Ze voorspellen nog wel vorst
Welkom in onze Doggy Bar. De plek voor een lekker snel berichtje.
Re: Welkom in onze Doggy Bar. De plek voor een lekker snel berichtje.
Hoop het ook voor je Marga , op wat voor grond doet een Blauwspar het 't beste, heb je daar naar gekeken

Ze hebben het dus opgegeten.
Lotus is gek op groente en fruit, alleen heeft ze niet zo veel met worteltjes. Balou is wat kieskeuriger, groente eet hij niet maar sommige soorten fruit zoals banaan en meloen wel.
Mijn broer belde net. Eindelijk goed nieuws over mijn schoonzus, ze mag terug tegen alle verwachting in terug naar het verzorgingsthuis ze is stabiel genoeg bevonden. Dit is erg fijn voor haar, ze is daar liever als in het ziekenhuis er is ook meer rust dat ze nu veel nodig heeft. Ik hoop dat ze ondanks dat ze ernstig ziek is nog een tijdje onder ons mag zijn.
Dat is f8jn Marga. Een klein lichtpuntje.
Corrie, wat likken jpiw honden het mooi schoon op. Is het rauw vlees?
Ik ga het zo ook proberen. Een bes over haar blik.
Corrie, wat likken jpiw honden het mooi schoon op. Is het rauw vlees?
Ik ga het zo ook proberen. Een bes over haar blik.
Luca zal alleen het vlees op eten

Geen bemeste aarde erbij doen!

Je hebt bemeste tuinaarde en niet bemeste tuinaarde! Welke heb je erbij gedaan dan?

Wat een lekker is met Luca aan de wandel
geweest hij had niet veel zin ben door gelopen met hem.

@ Marga
Wow mooie kleur
Lidcactus wil op de zelfde plek blijven staan en niet draaien want dan willen de knopjes gauw ballen
Wow mooie kleur
Lidcactus wil op de zelfde plek blijven staan en niet draaien want dan willen de knopjes gauw ballen

Wat prachtog mooi. Ooit wil ik er ook weer eemtje, een lidcactus.
Vanmorgen heerlijk door de kokke gewandeld , op mijn gemakje, Diki ook fijn los en snuffelen. Daarna even zitten tekeken. Nu een broodje met een gebakken eitje. Wat kan ik toch me rijk voelen op zo een dag. Het zonnetje schijnt en mijn tekening wordt mooi.
Tot donderdag geen afspraken en geen mensen, ik geniet.
Wel leuk, ik liet vanmorgen een stukje glad papier vallen, dat is voor onder mijn hand zodat ik niet de tekening verpruts met vlekken van het potlood. Het zweefde een stukje weg, dan ben je lekker bezig en moet je weer opstaan om het op te pakken.
. Diki,pakt op verzoek kleine dingen voor mij op, maar dit papier? Normaal verscheurt ze zachte stukjes keukenrol. Ik vroeg, wil jij het brengen? Eerst vloog haar knuffelbeestje door de lucht, ik wees nog eens naar het papier. En ja hoor, zonder een scheurtje kwam ze het papier brengen, netjes naast mij op de bank
. Tja toen moest ik nog opstaan voor een koekje. 
Vanmorgen heerlijk door de kokke gewandeld , op mijn gemakje, Diki ook fijn los en snuffelen. Daarna even zitten tekeken. Nu een broodje met een gebakken eitje. Wat kan ik toch me rijk voelen op zo een dag. Het zonnetje schijnt en mijn tekening wordt mooi.
Wel leuk, ik liet vanmorgen een stukje glad papier vallen, dat is voor onder mijn hand zodat ik niet de tekening verpruts met vlekken van het potlood. Het zweefde een stukje weg, dan ben je lekker bezig en moet je weer opstaan om het op te pakken.
. Diki,pakt op verzoek kleine dingen voor mij op, maar dit papier? Normaal verscheurt ze zachte stukjes keukenrol. Ik vroeg, wil jij het brengen? Eerst vloog haar knuffelbeestje door de lucht, ik wees nog eens naar het papier. En ja hoor, zonder een scheurtje kwam ze het papier brengen, netjes naast mij op de bank
Zo mooi, als je kunt genieten van simpele dingen die het leven mooi maken.Ientje schreef: ↑06 feb 2023, 12:32Wat prachtog mooi. Ooit wil ik er ook weer eemtje, een lidcactus.
. Diki,pakt op verzoek kleine dingen voor mij op, maar dit papier? Normaal verscheurt ze zachte stukjes keukenrol. Ik vroeg, wil jij het brengen? Eerst vloog haar knuffelbeestje door de lucht, ik wees nog eens naar het papier. En ja hoor, zonder een scheurtje kwam ze het papier brengen, netjes naast mij op de bank. Tja toen moest ik nog opstaan voor een koekje.
![]()
Diki is een topper. Jullie zijn een super duo
Mooi Jo Anne.
Als je dan bedenkt dat een fokker waar ik heen ging voor een pupje, nee niet Diki. Zei tegen mij, als je een lhasa kan leren apporteren, ben je de eerste. Onzin natuurlijk. Met geduld kan iedere hond heel veel leren.
Als je dan bedenkt dat een fokker waar ik heen ging voor een pupje, nee niet Diki. Zei tegen mij, als je een lhasa kan leren apporteren, ben je de eerste. Onzin natuurlijk. Met geduld kan iedere hond heel veel leren.
@ Ientje
Heerlijk weer hè, geniet ik ook van
Vanochtend vroeg trouwens grondmist
Wat voor kunstwerk ben je aan het tekenen?
Slimme Diki , goed hoor dat ze ook papier opraapt zonder te scheuren
@ Jo -Anne
Wat een kunstenaar, daar zit je met bewondering naar te kijken
Heerlijk weer hè, geniet ik ook van
Vanochtend vroeg trouwens grondmist
Wat voor kunstwerk ben je aan het tekenen?
Slimme Diki , goed hoor dat ze ook papier opraapt zonder te scheuren
@ Jo -Anne
Wat een kunstenaar, daar zit je met bewondering naar te kijken