Welkom in onze Doggy Bar. De plek voor een lekker snel berichtje.
Re: Het nieuwe cafè - Eliesabeth -
Bij fish 4 dogs.nl. bij het bedrijf zelf dus. Je kan zo een proefzakje aanvragen. Ik heb dental yerkies of zoiets. Twee maten, blokjes van 1 en 3 vierkante centimeter,,ik heb de drie centimeter. En een andere soort, lange stokjes.
Eneco heeft de stroomprijs meer dan verdubbeld. Toevallig net na de bekendmaking van de aftopping die al in november in kan gaan. Brief is van 20 september, gaat in per oktober. Mag dus niet. Maar ja, die aftopping. Nu kan het bedrijf nog snel even een maand geld vangen van de klanten. ,
Dat is zo maar ik moet mij er wel even tot zetten maar de winter komt er aan dan ben ik toch meer thuis.Corrie schreef: ↑26 sep 2022, 10:07Wat leuk Margazo gaan andere dorpsgenoten misschien ook de natuur anders bekijken
Zal ik doen maar dit kan nog wel even duren, ik kan mij er momenteel niet echt tot zetten.Ientje schreef: ↑26 sep 2022, 10:55Wat leuk is dat om te doen, super. Laat je een foto zien van jet artikel?
Je kunt je nu op de operatie gaan voorbereiden, het einde van het wachten is in zicht.Truus schreef: ↑27 sep 2022, 15:47Geniet ervan Dikihoor van je vrouwtje dat je ze lekker vind.
Heeft het ziekenhuis gebeld of ze konden inzien hoe lang het nog
Werd door verbonden na de ok afdeling.
Ze heeft voor me gekeken en ben 6 oktober aan de beurd ga nu echt aftellen heeft 4 maanden moeten wachten.
Moet een dag van tevoren bellen hoe laat ik er moet zijn.
Ik had ook begrepen dat dit niet mag maar ik heb ook bericht van Essent gekregen dat de kosten voor stroom voor mij ook omhoog gaan. Ik moest na zes oktober maar even bij "Mijn Essent" kijken om te zien hoeveel mijn voorschot bedrag omhoog gaat.Ientje schreef: ↑27 sep 2022, 20:44Eneco heeft de stroomprijs meer dan verdubbeld. Toevallig net na de bekendmaking van de aftopping die al in november in kan gaan. Brief is van 20 september, gaat in per oktober. Mag dus niet. Maar ja, die aftopping. Nu kan het bedrijf nog snel even een maand geld vangen van de klanten. ,
Tegenwoordig willen ze je na een operatie als het maar even kan zo snel mogelijk het ziekenhuis weer uit hebben. Ik heb begrepen dat dit te maken heeft met sneller herstel in eigen omgeving en de vele bacteriën in het ziekenhuis maar de kosten van een opname zullen vast ook meespelen.
Leuk, vishappen ipv koekhappen.
Klopt zo snel mogelijk naar huis, bed weer vrij, voor de volgende. En die bacterien, je wordt sneller ziek in een ziekenhuisopname dan thuis,
Klopt zo snel mogelijk naar huis, bed weer vrij, voor de volgende. En die bacterien, je wordt sneller ziek in een ziekenhuisopname dan thuis,
Mooi Corrie gezellig.
Blad is nog niet van de bomen gelukkig
Tis wel koud hier binnen 17,5 graad

Blad is nog niet van de bomen gelukkig
Tis wel koud hier binnen 17,5 graad

Mooi Truus.
Ook mooi gedaan Truus, gezellig! En wat een prachtige paarse bloemen heb je daar staan 

Wat leuk Truus , jij hebt er echte kalebassen bij
Die heb ik nog niet
Die heb ik nog niet

archief gedoken, vishappen