Welkom in onze Doggy Bar. De plek voor een lekker snel berichtje.
Re: Welkom in onze Doggy Bar. De plek voor een lekker snel berichtje.
Dat zijn geen mollengang die maken hoopjes en zijn er hier genoeg in de tuin.

Toch Jo-Anne zie er bij ons heel anders uit.

Nog even wachten Corrie dan kun je er van genieten.
Zijn van die mooie bloemen He.
Zijn van die mooie bloemen He.

Bah. Gisteren een kant en klaar maaltijd van de plus, bami met sate. Dacht dat is makkelijk, gisteren de klusjesman en dan even de magnetron, Ben de hele nacht zo misselijk als een kat geweesr. Droomde zelfs van misselijk zijn.
De ander helft gooi ik maar weg. Ik denk dat er toch vetsin in zat, kan ik niet tegen.
Maar de schutting, die van vorig jaar ja, staat nu ook aan mijn achterschutting vast,
De ander helft gooi ik maar weg. Ik denk dat er toch vetsin in zat, kan ik niet tegen.
Maar de schutting, die van vorig jaar ja, staat nu ook aan mijn achterschutting vast,
Ik hoop dat je nu weer beter bent Ientje al zal je je wel gebroken voelen na een doorwaakte nacht.
Ik ga straks met Nemo naar de dierenarts, het is weer tijd voor het knippen van zijn nagels. Hij heeft de medicijnen die hem rustig moeten houden op dus hopelijk werken ze.
Het zonnetje schijnt hier lekker maar het is nog steeds frisjes.
Ik ga straks met Nemo naar de dierenarts, het is weer tijd voor het knippen van zijn nagels. Hij heeft de medicijnen die hem rustig moeten houden op dus hopelijk werken ze.
Het zonnetje schijnt hier lekker maar het is nog steeds frisjes.
Succes Marga. Hoe is het met je?
Ja, een beetje kwark gegeten, dus we gaan de goede kant op. Als het maar eenmaal ochtend is, dan voel je je al weer wat beter he.
Ja, een beetje kwark gegeten, dus we gaan de goede kant op. Als het maar eenmaal ochtend is, dan voel je je al weer wat beter he.
@ Ientje
Fijn dat de schutting weer vast staat
Gelukkig misselijkheid over , ik neem ook wel is kant en klaar Bami en dan de bakjes saté van Mora erbij , gelukkig nooit last van
Neem ook wel is van de slager en dan met Babi Pangang of rundvlees in ketjap saus , vind ik toch lekkerder
@ Marga
Succes met nageltjes knippen Nemo
Voel jij je al weer beter?
Fijn dat de schutting weer vast staat
Gelukkig misselijkheid over , ik neem ook wel is kant en klaar Bami en dan de bakjes saté van Mora erbij , gelukkig nooit last van
Neem ook wel is van de slager en dan met Babi Pangang of rundvlees in ketjap saus , vind ik toch lekkerder
@ Marga
Succes met nageltjes knippen Nemo
Voel jij je al weer beter?

Gelukkig ben je op geknapt Ientje
En fijn dat de schutting sta.
Neem nooit die bakjes uit de supermarkt ga na de slager voor dat.
Nemo nagels knippen hopelijk zit die stil, ben je al op geknapt van de corona Marga.
En fijn dat de schutting sta.
Neem nooit die bakjes uit de supermarkt ga na de slager voor dat.
Nemo nagels knippen hopelijk zit die stil, ben je al op geknapt van de corona Marga.

Gelijk hebben ze, stel dat ze zomaar over de grond gaan wandelen, de eitjes, dan worden ze met veel plezier opgepeuzeld.
Dat is ook troep die vetsin! Heb je het niet terug gebracht? bedorven?Ientje schreef: ↑18 apr 2023, 07:41Bah. Gisteren een kant en klaar maaltijd van de plus, bami met sate. Dacht dat is makkelijk, gisteren de klusjesman en dan even de magnetron, Ben de hele nacht zo misselijk als een kat geweesr. Droomde zelfs van misselijk zijn.

Dat zijn de hopen bovenop het gras denk ik, maar dat graaft de mol onder de grond

Van de vetsin ben ik teruggekomen, sinds gisteren pas weer trek in eten. Vetsin kan ik een beetje naar van zijn, maar niet zo. Ik heb het gemeld bij de plus, werd teruggebeld door het hoofdkantoor met een hele boel vragen. Ik had de verpakking nog, dus kon alles doorgeven. Ze vonden het heel vervelend en ik krijg een tegoedbon van tien euro. Daar was het mij niet om te doen. , de houdbaarheidsdatum was 30 april...... dus best lang goed nog. Verpakking was goed afgesloten,Jo-Anne schreef: ↑20 apr 2023, 10:18Dat is ook troep die vetsin! Heb je het niet terug gebracht? bedorven?Ientje schreef: ↑18 apr 2023, 07:41Bah. Gisteren een kant en klaar maaltijd van de plus, bami met sate. Dacht dat is makkelijk, gisteren de klusjesman en dan even de magnetron, Ben de hele nacht zo misselijk als een kat geweesr. Droomde zelfs van misselijk zijn.
Nemo was de liefste kat tijdens het nageltjes knippen, de Gabapentine doet prima zijn werk. Het enige nadeel is dat hij er gelijk uren van onder zeil is dus in een grote bench zijn roes moet uitslapen.
Maar geen stress voor hem en de nageltjes zijn weer geknipt. Win win en fijn.
Ja dat dacht ik al van die vetsin, meestal nekpijn ook ervan. Lekker zelf maken joh weet je wat er in gaat ook.Ientje schreef: ↑21 apr 2023, 08:28Van de vetsin ben ik teruggekomen, sinds gisteren pas weer trek in eten. Vetsin kan ik een beetje naar van zijn, maar niet zo. Ik heb het gemeld bij de plus, werd teruggebeld door het hoofdkantoor met een hele boel vragen. Ik had de verpakking nog, dus kon alles doorgeven. Ze vonden het heel vervelend en ik krijg een tegoedbon van tien euro. Daar was het mij niet om te doen. , de houdbaarheidsdatum was 30 april...... dus best lang goed nog. Verpakking was goed afgesloten,Jo-Anne schreef: ↑20 apr 2023, 10:18Dat is ook troep die vetsin! Heb je het niet terug gebracht? bedorven?Ientje schreef: ↑18 apr 2023, 07:41Bah. Gisteren een kant en klaar maaltijd van de plus, bami met sate. Dacht dat is makkelijk, gisteren de klusjesman en dan even de magnetron, Ben de hele nacht zo misselijk als een kat geweesr. Droomde zelfs van misselijk zijn.

Dan doe je er ook verse groente zelf door