s , handig heb dat vroeger ook wel gebruikt
veel plezier zaterdag, gezellig hoor met z´n allen een dagje uit
is het nog gelukt Marga met de wegwerp poncho´s , handig heb dat vroeger ook wel gebruikt
veel plezier zaterdag, gezellig hoor met z´n allen een dagje uit

Ik heb regenponcho's voor de volwassenen kunnen kopen maar niet voor de kinderen. Voor de kinderen heb ik ze inmiddels ook gevonden en weg laten leggen dus hiervoor moet ik weer met de regiotaxie op pad. Maar wel blij dat ik ze heb.
Heel veel plezier vandaag Marga in het pretpark

Wat een honden weer is het zeg er vallen hier pittige buien
Laat Luca even tussen de buien uitlaten aan de over kant in het gras.
Verder een fijne dag
Laat Luca even tussen de buien uitlaten aan de over kant in het gras.
Verder een fijne dag

Tjonge. Ik vond het fris, zeg maar koud worden in huis. Ik heb de airco even op verwarmen gezet, dan blaast dat ding warme lucht de kamer in.,
Daarna even diki laten plassen, was met tien minuten weer terug.. kom ik binnen is de hele kamer echt lekker warm. Dat was met de verwarming niet gelukt in die tijd. Voor herhaling vatbaar dus,
Airco is weer uit.
Daarna even diki laten plassen, was met tien minuten weer terug.. kom ik binnen is de hele kamer echt lekker warm. Dat was met de verwarming niet gelukt in die tijd. Voor herhaling vatbaar dus,
Airco is weer uit.
Goede morgen.
Door het ziek zijn van Balou ben ik er helemaal niet aan toe gekomen om te melden dat de familiedag zaterdag ondanks de regen erg gezellig is geweest. Ook deden best veel attracties het niet maar dit kon de pret niet drukken. Als afsluiting van de dag zijn we naar de Mac Donalds gegaan, ik hoef niet te vertellen dat dit vooral bij de kinderen in goede aarde viel.
Ik was bekaf toen ik weer thuis kwam maar heb van de dag genoten.
Intussen heb ik de afspraak voor het Sinterklaasfeest ook alweer gemaakt, dit doe ik altijd vroeg om van een Sint bezoek verzekert te zijn.
Door het ziek zijn van Balou ben ik er helemaal niet aan toe gekomen om te melden dat de familiedag zaterdag ondanks de regen erg gezellig is geweest. Ook deden best veel attracties het niet maar dit kon de pret niet drukken. Als afsluiting van de dag zijn we naar de Mac Donalds gegaan, ik hoef niet te vertellen dat dit vooral bij de kinderen in goede aarde viel.
Ik was bekaf toen ik weer thuis kwam maar heb van de dag genoten.
Intussen heb ik de afspraak voor het Sinterklaasfeest ook alweer gemaakt, dit doe ik altijd vroeg om van een Sint bezoek verzekert te zijn.
Laatst gewijzigd door Marga. op 26 sep 2022, 08:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Leuke foto Marga fijn dat jullie het na je zin heeft gehad
Ook al Sinterklaasfeest verzord leuk hoor.
Is een klein hagedisje zo te zien deed Kareltje niks
Ook al Sinterklaasfeest verzord leuk hoor.
Is een klein hagedisje zo te zien deed Kareltje niks

Gisteren heb ik tijdens mijn wandeling een blauwe kikker gefotografeerd, ik had er nog nooit eerder eentje gezien.
Er zijn in Nederland wel kikkers die in het paarseizoen een paar dagen blauw kleuren maar dit is hier niet aan de orde.
Dit is een gewone groene kikker die het gele kleurpigment mist, ze hebben normaal geel en blauw kleurpigment waardoor ze groen kleuren.
Heel bijzonder om vast te leggen.

Er zijn in Nederland wel kikkers die in het paarseizoen een paar dagen blauw kleuren maar dit is hier niet aan de orde.
Dit is een gewone groene kikker die het gele kleurpigment mist, ze hebben normaal geel en blauw kleurpigment waardoor ze groen kleuren.
Heel bijzonder om vast te leggen.

@ Jo-Anne
Ohhh hagedisje in huis , Karel niet geprobeerd te pakken
Bij jou al gevroren, gelukkig hier nog een paar zonnige dagen gehad, ze voorspellen nu regen maar nog droog hier en goede temperatuur
@ Marga
Leuke foto van dagje uit , ook nog zon gehad zie ik
Goed zeg dat je die blauwe kikker
had daar nog nooit van gehoord
Leer er nog heel wat bij door jouw natuur fotograferen
Ohhh hagedisje in huis , Karel niet geprobeerd te pakken
Bij jou al gevroren, gelukkig hier nog een paar zonnige dagen gehad, ze voorspellen nu regen maar nog droog hier en goede temperatuur
@ Marga
Leuke foto van dagje uit , ook nog zon gehad zie ik
Goed zeg dat je die blauwe kikker
had daar nog nooit van gehoord Leer er nog heel wat bij door jouw natuur fotograferen

Nog nooit van gehoord , een blauwe kikker,heel apart en wat goed dat jij hem gezien hebt en vastgelegd.
Als de verhoging van het minimum loon doorgaat krijg ik dat ook, die verhoging, de wao doet dan ook mee. Maar ja, het gaat op aan de verhoging huur per juli en verhoging ziektekostenverzekerin, energie. Maar toch een beetje financiele lucht. Wat zal dat fijn zijn,