Welkom in onze Doggy Bar. De plek voor een lekker snel berichtje.
Re: Welkom in onze Doggy Bar. De plek voor een lekker snel berichtje.
Wat mooi Marga, genieten hoor. Zo lief.
Prachtig Marga heel lief van ze.
Succes met het onkruid vind het niet zo lekker weer vandaag geen zonnetje te zien hier vind het ook fris.
Succes met het onkruid vind het niet zo lekker weer vandaag geen zonnetje te zien hier vind het ook fris.

Mooi Marga , leuk het boeket met alium bollen erin 

De bloemen zijn idd prachtig en een lief gebaar maar ik zet ze s' nachts wel even weg zodat kat Nemo er niet aan kan komen, de sloper.
Ik doe vandaag niet zo veel, ik heb wat last van de rug doordat ik gisteren het onkruid tussen de tegels heb verwijderd. Ik doe dit met een elektrische onkruidborstel maar het blijft zwaar werk voor de rug.
Ik ga zo even met Lotus wandelen, ik hoop dat we het droog houden ik krijg geen hoogte van de dreigende luchten die tot nu toe steeds over drijven.
Ik doe vandaag niet zo veel, ik heb wat last van de rug doordat ik gisteren het onkruid tussen de tegels heb verwijderd. Ik doe dit met een elektrische onkruidborstel maar het blijft zwaar werk voor de rug.
Ik ga zo even met Lotus wandelen, ik hoop dat we het droog houden ik krijg geen hoogte van de dreigende luchten die tot nu toe steeds over drijven.
Mijn kleindochter kan ook geen bloemen op vaas neerzetten, worden door haar katten ook omgegooid of aangetrokken
Heb hier zelf nooit last mee gehad ( 3 Perzen)
Nou dat onkruid groeit als kool , veel werk altijd , doe het met gewone krabber aan steel
Ja Marga verstandig , gewoon je rust pakken
Hier afwisselend
maar koude wind en regen voorspeld
Heb hier zelf nooit last mee gehad ( 3 Perzen)
Nou dat onkruid groeit als kool , veel werk altijd , doe het met gewone krabber aan steel
Ja Marga verstandig , gewoon je rust pakken
Hier afwisselend

Dat onkruid is een ramp doe het 1 keer per jaar en dan gooi dan azijn over dan heeft je het jaar geen onkruid meer.
Maar niet bij de planten doen hoor.
Rust lekker uit Marga.
Hier schijnt de zon maar is er wel fris bij.
Volgende week ga te tempratuur na de 25 graden

Rust lekker uit Marga.
Volgende week ga te tempratuur na de 25 graden

Gizmo gaat morgen met mijn dochter mee. Ze gaan picknicken met een vriendin en haar hondje. Zal vragen of ze wat foto’s maakt. Ben benieuwd of er een klik is tussen Nala en Gizmo.
Gezellig ,altijd leuk als hondjes samen goed overeen komen
Hoop op
van Gizmo tijdens picknick en wandeling
Hoop op
van Gizmo tijdens picknick en wandeling
Ik spuit op de oprit ook altijd azijn maar toch komt het gras tussen de tegels na een tijdje weer terug. Ik ga nu veezout proberen, hier zijn veel goede ervaringen mee. Ik wil niets chemisch gebruiken met oog op de egels en vogels.Truus schreef: ↑16 mei 2023, 13:52Dat onkruid is een ramp doe het 1 keer per jaar en dan gooi dan azijn over dan heeft je het jaar geen onkruid meer.
Rust lekker uit Marga.
Volgende week ga te tempratuur na de 25 graden![]()
![]()
![]()
![]()
Goede morgen. De hondjes hebben hun wandeling achter de rug en liggen op de bank te slapen. Ik ga mij vanmorgen met mijn huishouden bezig houden en vanmiddag ga ik mijn tuinbank schoon maken en met olie inwrijven, dan moet hij er deze zomer weer tegen kunnen.
Succes met je tuinbank , die ziet er straks weer tip top uit
Hier liggen ze ook te pitten, ik heb eerst de boodschappen gedaan, koppie koffie en chat met m'n zussie die nieuwe tuintafel binnen had gekregen
Vanmiddag van de zon genieten
Hier liggen ze ook te pitten, ik heb eerst de boodschappen gedaan, koppie koffie en chat met m'n zussie die nieuwe tuintafel binnen had gekregen
Vanmiddag van de zon genieten

Oh ik zag ze laatst nog langs de ac verhoefweg staan met netten er omheen. Maar kan ook andere kudde zijn?
Het zou best kunnen hoor Ientje, misschien grazen ze door heel Nieuwegein
Ik heb ze nu op 4 plekken in Galecop gezien, idd netten eromheen

Ga jou wel lukken met je tuinbank Marga.

Ondanks dat ik door het gedrag van Balou anders verwachte heeft het vannacht niet geregend en geonweerd. Balou was zich gisteren aan het verstoppen, iets dat hij altijd doet als er onweer op komst is vaak al uren voordat de bui los barst. Maar zijn voorspelling en die van de weersvoorspelling klopte deze keer niet. Dit wil niet zeggen dat de buien niet alsnog komen, het ziet er momenteel betrokken uit.
Joh dat Balou zoiets aanvoelt
Hier ook niet geregend, dus zo eerst de planten in pot water geven
De
schijnt volop hier
Hier ook niet geregend, dus zo eerst de planten in pot water geven
De

Dat voelen ze aankomen Marga
Hier ook niks gevallen zie er vandaag ook mooi uit

Hier ook niks gevallen zie er vandaag ook mooi uit